Har du kört med NMDA tidigare ? Har alltid kört med DAA men blir så förbaskat dålig i magen av dom och funderar på att gå över till NMDA.
Aldrig kört innan faktiskt. Har nu legat på i 2 dagar, vet inte om det är placebo som vanligt men har pump ständigt.
Behövs det verkligen så mycket krafs för att bygga muskler?
Omega-3 och magnesium är alltid bra som vitamin tillskott. Sen tar jag bars mellan ett mål ibland när jag inte hinner käka. Men det går att bara äta mycket proteinrik mat också, men det är inviduellt. Jag behöver lite extra protein & kalorier genom tillskott.
vikten x 2 = x gram protein man behöver få i sig per dag är en formel man brukar räkna på. Sen måste man ha x antal kalorier i sig för att få den energi kroppen behöver för att kunna bygga.
Aldrig kört innan faktiskt. Har nu legat på i 2 dagar, vet inte om det är placebo som vanligt men har pump ständigt.
Omega-3 och magnesium är alltid bra som vitamin tillskott. Sen tar jag bars mellan ett mål ibland när jag inte hinner käka. Men det går att bara äta mycket proteinrik mat också, men det är inviduellt. Jag behöver lite extra protein & kalorier genom tillskott.
vikten x 2 = x gram protein man behöver få i sig per dag är en formel man brukar räkna på. Sen måste man ha x antal kalorier i sig för att få den energi kroppen behöver för att kunna bygga.
Känns som att planerna på att bygga seriöst just gick o la sig under ett skynke
Känns som att planerna på att bygga seriöst just gick o la sig under ett skynke
Vad: Ny lur, Sony Xperia Acro S. Var: Phone House Pris: Förnyade abonnemanget & fick luren på köpet så att säga. Köpte däremot till en dyr försäkring men jag känner ju mig själv... http://www.sonymobile.com/se/products/p … mAodfmcA3A
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...