är det någon som vet hur man plockar isär fronten? har tagit bort varenda skruv men får ändå inte isär det? Lite tips skulle aldrig vara fel
/Tobbe
Vad jag ser har du inte tagit bort bultarna på det svarta fästet där. Bort med de och fästet. Sen kan du ta bort aluminium skenan!
OBS OBS OBS!!!!
Ta en spritpenna och måla där aluskenan slutar. För annars kanske du gör som mig och bara monterat ihop det. Och då blir man lite fundersam sen när man monterat dit allt och kofångaren sticker ut 5 cm på ena sidan, och sitter 5cm längre in på andra sidan. Jag fick mäta mig fram efter det, så du sparar tid om du gör så.
är det någon som vet hur man plockar isär fronten? har tagit bort varenda skruv men får ändå inte isär det? Lite tips skulle aldrig vara fel
/Tobbe
Vad jag ser har du inte tagit bort bultarna på det svarta fästet där. Bort med de och fästet. Sen kan du ta bort aluminium skenan!
OBS OBS OBS!!!!
Ta en spritpenna och måla där aluskenan slutar. För annars kanske du gör som mig och bara monterat ihop det. Och då blir man lite fundersam sen när man monterat dit allt och kofångaren sticker ut 5 cm på ena sidan, och sitter 5cm längre in på andra sidan. Jag fick mäta mig fram efter det, så du sparar tid om du gör så.
okej, jo alla skruvar är visste borta .. men får försöka nån annan dag igen men tack för tipset !!
gött blir det knutstorp med STCS i år elr är du inte ens medlem där?
jag är inte medlem och får jag ens bli det när jag inte äger en turbo-bil?
jodå det brukar inte vara så kinkigt klart du får vara medlem oavsett vilken bil du äger. Dock är det specifikt riktat till turbobilarna men ibland åker det nån 99a runt en bara där det sitter en förgasarspik osv.. Brukar inte vara någon som bryr sig om det
Vad är det för färg dom lagt för att de ska se ut sådär??
//Jacob
det blev grymt bra.. det är Odoardogrå
/Tobbe
Okej, va e de för klarlack lagd på de? Eller ligger de ens klarlack på?
Ser ju ut som att de e samma till frontläppen på 9000 iaf Och den behöver en makeover på min Och me tanke på hur jävla fint de där blev måste de läggas ett lager sån lack på min me