4814
Sök

bytt lampor i mätarhuset.. nu har en slutat fungera!!har bytt lampa men ingen skillnad.

172 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
#1
hejsan jag har en s40 som jag bytte lampor i mätarhuset på.. till blåa.. har haft i dom säkert 4-5 månader utan problem.. sen nu för 2-3 veckor sen så börja en av lamporna blinka.. ja tog isär det och prova om de bara va glappt lr nått men då sluta den lysa helt.. sen bytte ja lampa men fortfarande så lyser det inte.. vad kan man prova med? någon som vart med om liknande?

kontaktspray eller nått sånt skulle man ha provat det?

hoppas någon har svaret på mitt problem. ser inte bra ut nu..


mvh/patrick


Filkörning?
852 Inlägg
172 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
#3
men tycker inte de borde va en säkring eftersom det bara är en lampa som inte funkar:S men ja ska kolla upp det.



Sök