2637
Sök

Bilder - blivande motivlackerare??

Såld på Italienare
579 Inlägg
19 januari 2006
Gillade punkskallen wink

Never drive faster than your angel can fly
338 Inlägg
8 februari 2006
Du är en bra bit på väg men träna gärna ett bra tag till + att du kan ju ta kontakt med en motivlackare så kan du nog få lite tips och ideér

Hellre Nürburgring än vigselring

63 Inlägg
10 februari 2006
Tänk på att du är ung, och man blir inta bra på en gång. Många som håller på med lackering & motiv, har gort det i många många år. Håll drömmen i liv. En dag så släpper allt, och du kan börja skapa. Rom byggdes inte på en dag!

Varför inte köra Kombi ;-)

733 Inlägg
10 februari 2006
Trådstartare
calibra_nox skrev:
Hmm, måste nog säga, att du har nog några år kvar ännu att rita i ritblocket, innan du kan bli en motivlackerare tjejen wink

aa.. me tanke på att ja redan har börjat lackera... men aa, du har nog rätt...
*haha yeah...*

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Old School Ford
600 Inlägg
10 februari 2006
få se lite motivlack som du redan gjort?? bilder?

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

733 Inlägg
10 februari 2006
Trådstartare
vill bara säga förlåt till alla som skrivit här. ni har rätt. ja ska skit i de. tack för att ni fick mig att inse de.

This Bitch Bites

Driver
2 111 Inlägg
10 februari 2006
whiper skrev:
vill bara säga förlåt till alla som skrivit här. ni har rätt. ja ska skit i de. tack för att ni fick mig att inse de.

?...

att eifeltornet inte byggdes på en dag?..e bar o träna o träna..som med allt här i livet.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

"A Johlsson"
302 Inlägg
10 februari 2006
Håller med Janken där, hell, du har ju iaf gett dig in på det, en annan har inte ens en tanke på att ens försöka, så dålig anser jag mig själv vara, och var kommer man utan lite självrespekt och själförtroende. Du har iaf försökt och kommer förhoppningsvis att fortsätta försöka, man ska inte ge upp så lätt. Nej, skärpning nu och ta tag i dig själv och fortsätt, budet om motivlackering står kvar här då du känner dig redo att gå lös på en Golf elr så.
Senast redigerat av dasonyistozon (19 februari 2006)

16 Inlägg
10 februari 2006
du tyx ju ha lite fantasi i vilket fall. tips köp airbrush utrustning på biltema eller nått om du inte redan har å se om du har talangen.

84 Inlägg
11 februari 2006
luktar mobbning i en hög grad ^^

Administratör
11 962 Inlägg
11 februari 2006
whiper skrev:

Lyssna inte på dem. Gör som du själv vill istället smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

18 Inlägg
11 februari 2006
Jag kan säga att jag e grymmt impad över att du vågar lägga upp dina bilder här över huvud taget, själv vågade jag knappt visa bilderna för morsan tills nylligen och nu tjänar jag pengar på det... fortsätt bara så ofta du hinner, man hålla på hela tiden och tillslut så sittar man där med en egen stil... det är värt det jag lovar.

keep on rockin'
/V

1 432 Inlägg
11 februari 2006
www.flickan.com
Hon föddes nog inte heller med en airbrush i näven så jag säger, Go for it.. tycker du att det känns rätt för dig så är det bara att jobba... Alla måste vi jobba för att nå dit vi vill smile

Men om du vill ha en grej att skissa på så kan du få hjälpa mig med en sak...
I april ska jag raka bort mitt hår (har till axlarna) och raka in ett tribalmösnter... Men har inget mönster.. och skulle behöva ett par alternativ smile Inte för stora saker bara för då ser det bara tomt ut när jag har det på huvudet och inte för pillrigt för vi ska kunna färdigställa det smile

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

321 Inlägg
11 februari 2006
belrock skrev:
du tyx ju ha lite fantasi i vilket fall. tips köp airbrush utrustning på biltema eller nått om du inte redan har å se om du har talangen.

Det är det absolut bästa man kan göra, istället för att rita eller skissa hur länge som helst. Testa med en airbrush, så kan du ju testa dej rfam med olika tekniker osv. ja har själv målat en hel del å ja va inte heller nån stjärna i början, vidare talang va ja inte heller, men som många här inne säger, till slut så lossnar det.... då kan man knäppa dom på näsan wink...

Så fortsätt me det du gillar, så kommer du nog kunna häpna många kritiker i framtiden smile

Mvh / Ncs

Tough ain´t...ENOUGH!

733 Inlägg
13 februari 2006
Trådstartare
har vi betämmt oss vad hon ska göra än lr??

This Bitch Bites

8 156 Inlägg
13 februari 2006
Med lite träning så kommer du nog kunna förverkliga dina idéer.
Tycker verkligen att dom där bilderna lovar gott. Fast du kommer ingen vart utan träning.
Hur gammal är du?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

305 Inlägg
13 februari 2006
whiper skrev:

lyssna inte på idioterna som bara sågar... är det din dröm så satsa stenhårt så blir du bra.

Leoparden, har du målat den på fri hand? kan nog bli jävligt grym med träning, de andra bilderna vet jag inte men det är nog mest för att det enda jag skulle vilja motivlackera på min bil är nåt typ av djur eller liknande, ser grymt bra ut!

Men som sagt in på biltema eller clas ohlson och köp nån billig airbrush grej, borde väl finnas och träna med en sån, bör vara skillnad!
KÖR PÅ!!!

229 Inlägg
13 februari 2006
Man måste ju börja någonstans!
Har man intresset så är det ju bara att lära upp sig. Att motiv lacka är ju ingen lätt grej precis. Men det finns ju bra kurser att gå om man vill. Annars så är det bara till att öva på egen hand.
Jag har en polare som inte kunde rita en streckgubbe ens och han jobbar som tatuerare nu. Är grym på att rita nu. Han tränade var dag och tog lite kurser.
Så om man bara vill så...

Här har du lite insperation: http://www.flickan.com/
Hon kan sin grej.

~ Lusen, the one and only ~
Medlem i Ösets MK http://www.osetsmk.tk/
Volvo Custom Club http://volvocustomclub.forum24.se/

15 Inlägg
14 februari 2006
Ja hon vet verkligen vad hon sysslar med! big_smile

Det är farligt att ha rätt när staten är fel....

Sök