Har idag beställt en ny regskylt bak så man slipper se det suddade skattemärket. Försökte skrapa bort det gamla men det var så många lager så gick igenom skylten haha..
tur att jag inte skruvade ner bakdämparna också för nu har fjädrarna satt sig och det ser perfekt ut. Så nu återstår en hjulinställning. Bilen känns redan hur stabil som helst i kurvorna dock har man tappat lite komfort ganska stötig nu.. Men kan bero på att jag ställt alla fjädrar på "hård" för att jag är trött på att det tar i där bak när man skjutsar som jag haft problem med förr..
Har idag beställt en ny regskylt bak så man slipper se det suddade skattemärket. Försökte skrapa bort det gamla men det var så många lager så gick igenom skylten haha..
tur att jag inte skruvade ner bakdämparna också för nu har fjädrarna satt sig och det ser perfekt ut. Så nu återstår en hjulinställning. Bilen känns redan hur stabil som helst i kurvorna dock har man tappat lite komfort ganska stötig nu.. Men kan bero på att jag ställt alla fjädrar på "hård" för att jag är trött på att det tar i där bak när man skjutsar som jag haft problem med förr..
Bilder!
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Bilder!
okey då. Bara för din skull tog jag en bild nyss..
råkade ta med blixten dock..
råkade skjuta av med blixt... men du ser.. den har sjunkit
haha ja det kan jag.. Vi har ingen snö på vägarna i skåne.. minst +6 grader på dagarna. Dock tvättar jag av bilen varje kväll innan garaget för vi har ju salt kvar på vägarna
Bilder!
okey då. Bara för din skull tog jag en bild nyss..
Tack så hemskt mycket alla!!! Det värmer att ni också gillar det!
[quote=Rquired
Nu väntar jag bara på:
Framtidsplaner vintern 2009/10: Nya planer, oneblock ska bort FK's lysen ska in. [/quote] Mja, FK får vänta lite. Har lagt lite mer än planerat på bilen denna vintern än vad jag skulle.. Var inte meningen att köpa nya fälgar igentligen bara coilisar..
Dessutom får jag inte bort mina kolfiberögonlock från oneblocken hela.. och dem vill jag ha kvar. Väntade på leverans i 7 månader så känns cp att ta sönder dem bara för att byta strålkastare dem får sitta där ialf i början av sommaren. Kanske bytar runt augusti
Den är perfekt låg bak enligt mig, hatar när fälgarna göms under skärmkanterna bak. Ser ugly ut. Dessutom ska jag kunna skjutsa folk bak utan att det ska skrapa i skärmhuset
Den är i linje med fram sänkningen, + att det inte satt sig riktigt än så den kommer sjunka av sig själv efter några milskörning