En galnings svar på min annons på blocket

R1kard V-Power
3 juni 2008 · 1 186 Inlägg

hahahha fan va ball big_smile orka bli förbannad på sånt.

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
Spiike
3 juni 2008 · 1 196 Inlägg

haha vilken lirare

Darkie dARKiE
3 juni 2008 · 5 031 Inlägg

mjo, har hört att en S40 T4 går snabbare när dem är stylade. : )

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
FreddeK
3 juni 2008 ·

usch ja vad ska man säga..tragiskt! låt Baca ta hand om honom=)

Losgard
3 juni 2008 · 1 688 Inlägg

Kjellander skrev:
Har min bil på annons på blocket och fick för några dagar sedan ett mail från en kille som tyckte att min bil var värd ungefär hälften av det jag begär. Jag svarade vänligt att den ligger rätt i pris i förhållande till andra bilar på blocket. Fick idag följande svar:

hahaha, pajas, snacka dynga själv, vi kan mötas o dra våra bilar, min s40 T4 stylad trimmad, mot din, du hade sett mina rödljus från hundra meter hahaha, men ok, vi kan mötas o puttas lite, behöver lite träning sedan jag sluta kickboxingen för tre mån sedan, kom igen vill bara lattja lite haha fegis, som tjejerna säger penisförlängare merca hihihi, snälla, låt oss slåss lite eller bangar du? var ska vi mötas va? va? fegis är du

Haha, så tragiskt.

Penisförlängare, ptja, är inte en plast-trimmad S40 det då?
Kick-boxing, nått man förvarar mat i, packar ner den på ett kick? big_smile
Härligt att han frågar "va?" i ett mail 2 gånger smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Volvo V70 (2012)
Audi S2 89Q (1994)
zzzoder
3 juni 2008 · 358 Inlägg

hahahaha, skön snubbe big_smile

Latja tillbaka med honom wink Jag skulle driva på som fan ! tongue se bara till att inte skriva något som skulle kunna anmälas mot dig.

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!
Rinnegan Malleus Malificarum
3 juni 2008 · 2 401 Inlägg

Hahahaha, det där gjorde min dag. big_smile Klockren kille alltså, driv med skiten istället. ^^

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Emelie_244
3 juni 2008 · 375 Inlägg

Om den är så stylad och trimmad som han säger borde den ju finnas här på garaget? Eller?

Senast redigerat av Emelie_244 (3 juni 2008)

Volvo S40 (2008)
A_Lindahl Lite överallt..
3 juni 2008 · 612 Inlägg

Haha, kul kille..

Men serriöst, inte ens lönt att anmäla det, då det med all säkerhet inte kommer att hända nå.. Bara nån som är avundsjuk på din bil..

Dessutom, om han skulle använda kick-boxning vid ett slagsmål, så skulle han åka dit så det bara sjunger om det..

Senast redigerat av A_Lindahl (3 juni 2008)

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
laaantz
3 juni 2008 · 465 Inlägg

hahaha vilket stjärnskott.. han vinner nog årets ''mupp pokal''

anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

Kjellander skrev:
Har min bil på annons på blocket och fick för några dagar sedan ett mail från en kille som tyckte att min bil var värd ungefär hälften av det jag begär. Jag svarade vänligt att den ligger rätt i pris i förhållande till andra bilar på blocket. Fick idag följande svar:

hahaha, pajas, snacka dynga själv, vi kan mötas o dra våra bilar, min s40 T4 stylad trimmad, mot din, du hade sett mina rödljus från hundra meter hahaha, men ok, vi kan mötas o puttas lite, behöver lite träning sedan jag sluta kickboxingen för tre mån sedan, kom igen vill bara lattja lite haha fegis, som tjejerna säger penisförlängare merca hihihi, snälla, låt oss slåss lite eller bangar du? var ska vi mötas va? va? fegis är du

den personen är nog inte specielt torr bakom öronen skriv tillbax o fråga om han vill köpa en handduk och en hårfön istälelt så han kan torka sej bakom öronen tongue

Aruzo Ace Ventura
3 juni 2008 · 1 240 Inlägg

Baca! Buss på!

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
Hammarslag Inläggskritiker
3 juni 2008 · 990 Inlägg

Killen kör ju en Volvo S40 T4, säger väl allt smile

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Hexon
3 juni 2008 · 113 Inlägg

ehh..ignorera han bara. han vill bara ha nya brevvänner. maila han med svaret. "att Lunarstorm.se" finns

Mvh Hexon
Volvo 240 V8 "Supercharged" (1985)
good_year
3 juni 2008 · 755 Inlägg

oj oj oj.. cooling med stylad s40. asfula bilar ändå.. (Vissa)

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
3 juni 2008 · 3 404 Inlägg

laaantz skrev:
hahaha vilket stjärnskott.. han vinner nog årets ''mupp pokal''

Hahahahaha! "Mupp pokal" hahahaha! Han vinner helt klart mupp pokalen alla år. Hur jädra korkad är man om man börjar tjafsa om att spöa skiten ur ägaren pga priset roll Sneknu**ad är han

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Jimm
3 juni 2008 · 1 661 Inlägg

Jag vill också nominera honom till årets mupp. Anmäl han till 100 höjdare eller nåt. smile

Mr_EmCom Med.lem
4 juni 2008 · 3 759 Inlägg

Snälla PM:a hans addres till mig. Det är sånna jag bara älskar att sitta å dryga med på msn på kvällarna big_smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
FireTraXX DFFL
4 juni 2008 · 9 020 Inlägg

A_Lindahl skrev:
...
Dessutom, om han skulle använda kick-boxning vid ett slagsmål, så skulle han åka dit så det bara sjunger om det..

Kollat för mycket på Con-Air?
Bara för att man har tränat något och använder sig av det i ett slagsmål så blir man inte dömd "så det bara sjunger om det".

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
alminjo SLK
4 juni 2008 · 610 Inlägg

hahah man fick sig ett gott skratt iaf smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang