En galnings svar på min annons på blocket

Mr_EmCom Med.lem
4 juni 2008 · 3 759 Inlägg

FireTraXX skrev:

A_Lindahl skrev:
...
Dessutom, om han skulle använda kick-boxning vid ett slagsmål, så skulle han åka dit så det bara sjunger om det..

Kollat för mycket på Con-Air?
Bara för att man har tränat något och använder sig av det i ett slagsmål så blir man inte dömd "så det bara sjunger om det".

Om man nu kan bli straffad för att man har en speciel hobby (vilket jag tvivlar på) så är man ju bra dum om man säger att man tränat nån kampsport tongue

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
discokapten Kapten på disco!
4 juni 2008 · 1 729 Inlägg

"Fyfan vad jag hatar er idioter i mora! nu har jag iallafall sett att man inte ska göra affärer med nån idiot som DU!!!!!!
jag var nästan där o skulle hämta  den då ringer du ditt jävla as o säger att "NEJ JAG FICK MER PENGAR O EN KONDOM ELLER NÅT SÅNT!!!!!! jävla pack!!!! jag har sån jävla lust o slå ihjäl dig din jävla idiot!!!!!! ser jag din bil  i borlänge någon gång ska jag slå sönder hela skiten!!!!!!!"


Ang folks syn på talesättet: Den som är först hit med mest pengar får bilen.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
christofferedil Yellow bug!
4 juni 2008 · 1 640 Inlägg

Kanske redan står skrivet här nånstans, men det är nog garanterat nån av dina kompisar smile

Har själv skickat liknande mejl till vänner roll

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Mido__
4 juni 2008 · 276 Inlägg

Jaja det e väl bara och boka ett möte och slåss då.. haha skämt åsido domskarpa hjärnorna härinne har nog rätt antingen är det en kompis eller en liten kille på 14 och luktar kiss!

Volvo 360 GL "Douchebag" (1987)
markholm
4 juni 2008 ·

Kjellander skrev:
Har min bil på annons på blocket och fick för några dagar sedan ett mail från en kille som tyckte att min bil var värd ungefär hälften av det jag begär. Jag svarade vänligt att den ligger rätt i pris i förhållande till andra bilar på blocket. Fick idag följande svar:

hahaha, pajas, snacka dynga själv, vi kan mötas o dra våra bilar, min s40 T4 stylad trimmad, mot din, du hade sett mina rödljus från hundra meter hahaha, men ok, vi kan mötas o puttas lite, behöver lite träning sedan jag sluta kickboxingen för tre mån sedan, kom igen vill bara lattja lite haha fegis, som tjejerna säger penisförlängare merca hihihi, snälla, låt oss slåss lite eller bangar du? var ska vi mötas va? va? fegis är du

Hej, har också råkat ut för liknande.

När jag hade annons på min evo 5 RS, han skickade först ett mail om byte med en volvo s70 och ett skambud, jag svarade på det och tyckte det var ett för dåligt bud samt att jag redan hade en s70 att köra med. Fick ett exakt likadant mail någon vecka (även byte då) senare men lägre bud, jag svarade på det och kommenterade att jag inte var intresserad denna gången heller av byte eller lägre bud.

Då fick jag ett otrevligt och barnsligt mail om att han minsann hade en evo 6a och vi skulle rejsa, men jag hade ingen chans bla bla bla och han snacka massa skit om att min saknade AC, elhissar mm. Tja.. det är väl meningen med en RS? smile Sen massa otrevligt snack, var ett år sen så jag minns inte exakt allt han skrev. Ska tillägga att jag inte brydde mig om att svara... Tråkigt med sådana människor som sitter och är tuffa bakom skärmarna. Fått flera knepiga mail när jag haft saker ute på annons och ibland låter jag hellre bli att annonsera för slippa idioter.

Mvh Björn

Ashra
4 juni 2008 · 346 Inlägg

sicken nöt. snacka om att var överflödig och ta upp luft som kunde spenderas bättre på andra.

Hunted Jackass
4 juni 2008 · 795 Inlägg

psi skrev:
lyser osäker bonde lång väg om de där tycker jag smile

Bonde? klappa kossor och träna kickboxing, det var en ny kombo, tror mer på nån från plast-ghettot.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Opelmadness German cars, quality and beyond
4 juni 2008 · 8 197 Inlägg

Jävla nolla..
Skicka det mailet till blocket, så kan dom nog spärra hans ip.. wink
Skriv och fråga var fan han fick luft från. Eller skriv ut hans e-postadress hos alla möjliga sorters skitsidor med nyhetsbrev eller sånt.. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Viggen77
4 juni 2008 · 281 Inlägg

Kjellander skrev:
Har min bil på annons på blocket och fick för några dagar sedan ett mail från en kille som tyckte att min bil var värd ungefär hälften av det jag begär. Jag svarade vänligt att den ligger rätt i pris i förhållande till andra bilar på blocket. Fick idag följande svar:

hahaha, pajas, snacka dynga själv, vi kan mötas o dra våra bilar, min s40 T4 stylad trimmad, mot din, du hade sett mina rödljus från hundra meter hahaha, men ok, vi kan mötas o puttas lite, behöver lite träning sedan jag sluta kickboxingen för tre mån sedan, kom igen vill bara lattja lite haha fegis, som tjejerna säger penisförlängare merca hihihi, snälla, låt oss slåss lite eller bangar du? var ska vi mötas va? va? fegis är du

Det låter som en person som "apa"

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !
rotary12
4 juni 2008 · 482 Inlägg

markholm skrev:

Kjellander skrev:
Har min bil på annons på blocket och fick för några dagar sedan ett mail från en kille som tyckte att min bil var värd ungefär hälften av det jag begär. Jag svarade vänligt att den ligger rätt i pris i förhållande till andra bilar på blocket. Fick idag följande svar:

hahaha, pajas, snacka dynga själv, vi kan mötas o dra våra bilar, min s40 T4 stylad trimmad, mot din, du hade sett mina rödljus från hundra meter hahaha, men ok, vi kan mötas o puttas lite, behöver lite träning sedan jag sluta kickboxingen för tre mån sedan, kom igen vill bara lattja lite haha fegis, som tjejerna säger penisförlängare merca hihihi, snälla, låt oss slåss lite eller bangar du? var ska vi mötas va? va? fegis är du

Hej, har också råkat ut för liknande.

När jag hade annons på min evo 5 RS, han skickade först ett mail om byte med en volvo s70 och ett skambud, jag svarade på det och tyckte det var ett för dåligt bud samt att jag redan hade en s70 att köra med. Fick ett exakt likadant mail någon vecka (även byte då) senare men lägre bud, jag svarade på det och kommenterade att jag inte var intresserad denna gången heller av byte eller lägre bud.

Då fick jag ett otrevligt och barnsligt mail om att han minsann hade en evo 6a och vi skulle rejsa, men jag hade ingen chans bla bla bla och han snacka massa skit om att min saknade AC, elhissar mm. Tja.. det är väl meningen med en RS? smile Sen massa otrevligt snack, var ett år sen så jag minns inte exakt allt han skrev. Ska tillägga att jag inte brydde mig om att svara... Tråkigt med sådana människor som sitter och är tuffa bakom skärmarna. Fått flera knepiga mail när jag haft saker ute på annons och ibland låter jag hellre bli att annonsera för slippa idioter.

Mvh Björn

Hahaha!! lol Cool kille som till och med har elhissar i sin bil.... Om det är till fördel vid ett race tvekar jag på roll

Senast redigerat av rotary12 (4 juni 2008)

Jodå... Så är det serru!
Volvo 142 (1973)
camaro67 Meister
4 juni 2008 · 6 763 Inlägg

Mail är jävulens på fund. Man får tamefan skambud hela tiden. Men de är ju bara att svara att dom är dumma i huvet men tyvärr har jag aldrig fått någe svar sen sad

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Aruzo Ace Ventura
4 juni 2008 · 1 240 Inlägg

Folk är koko! Har ju min s70 ute pga av jag hittat en turbo jag vill ha! I den annonsen står det att jag inte vill ha mejl ch att jag absolut inte är sugen på att byta mot nån bil tex saab, Opel, mmm

Igår fick jag 1 mail där en dåre undrade om jag ville byta mot en saab 9000 AERO.... Suck på analfabeter!

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
airflow Avstängd
4 juni 2008 · 653 Inlägg

Haha vad fan är det för jävla tönt wink haha först skryta om en "trimmad&stylad" volvo s40, sen det med kickboxningen wink hahahhahahahaha

Jag har rätt i vad jag än säger.
Mortalis VW-nörd?
4 juni 2008 · 4 332 Inlägg

Man drar ju sig för å sälja bilen, oavsett vilken bil de gäller asså...suck =/

Jlmmy
4 juni 2008 ·

haha vilken fjant^^
Säkert en liten fjant som försöker vara tuff bakom skärmen tongue

GurraG INGET ANNAT!!
4 juni 2008 · 1 725 Inlägg

haha vilken jävla tönt alltså.. bara att skita i honom eller så driver man vidare lite med honom.. big_smile men som sagt se till att han inte kan anmäla dig för något

volvo_92 Blivande lastbilscaffis
4 juni 2008 · 134 Inlägg

skicka hans mail adress jag vill också skoja med honom..

Blivande lastbilscaffis
jocke_gronberg
4 juni 2008 · 4 586 Inlägg

Kjellander skrev:
Har min bil på annons på blocket och fick för några dagar sedan ett mail från en kille som tyckte att min bil var värd ungefär hälften av det jag begär. Jag svarade vänligt att den ligger rätt i pris i förhållande till andra bilar på blocket. Fick idag följande svar:

hahaha, pajas, snacka dynga själv, vi kan mötas o dra våra bilar, min s40 T4 stylad trimmad, mot din, du hade sett mina rödljus från hundra meter hahaha, men ok, vi kan mötas o puttas lite, behöver lite träning sedan jag sluta kickboxingen för tre mån sedan, kom igen vill bara lattja lite haha fegis, som tjejerna säger penisförlängare merca hihihi, snälla, låt oss slåss lite eller bangar du? var ska vi mötas va? va? fegis är du

en så kallad snackare
sådana som vill ha saker till halva priset finns det gott om

tecman
4 juni 2008 · 1 741 Inlägg

stylad trimmad  = dekaltrimmad? tongue

Senast redigerat av tecman (4 juni 2008)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
ERTYY
4 juni 2008 · 299 Inlägg

Fan va cool han va då! Eller inte! jävla nöt asså ! :S

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang