Avicii - Levels Adele vs. Skrillex - Set Fire To Everybody (ca7's Mashup) iSQUARE - Hey Sexy Lady (Skrillex Remix) Nero, Sub Focus & Skrillex - Promises (Skrillex Remix)
Avicii - Levels Adele vs. Skrillex - Set Fire To Everybody (ca7's Mashup) iSQUARE - Hey Sexy Lady (Skrillex Remix) Nero, Sub Focus & Skrillex - Promises (Skrillex Remix)
Grymma!
Denna hör jag på lite för mycket, en gammal klassiker..
Lyssna på dom andra med, "Louder", "Lassitude" och "Hypercaine"
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Grymma!
Grymma!
haha, jag har väl lyssnat aktivt på in flames i 5 år nu tror jag, och jag hittar fortfarande nya favoriter med dem, har börjat lyssna mer och mer på deras tidigare album dock så tycker jag in flames har dött nu efter det senaste albumet. det märks så tydligt att Jesper inte är med i bandet längre.
deras spelning på sticky fingers är dock helt perfekt
här har du länk till hela spelningen om du vill se. den ligger i bokmärken för mig