2616
Sök

har du hittat en helt ny låt som du spelar om och om igen?

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
16 oktober 2011
Mlevin skrev:
haha, jag har väl lyssnat aktivt på in flames i 5 år nu tror jag, och jag hittar fortfarande nya favoriter med dem, har börjat lyssna mer och mer på deras tidigare album smile
dock så tycker jag in flames har dött nu efter det senaste albumet. det märks så tydligt att  Jesper inte är med i bandet längre.

deras spelning på sticky fingers är dock helt perfekt

här har du länk till hela spelningen om du vill se. den ligger i bokmärken för mig wink

http://www.youtube.com/watch?v=Wb68G0vRkN4

tack big_smile har också lyssnat på in flames i kanske 5 år nu nånting tongue men har inte vart inne på deras äldsta albumen så mkt, lite när han från dark tranquility va sångare fast anders friden e bättre tongue

Lobster knife fight

54 Inlägg
16 oktober 2011
njae det tog tid för mig också, men food for the gods, december flower, the jester race m.fl är riktigt bra.
mikael stanne menar du?smile jo, jag personligen tycker nog anders fridén och Christian Älvestam är de bästa metalsångarna big_smile

1 808 Inlägg
16 oktober 2011
Ska ni alla In Flames nördar gå på Spelningen nästa månad? smile

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
54 Inlägg
16 oktober 2011
Gronwalls skrev:

har in köpt någon biljett än, men finns det några kvar så får det blir så att jag åker dit smile

Svetsare
3 150 Inlägg
16 oktober 2011
Senast redigerat av ZonaX (16 oktober 2011)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

1 808 Inlägg
16 oktober 2011
Mlevin skrev:
Gronwalls skrev:

har in köpt någon biljett än, men finns det några kvar så får det blir så att jag åker dit smile

Finns troligen kvar. Jag har bra sittplatser( vet att det är lite illa å ha sittplatser på In flames, men ja har sett dom så möe så sittplats är perfekt )

MOTÖRHEAD <3

54 Inlägg
16 oktober 2011
Gronwalls skrev:
Mlevin skrev:
Gronwalls skrev:

Finns troligen kvar. Jag har bra sittplatser( vet att det är lite illa å ha sittplatser på In flames, men ja har sett dom så möe så sittplats är perfekt )

ja precis, jag har sett dem några gånger också. både på stå och sittplats, så det kvittar smile sen är det ju alltid något speciellt med ståplats dock smile

8 Inlägg
16 oktober 2011

Spelas flitligt hos mig!
Senast redigerat av json_ (17 oktober 2011)

1 808 Inlägg
17 oktober 2011
Mlevin skrev:
Gronwalls skrev:
Mlevin skrev:

ja precis, jag har sett dem några gånger också. både på stå och sittplats, så det kvittar smile sen är det ju alltid något speciellt med ståplats dock smile

Bara för du gillar att hoppa till Only For The Weak tongue

MOTÖRHEAD <3

Ödesutmanare
389 Inlägg
17 oktober 2011

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!

54 Inlägg
18 oktober 2011
Gronwalls skrev:
Mlevin skrev:
Gronwalls skrev:

Bara för du gillar att hoppa till Only For The Weak tongue

vem gör inte?wink

606 Inlägg
21 oktober 2011

awsomeness <3

Kan det lagas ska det lagas! :)

614 Inlägg
21 oktober 2011
Med risk för att bli väldigt utskrattad här så ska jag ändå lägga upp en låt big_smile
Denna med brittan är faktiskt riktigt riktigt bra. Skulle till och med kunna med och säga hennes bästa låt big_smile

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

606 Inlägg
21 oktober 2011
rybbe skrev:
Med risk för att bli väldigt utskrattad här så ska jag ändå lägga upp en låt big_smile
Denna med brittan är faktiskt riktigt riktigt bra. Skulle till och med kunna med och säga hennes bästa låt big_smile

den är faktiskt bra :p

Kan det lagas ska det lagas! :)

317 Inlägg
21 oktober 2011
jottosson skrev:
rybbe skrev:

den är faktiskt bra :p

Håller med, Det funkar att spela :-)

Låg och slö....

\m/(><)\m/
742 Inlägg
21 oktober 2011
Från 5FDP nya album, musik med riktigt ös

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

1 722 Inlägg
22 oktober 2011
http://open.spotify.com/track/319bsne6NzMY9Xpsmw5mVI

Nickelback- we stand together big_smile
skönt dunk i låten tongue .
Senast redigerat av Kanelbullen (22 oktober 2011)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
22 oktober 2011
Kanelbullen skrev:
http://open.spotify.com/track/319bsne6NzMY9Xpsmw5mVI

Nickelback- we stand together big_smile
skönt dunk i låten tongue

1+
Hatar verkligen Blöjback men denne låten e verkligen bra !  smile

C H E V R O L E T <3

Seg bôvel
322 Inlägg
22 oktober 2011

Nostalgi från när man var liten pojkvasker och satt och lirade Sega Rally med Saitek-ratt på en gammal Windows 98. Riktigt jävla bra låt dessutom!

Ännu en fin klassiker.

Sök