haha, jag har väl lyssnat aktivt på in flames i 5 år nu tror jag, och jag hittar fortfarande nya favoriter med dem, har börjat lyssna mer och mer på deras tidigare album dock så tycker jag in flames har dött nu efter det senaste albumet. det märks så tydligt att Jesper inte är med i bandet längre.
deras spelning på sticky fingers är dock helt perfekt
här har du länk till hela spelningen om du vill se. den ligger i bokmärken för mig
tack har också lyssnat på in flames i kanske 5 år nu nånting men har inte vart inne på deras äldsta albumen så mkt, lite när han från dark tranquility va sångare fast anders friden e bättre
njae det tog tid för mig också, men food for the gods, december flower, the jester race m.fl är riktigt bra. mikael stanne menar du? jo, jag personligen tycker nog anders fridén och Christian Älvestam är de bästa metalsångarna
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Ska ni alla In Flames nördar gå på Spelningen nästa månad?
har in köpt någon biljett än, men finns det några kvar så får det blir så att jag åker dit
Finns troligen kvar. Jag har bra sittplatser( vet att det är lite illa å ha sittplatser på In flames, men ja har sett dom så möe så sittplats är perfekt )
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Ska ni alla In Flames nördar gå på Spelningen nästa månad?
har in köpt någon biljett än, men finns det några kvar så får det blir så att jag åker dit
Finns troligen kvar. Jag har bra sittplatser( vet att det är lite illa å ha sittplatser på In flames, men ja har sett dom så möe så sittplats är perfekt )
ja precis, jag har sett dem några gånger också. både på stå och sittplats, så det kvittar sen är det ju alltid något speciellt med ståplats dock
ja precis, jag har sett dem några gånger också. både på stå och sittplats, så det kvittar sen är det ju alltid något speciellt med ståplats dock
Bara för du gillar att hoppa till Only For The Weak
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Bara för du gillar att hoppa till Only For The Weak
Med risk för att bli väldigt utskrattad här så ska jag ändå lägga upp en låt Denna med brittan är faktiskt riktigt riktigt bra. Skulle till och med kunna med och säga hennes bästa låt
Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld
Med risk för att bli väldigt utskrattad här så ska jag ändå lägga upp en låt Denna med brittan är faktiskt riktigt riktigt bra. Skulle till och med kunna med och säga hennes bästa låt