2891
Sök

har du hittat en helt ny låt som du spelar om och om igen?

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
27 januari 2012

C H E V R O L E T <3

Älskar Emelie<3
339 Inlägg
2 februari 2012
lite gammal men fastnade för den just nu xD

Meldem
4 137 Inlägg
3 februari 2012
SÅ SATANS KLOCKREN !!!! TRODDE DET SKULLE VARA "VOLVORAGGARMUSIK" FÖRST; MEN DET VAR DET INTE big_smile

Senast redigerat av TouchOfRed (3 februari 2012)

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
3 februari 2012
TouchOfRed skrev:
SÅ SATANS KLOCKREN !!!! TRODDE DET SKULLE VARA "VOLVORAGGARMUSIK" FÖRST; MEN DET VAR DET INTE big_smile

fan vikken jävla video satt hela videon o väntade på att hästjävlarna skulle attackera varann big_smile

Lobster knife fight

Svetsare
3 150 Inlägg
3 februari 2012

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

1 808 Inlägg
3 februari 2012

Fick tydligen för mig att gilla denna "pop" thrashmetallen

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Meldem
4 137 Inlägg
3 februari 2012
Jeqpe skrev:
TouchOfRed skrev:

fan vikken jävla video satt hela videon o väntade på att hästjävlarna skulle attackera varann big_smile

hahaha aa samma här xD

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
4 februari 2012
Gronwalls skrev:

"pop" hur menar du? big_smile tyckte den lät inte alls som andra "pop" typ bullet for my valentine o såna band tongue

Lobster knife fight

HEAVY METAL
765 Inlägg
4 februari 2012
http://www.youtube.com/watch?v=xjKyzwqI … ure=colike   Det här kör jag stenhårt hemma, /E
Senast redigerat av Engen (4 februari 2012)

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se

Forummoderator
18 319 Inlägg
6 februari 2012
När jag var 12 år var detta det ballaste man kunde lyssna på! Nu 25 år senare drar man lite på smilbanden! Börje och Sven ska köpa en EPA... Ska låta ungarna lyssna på den på fredag i bilen... Givetvis blir det lite buskörning efteråt!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Spelutvecklare
48 Inlägg
7 februari 2012

1+3+3=7

129 Inlägg
1 808 Inlägg
8 februari 2012
Jeqpe skrev:
Gronwalls skrev:

"pop" hur menar du? big_smile tyckte den lät inte alls som andra "pop" typ bullet for my valentine o såna band tongue

Jamen de är ju inte Råå och bra Thrashmetal som te.x Dark Angel, utan den lite mesigare varianten tongue därav pop tongue

MOTÖRHEAD <3

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
8 februari 2012
Gronwalls skrev:
Jeqpe skrev:
Gronwalls skrev:

Jamen de är ju inte Råå och bra Thrashmetal som te.x Dark Angel, utan den lite mesigare varianten tongue därav pop tongue

aha! fattar nu hehe tongue men då får du ju skriva typ "soft" trash metal haha big_smile

Lobster knife fight

1 808 Inlägg
8 februari 2012
Jeqpe skrev:
Gronwalls skrev:
Jeqpe skrev:

aha! fattar nu hehe tongue men då får du ju skriva typ "soft" trash metal haha big_smile

haha nää fjollthrash kanske tongue

MOTÖRHEAD <3

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
8 februari 2012
Gronwalls skrev:
Jeqpe skrev:
Gronwalls skrev:

haha nää fjollthrash kanske tongue

haha där satt den big_smile

Lobster knife fight

Meldem
4 137 Inlägg
8 februari 2012

haha vill inte erkänna men denna är bra, dock fattar jag inte ett piss av vad snubben joddlar om, men ändå !

Sök