Burn hit Burn dit varför dessa burnouter?

Phaetoon
10 juni 2008 · 8 156 Inlägg

Jag förstår inte vitsen med att stå på samma plats och burna i en halv evighet.
Att bara spinna loss lite, eller att göra 100 meter svarta sträck, det förstår jag däremot vitsen med. smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Opelmadness German cars, quality and beyond
10 juni 2008 · 8 197 Inlägg

Phaetoon skrev:
Jag förstår inte vitsen med att stå på samma plats och burna i en halv evighet.
Att bara spinna loss lite, eller att göra 100 meter svarta sträck, det förstår jag däremot vitsen med. smile

Precis. Elda på ut från en korsning eller liknande, så det blir två remmar efter, det är coolt, inte en rem.. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
PlumCrazy
10 juni 2008 · 881 Inlägg

Inte har jag nått emot nån som lägger en börn, men jag personligen kan inte börna tongue Iofs har jag aldrig provat, men jag lär nog inte göra heller det med denna bilen. Om jag nångång skulle lära mig börna skulle jag nog inte göra det mitt i centrum utan snarare, som sagt tidigare, på ett öde ställe big_smile

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
LazerHawke
10 juni 2008 · 1 268 Inlägg

Phaetoon skrev:
Jag förstår inte vitsen med att stå på samma plats och burna i en halv evighet.
Att bara spinna loss lite, eller att göra 100 meter svarta sträck, det förstår jag däremot vitsen med. smile

sant smile

Taunuus
10 juni 2008 · 263 Inlägg

helst ska det va v8 med feta ostar bak så det ryker nått så äckligt mycket samtidigt som det älgar iväg cool

Ford 17M "Taunus" (1967)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 juni 2008 · 5 753 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:
En riktig burnout på nån gata, så luktar det sommar sen. big_smile
Utom om nån rookie bränner upp lamellerna, då luktar det fan bäver.. hmm

tycker det är lite kul när nån "pappa betalar" kommer där i sin nya audi som pappa har betalat på stan och ska vara tuff men kan igentligen inte ett jävla skit så rycker dom i kryckan och kliver av kopplingen och tror att dom är så coola men eftersom dom inte kan nånting om bilar så tror dom att dom börnar som fan och att det ryker så fint av däcken när det i själva verket är lammellerna som spinner och röken kommer från kopplingen.... det tycker jag är såååå kul för man får sig ett så gott skratt varje gång big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Frippe1
10 juni 2008 · 116 Inlägg

PlumCrazy skrev:

WurstingErik skrev:
de e ju så jäla skönt när man hör maskinen rusa å växellådan yla och bakdäcken skrika big_smile å sen börjar rumpan sakta slingra iväg å lämnar kolsvarta spår på vägen, finns inte mycket som slår den känslan..

Har du provat skita när du varit riktigt, och då menar jag RIKTIGT skitnödig? big_smile

hahaha så jävla klockren!!!smile

Frippe
Volvo 855R (1997)
Portal Filkörning?
10 juni 2008 · 852 Inlägg

så här ska en riktig burnout vara!
då är det roligt att se på film
http://www.garaget.org/video/a5mdy598uiuc

antingen det eller riktigt grym rondell drifting

ronne
10 juni 2008 · 796 Inlägg

onödig tråd klart att det är trevligt o se/göra en bööörN! big_smile

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
FreddeK
10 juni 2008 ·

Själv gillar jag folk som burnar så slipper jag!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 juni 2008 · 5 753 Inlägg

Freddeponken skrev:
Själv gillar jag folk som burnar så slipper jag!

då gillar du mig då cool

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
xorox_88 Smack that ass!!
10 juni 2008 · 2 953 Inlägg

äääh vafan burnouter är vackra

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Opelmadness German cars, quality and beyond
10 juni 2008 · 8 197 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:
En riktig burnout på nån gata, så luktar det sommar sen. big_smile
Utom om nån rookie bränner upp lamellerna, då luktar det fan bäver.. hmm

tycker det är lite kul när nån "pappa betalar" kommer där i sin nya audi som pappa har betalat på stan och ska vara tuff men kan igentligen inte ett jävla skit så rycker dom i kryckan och kliver av kopplingen och tror att dom är så coola men eftersom dom inte kan nånting om bilar så tror dom att dom börnar som fan och att det ryker så fint av däcken när det i själva verket är lammellerna som spinner och röken kommer från kopplingen.... det tycker jag är såååå kul för man får sig ett så gott skratt varje gång big_smile

hahahah!!! Ja den har man sett mer än en gång.. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
xorox_88 Smack that ass!!
10 juni 2008 · 2 953 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:
En riktig burnout på nån gata, så luktar det sommar sen. big_smile
Utom om nån rookie bränner upp lamellerna, då luktar det fan bäver.. hmm

tycker det är lite kul när nån "pappa betalar" kommer där i sin nya audi som pappa har betalat på stan och ska vara tuff men kan igentligen inte ett jävla skit så rycker dom i kryckan och kliver av kopplingen och tror att dom är så coola men eftersom dom inte kan nånting om bilar så tror dom att dom börnar som fan och att det ryker så fint av däcken när det i själva verket är lammellerna som spinner och röken kommer från kopplingen.... det tycker jag är såååå kul för man får sig ett så gott skratt varje gång big_smile

haha som han i ny audin i stan för nån månad sen

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Pan
10 juni 2008 ·

Lägga lite lakrits är väl inte så kul men om däcken ändå är kassa så varför inte. Dock roligare att sladda upp däcken än stå och burna på samma ställe smile

https://www1.garaget.org/archive/30/29740/95119/95119-903457.jpg

Det där är roligt lite för roligt tongue

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 juni 2008 · 5 753 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

_Glenne_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:
En riktig burnout på nån gata, så luktar det sommar sen. big_smile
Utom om nån rookie bränner upp lamellerna, då luktar det fan bäver.. hmm

tycker det är lite kul när nån "pappa betalar" kommer där i sin nya audi som pappa har betalat på stan och ska vara tuff men kan igentligen inte ett jävla skit så rycker dom i kryckan och kliver av kopplingen och tror att dom är så coola men eftersom dom inte kan nånting om bilar så tror dom att dom börnar som fan och att det ryker så fint av däcken när det i själva verket är lammellerna som spinner och röken kommer från kopplingen.... det tycker jag är såååå kul för man får sig ett så gott skratt varje gång big_smile

hahahah!!! Ja den har man sett mer än en gång.. tongue

hahaha jaa tongue... fan va pinsamt det måste vara alltså... sist jag såg det var vid MAX här i stan där alla töntar som jag brukar glida runt på kvällarna och det var bra mkt bilar ute då när personen lyckades med en sån där lammell börn i en halv minut.. fyfan va pinsamt alltså, jag skulle ju ha dött om det var jag tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
MrTurbo Better than God \o/
10 juni 2008 · 1 882 Inlägg

KungKjell skrev:

Darkie skrev:
förstår att det inte känns så lönt då man kör fwd..

håller med dig helt klart wink

Same here..  roll

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
xorox_88 Smack that ass!!
10 juni 2008 · 2 953 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:

_Glenne_ skrev:

tycker det är lite kul när nån "pappa betalar" kommer där i sin nya audi som pappa har betalat på stan och ska vara tuff men kan igentligen inte ett jävla skit så rycker dom i kryckan och kliver av kopplingen och tror att dom är så coola men eftersom dom inte kan nånting om bilar så tror dom att dom börnar som fan och att det ryker så fint av däcken när det i själva verket är lammellerna som spinner och röken kommer från kopplingen.... det tycker jag är såååå kul för man får sig ett så gott skratt varje gång big_smile

hahahah!!! Ja den har man sett mer än en gång.. tongue

hahaha jaa tongue... fan va pinsamt det måste vara alltså... sist jag såg det var vid MAX här i stan där alla töntar som jag brukar glida runt på kvällarna och det var bra mkt bilar ute då när personen lyckades med en sån där lammell börn i en halv minut.. fyfan va pinsamt alltså, jag skulle ju ha dött om det var jag tongue

de va vackert de om de va audin

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Kroon_
10 juni 2008 · 12 Inlägg

Jag tror såhär, dom som inte är intresserade av burnisar, det är dom som har bilar som inte har tillräkligt med kräm ?tongue kan vara en teori wink att dom aldrig har gjort en burn ?smile

ronne
10 juni 2008 · 796 Inlägg

Nja börna på ettans växel går väl på nästan alla bilar. cool

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang