Till bilen BEA

Lovelylady
17 juni 2008 · 19 Inlägg

Men grejen är ju att han INTE ville att tråden skulle startas utan det gjorde vänliga skälar för o visa att dom har medlidande.. Så... som jag sa innan.. varför ens kommentera om det finns folk som tycker det är löjligt/meningslöst.. gå ur tråden o låtsas som det regnar... SERIÖST...

FreddeK
17 juni 2008 ·

HyperSonica skrev:

MadeByMe skrev:

HyperSonica skrev:

Tänk på vad du skriver lilla du...

mja, jag är väl redan hatat av dom flesta i GBrt må jag tro!

Helt riktigt... det finns inte så många i GBrt som tycker om dej överdrivet mycke...
Men du vet oxå vad jag sagt till dej.. hade jag hafft nått emot dej så hade jag gjort dej medveten om det...

sluta tjafsa nu då....visa lite mognad boys!

skit i att skriva och läsa tråden om den inte betyder något, svårare än så är det inte!

Mvh Fredde

FireTraXX DFFL
17 juni 2008 · 9 020 Inlägg

HyperSonica skrev:

MadeByMe skrev:

HyperSonica skrev:

Tänk på vad du skriver lilla du...

mja, jag är väl redan hatat av dom flesta i GBrt må jag tro!

Helt riktigt... det finns inte så många i GBrt som tycker om dej överdrivet mycke...
Men du vet oxå vad jag sagt till dej.. hade jag hafft nått emot dej så hade jag gjort dej medveten om det...

Ja, för du verkar superhård.
Ta din lilla tjingtjongbil och tuta vidare.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 juni 2008 · 2 258 Inlägg

FireTraXX skrev:

HyperSonica skrev:

MadeByMe skrev:

mja, jag är väl redan hatat av dom flesta i GBrt må jag tro!

Helt riktigt... det finns inte så många i GBrt som tycker om dej överdrivet mycke...
Men du vet oxå vad jag sagt till dej.. hade jag hafft nått emot dej så hade jag gjort dej medveten om det...

Ja, för du verkar superhård.
Ta din lilla tjingtjongbil och tuta vidare.

hmm.. Du har inte den blekaste aning om vad jag sagt till honom.. Lilla Firebla bla bla...
MEn men.. om du så gjärna vill veta.. så fråga honom... Fråga även varför han inte är uppskattat av många av medlemarna i GBrt...
Men men.. Nu tycker jag vi håller oss till ämnet...
Föresten.. kan du inte skriva nått vitsigt om mej... Du brukar ju va rätt kvick på sånt ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!
FireTraXX DFFL
17 juni 2008 · 9 020 Inlägg

HyperSonica skrev:

FireTraXX skrev:

HyperSonica skrev:

Helt riktigt... det finns inte så många i GBrt som tycker om dej överdrivet mycke...
Men du vet oxå vad jag sagt till dej.. hade jag hafft nått emot dej så hade jag gjort dej medveten om det...

Ja, för du verkar superhård.
Ta din lilla tjingtjongbil och tuta vidare.

hmm.. Du har inte den blekaste aning om vad jag sagt till honom.. Lilla Firebla bla bla...
MEn men.. om du så gjärna vill veta.. så fråga honom... Fråga även varför han inte är uppskattat av många av medlemarna i GBrt...
Men men.. Nu tycker jag vi håller oss till ämnet...
Föresten.. kan du inte skriva nått vitsigt om mej... Du brukar ju va rätt kvick på sånt ;P

Nej, det har jag visserligen inte.
Bryr mig inte nämnvärt heller.

Din slakt av det svenska språket däremot, DET stör mig oerhört.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 juni 2008 · 2 258 Inlägg

FireTraXX skrev:

HyperSonica skrev:

FireTraXX skrev:

Ja, för du verkar superhård.
Ta din lilla tjingtjongbil och tuta vidare.

hmm.. Du har inte den blekaste aning om vad jag sagt till honom.. Lilla Firebla bla bla...
MEn men.. om du så gjärna vill veta.. så fråga honom... Fråga även varför han inte är uppskattat av många av medlemarna i GBrt...
Men men.. Nu tycker jag vi håller oss till ämnet...
Föresten.. kan du inte skriva nått vitsigt om mej... Du brukar ju va rätt kvick på sånt ;P

Nej, det har jag visserligen inte.
Bryr mig inte nämnvärt heller.

Din slakt av det svenska språket däremot, DET stör mig oerhört.

Ha ha... där kom de ;P Orka hålla på o stava rätt hela tiden... de skulle ju innebära att man måste tänka... o det orkar jag inte idag...
Kram kram

Sump Runk Rätt O Slätt!
baca Os Difuntos
17 juni 2008 · 1 822 Inlägg

Fan ni beter er som ett gäng skolpojkar med alldeles för mkt hormoner (inte bara GBRT) fucking what om en jävla biljävel har blivit lite plåtskadad, SHIT HAPPENS!e detta era första bilar eller? om så e detta kanske ett litet uppvaknande för er era jävla töntar. Bilar går sönder ibland krockas dom ibland stjäls dom, och håll i er nu ibland blir dom tom påkörda yikes Lägg ner tjötet nu ta en kall pilsner och se fram emot Sverige-Ryssland istället.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
evilaudio
17 juni 2008 · 16 195 Inlägg

baca skrev:
Fan ni beter er som ett gäng skolpojkar med alldeles för mkt hormoner (inte bara GBRT) fucking what om en jävla biljävel har blivit lite plåtskadad, SHIT HAPPENS!e detta era första bilar eller? om så e detta kanske ett litet uppvaknande för er era jävla töntar. Bilar går sönder ibland krockas dom ibland stjäls dom, och håll i er nu ibland blir dom tom påkörda yikes Lägg ner tjötet nu ta en kall pilsner och se fram emot Sverige-Ryssland istället.

helt rätt... de e ju liksom bara en bil.  fixa lite ny plåt å ny lack sen e de ju bara köra igen..


satte ju min bil i en refug i i höstas, å vem bryr sig.. e man så rädd om bilen så ska man väl inte köra me skiten.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Geiros Low is a lifestyle
17 juni 2008 · 956 Inlägg

nu börjar de blir riktigt seriöst. som 2 läger wink

som dom 2 senaste. sånt som händer. så klart de är surt..

ska vi alla starta såna här trådar så fort en persons bil blir skadad??

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se
Audi A4 "Bagged" (2005)
FireTraXX DFFL
17 juni 2008 · 9 020 Inlägg

baca skrev:
Fan ni beter er som ett gäng skolpojkar med alldeles för mkt hormoner (inte bara GBRT) fucking what om en jävla biljävel har blivit lite plåtskadad, SHIT HAPPENS!e detta era första bilar eller? om så e detta kanske ett litet uppvaknande för er era jävla töntar. Bilar går sönder ibland krockas dom ibland stjäls dom, och håll i er nu ibland blir dom tom påkörda yikes Lägg ner tjötet nu ta en kall pilsner och se fram emot Sverige-Ryssland istället.

Håller med.
En bil är bara en bil.
Skadas en del på den så är det bara att ersätta.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Maizer
17 juni 2008 ·

Vad fan är gbrt? Låter ju rätt retarderat, en bilklubb man inte ens kan uttala?

Lovelylady
17 juni 2008 · 19 Inlägg

Men om NI är så förbannat mogna.. som jag skrev förrut.. Skit i o kommentera gå UR tråden istället.. det känns som DET är mognare.. Så ge FANKEN o kommentera om Ni stör er, men Ni måste ju tycka att det är "intressant" med tanke på att ni MÅSTE hålla på o käbbla...

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
17 juni 2008 · 2 258 Inlägg

GBrt har inte ett skit att göra med denna tråden... Så ajg fattar inte varför vi ska blanda in det :S..
Och ja... ajg håller med Baca till en viss del.. Men man kan samtidigt visa sitt medlidande..
Det bästa vore o låsa denna tråden innan den spårar ur totalt typ...

Sump Runk Rätt O Slätt!
FL3JM Inga konstigheter
17 juni 2008 · 2 064 Inlägg

evilaudio skrev:

baca skrev:
Fan ni beter er som ett gäng skolpojkar med alldeles för mkt hormoner (inte bara GBRT) fucking what om en jävla biljävel har blivit lite plåtskadad, SHIT HAPPENS!e detta era första bilar eller? om så e detta kanske ett litet uppvaknande för er era jävla töntar. Bilar går sönder ibland krockas dom ibland stjäls dom, och håll i er nu ibland blir dom tom påkörda yikes Lägg ner tjötet nu ta en kall pilsner och se fram emot Sverige-Ryssland istället.

helt rätt... de e ju liksom bara en bil.  fixa lite ny plåt å ny lack sen e de ju bara köra igen..


satte ju min bil i en refug i i höstas, å vem bryr sig.. e man så rädd om bilen så ska man väl inte köra me skiten.

Kunde inte sagt det bättre själv. smile

Fan jag trodde bilen var hel-mosad när jag läste i början. Men det här är ju fixat på en vecka max, försäkringen tar ju allt.
Skulle dock förstå om den hade nån fet motivlack, då är det ju lite knepigare kanske.


Blev själv påkörd bakifrån för ett par veckor sen, inte skapade jag en tråd över det. tongue
Bara lämna in, fixa lacken, ut och tuta tills det smäller igen. Det är ju ofta bara en tidsfråga innan man blir påkörd, speciellt i Sthlm där folk kör som dumarslen.

Senast redigerat av FL3JM (17 juni 2008)

-Sandra
17 juni 2008 ·

meeen guuud vilket liv det kan bli.

FreddeK
18 juni 2008 ·

Nu har Garagets ballaste killar talat....

Nu ska freddemupp som är en tönt tala!

Lägg eran tid i någon annan tråd om denna suger då. Varför bryr ni er ens? ni vill bara dissa och snacka skit och ja det är fan samma personer hela tiden som påpekar, jiddrar, gnäller och tjafsar!

Väx upp och lämna fjortisbeteendet.

Opelmadness German cars, quality and beyond
18 juni 2008 · 8 197 Inlägg

-Sandra skrev:
meeen guuud vilket liv det kan bli.

Trådens bästa! lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Urkas Kräsen grafiker
18 juni 2008 · 1 775 Inlägg

Har sagt det förut o jag säger det igen, om alla som skulle få en repa på sin bil skulle posta en tråd på forumet så skulle det spammas sönder med SKIT. Det är DÄRFÖR folk klagar.

Och föresten, nej, jag tänker inte ta en kall pilsner och glo på Sverige - Ryssland. Heller att Garaget spammas sönder av skittrådar än att hela sverige tvingas höra om några pojkar som är ute o sparkar boll.
Så då förstår ni hur onödigt jag tycker denna tråd är. wink

Whine whine!
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 juni 2008 · 5 753 Inlägg

haha intressant tråd, rolig läsning så här på natten tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Hmm.
18 juni 2008 ·

_Glenne_ skrev:
haha intressant tråd, rolig läsning så här på natten tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang