Fiat 127 -77a Special. Why, för att den har den stora weber förgasaren. Jag skulle aldrig ha sålt pärlan, men men..
Hade jag haft onödigt med pengar hade jag nog köpt mig en Lamborghini Countach LP 5000S (Ej jubileums mod = Mod 25). Countach betyder häfftigt på italienskt slang...
En äkta sportquattro står ju såklart alltid högst på önskelistan och det kommer nog tyvärr att förbli så oxå. Annars skulle det väll funka med vilket grupp B monster som helst.
Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Om det är de enda 12 st bilarna som finns & bara BMW själva har dom bilarna... Varför har ingen byggt en själv redan??? Jag skulle ha gjort det direkt! Den är ju as fin den bilen! Har alldrig sett den i mitt liv förut!
Mina Dröm bilar, kunde inte bestämma mig för vilken jag vill ha mest så det blev dom här fyra
Senast redigerat av LordLife (29 april 2009)
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Det är en Alpina B7 BiTurbo men det är ju "Vilken är din drömbil" En drömbil behöver inte finnas
Snygg räddning (A)
hade inte vart fel med en m7 ändå.
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Om det är de enda 12 st bilarna som finns & bara BMW själva har dom bilarna... Varför har ingen byggt en själv redan??? Jag skulle ha gjort det direkt! Den är ju as fin den bilen! Har alldrig sett den i mitt liv förut!
Ingen aning men hade man haft tid och kunskap hade det varit en självklarhet. Sjukt läckra linjer på dem.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.