Ny uppdatering!
Idag infann sig en viss tristess, som det ofta kan göra när man inte har så mycket att hitta på och kompisar man ringer inte svarar och andra är upptagna på annat håll.
Vad gör man då?
JO!
Man passar på att göra saker med bilen som man borde gjort för ett tag sedan, men råkat skjuta lite på av olika oförklarliga anledningar.
Satte mig och kollade upp om Elfta hade öppet, och det hade dem, perfekt tänkte jag och åkte iväg.
5kr fattigare och ett motstånd rikare, åkte jag hem igen och monterade detta till fläkten bak på baslådan som Erick och jag monterade för ett bra tag sedan.
Anledningen till att det behövs ett motstånd är att fläkten som är en 12V fläkt, får för mycket ström då bilen är igång och generatorn laddar. Med fläktens "auto-cutoff" funktion gör att fläkten stänger av sig och startar och stänger av sig.. osv osv.
Funkar kalas nu iaf.!
Sen var jag på Media Markt, och "impulshandlade" typ. Köpte mig en kondensator.
Har visserligen funderat länge på att skaffa en, då det är lite smådisco i bilen när man spelar hög volym.
Installationen gick smidigt, och jag fick denna dagen att gå ganska fort tillslut ändå.

Smakprov:
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/11266/425781_f0bs5z.jpg]()
Fler bilder finns i galleriet, som hittas
HÄR.Det var allt för denna gången.
Håll utkik för mer kommer så småningom.