4730
Sök

Hackande framhjul när jag svänger.

5 089 Inlägg
28 juni 2008
Trådstartare
Vad har man lyckas pajja när man har ett par framhjul som hackar som en aga diffad 740 när man svänger, styrningen känns väldigt konstig också.
Sitter en quiafe diff i den, hände efter lite konbana. har man lyckas pajja diffen tro?
haft uppe bilen och kännt efter glapp eller så men allt verkar normalt.

S70:in handlar det om alltså;)

\Lindgren

4 001 Inlägg
28 juni 2008
har du provat att snurra på hjulen? så att diffen släpper?

här är en tråd om en som oxå hade problem med en Quafie diff, du kan ju PM:a honom, hans verkade bete sig likadant
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=75723

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
28 juni 2008
kan det inte vara drivknutarna som låter då?

Team Insane Racing

5 089 Inlägg
28 juni 2008
Trådstartare
nä det låter ingeting. jag har haft uppe bilen och kännt och ryckt, men allt verkar normalt.  måste vara diffen som har skärt för det är konstant drivning på båda däcken lika mycket.

\Lindgren

5 089 Inlägg
28 juni 2008
Trådstartare
ja vad jag har hört så är det livstids garanti. autotech som har gjort jobbet så den är ju inte felaktigt installerad precis...

\Lindgren

4 001 Inlägg
28 juni 2008
Då är det exakt samma problem som Thiger_84 har/hade då

Autotech kan faktiskt ha gjort fel, man ska aldrig glömma bort den mänskliga faktorn men då är det ju dom som ska stå för garantin.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Sök