Ne känner änna att jag får börja bli lite aktiv här oxå Men detta med KÄRCHEN, funderar ju stark på att gå och köpa mig ett par hotpants och ett vitt linne och ställa mig och tvätta. Fyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaann Vilka "Snygga" kort det hade blivit.
Hoppas att det kommer många på träffen idag, verkar ju bli fler och fler.
Tjena! Vet inte du bra du känner till stenungsund eller vilket håll du kommer ifrån. Men om du vet vart JET-tappen ligger så svänger du inte vid den, sen ca 200M längre fram så svänger du in vänster sen kör du ca 250M så ligger tvätten på höger sida;)
Om du inte hittar så kan du slå mig en signal: 0702628789. DETTA KAN ÄVEN RINGAS OM MAN INTE HITTAR TILL TVÄTTEN ELLER TILL UTSIKTPLATSEN. Johan heter jag.
Asså för er som står och rakar er och stylar håret kan jag tillägga att jag tar inte med nåra bryydar eller vem vet... kanske hittar några finniga 2-taktsplåtluder utanför Vidomix
Asså för er som står och rakar er och stylar håret kan jag tillägga att jag tar inte med nåra bryydar eller vem vet... kanske hittar några finniga 2-taktsplåtluder utanför Vidomix
haha jaa de dugeer la för dig ialla fall!!1 jaa nu e de snart tvätt tajm!!!!
Haha, det är bara att gasa till och dumpa lite så blir dom våta i trosan Så är ju saken klar
fan det verkar som om jag får komma dit en snabbis bara å plåta lite snabbt, så ställ upp er snyggt=) e inte så jätte grym på att fota men det e kul, lägger ut bilderna när jag kommit hem.
Nu får du stanna!!!! va fan! vi blir ju kanske många idag:D om jag fattar det rätt.P
Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^
tack för en liten trevlig träff idag me! jaa de va några stycken idag i alla fall men ser gärna att de kommer lite mer folk! har bilder men kommer upp imon först! ha de!
tack för en liten trevlig träff idag me! jaa de va några stycken idag i alla fall men ser gärna att de kommer lite mer folk! har bilder men kommer upp imon först! ha de!
Ska bli kul å se bilderna Kunde inte komma för de kom saker ivägen
இஇஇ Man lär så länge man leker இஇஇ
de kommer de kommer men hittar inte cameran just nu :S men de kommer blev tyvärr inte kärchen bilder men nästa gång kanske.. den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge
haha koxen du allt bra lusig durru! jaa eller hoppa på mig bara.. jaa ja dyker allt upp på fredag också. måste få in de som en vana nu ju hehe vilka mer kommer på fredag då? köss