2851
Sök

Angående: Tjörnbrons Träffen, Fredagar på ojämna veckor framöver!

Mekaniker
181 Inlägg
19 april 2009
haha, jag tog fel tid då tydligen?! 6 var ja där och stod där till typ 20 över. widee, varför stanna du inte uppe brevid mej ? smile jag är där 19.00 nästa gång !!!

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^

Installatör
773 Inlägg
19 april 2009
god kväll alla goa gubbar.! jaha så ni har dragit igång nu big_smile då får man ju kika ut. kör vi varje fredag iår me elle?
ni ska se min fina nya bilar ja har.. haha ses på fredag då hoppas ja big_smile ha de

"Ölen In, Böseblicken på"

229 Inlägg
20 april 2009
tja! Erico_4 jag var där tidigt men åkte inte upp för första gången jag var där..tänkte jag skulle se mera folk och vart dom åkte! men jag kommer på fredag igen! runt 18.30 19.00.

475 Inlägg
20 april 2009
Jag ska försöka vara där runt 19 på fredag, hoppas det är några där då!

Mekaniker
181 Inlägg
20 april 2009
jag kommer vara där strax innan 7 !!

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^

Truck förare
273 Inlägg
20 april 2009
jag kommer med att vara där innan 19.00...

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
20 april 2009
Fräste förbi på brua vid 19.00 tiden va på väg till bion F&F

Kommer inte nästa fredag men kanske nån annan:)

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

Installatör
773 Inlägg
21 april 2009
ja å sporre dyker upp på fredag strax innan 19. men vårat nya vrålåk.!!!

x40
1 209 Inlägg
21 april 2009
jag kommer inte börja att jobba halv tre denna fredag. suck men vi syns la nästa gång... ha d gött killar.

Volvo S40 turbo.

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
21 april 2009
Får se när jag dyker upp, sommarfälgarna är på lack och jag blev påkörd med hojen på Gärdesvägen i måndags.
Hehe, kul att ST tidningen skriver om mig som "20-årige" MC föraren. Undrar var han fick den åldern ifrån. smile

Kolla gärna en extra gång när ni byter fil eller ska svänga någonstans. Även om jag hade tur denna gången så gjorde det hyfsat ont...

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=55923

Installatör
773 Inlägg
22 april 2009
TCG skrev:
Får se när jag dyker upp, sommarfälgarna är på lack och jag blev påkörd med hojen på Gärdesvägen i måndags.
Hehe, kul att ST tidningen skriver om mig som "20-årige" MC föraren. Undrar var han fick den åldern ifrån. smile

Kolla gärna en extra gång när ni byter fil eller ska svänga någonstans. Även om jag hade tur denna gången så gjorde det hyfsat ont...

å fan ja tänkte på dig faktiskt när ja hörde de.. hur gick de me dig?

lägger upp en länk där de finns lite bilder. hoppas de e ok.
http://www.nyhetersto.se/

Meerx
22 april 2009
Vi kan inte komma denna fredan heller sad

Installatör
773 Inlägg
22 april 2009
Meerx skrev:

men va fan!!! vi skulle ju tävla i fräckast bil ju hehe wink

Meerx
22 april 2009
Fridell/t5 skrev:
Meerx skrev:

men va fan!!! vi skulle ju tävla i fräckast bil ju hehe wink

I knoooow !!! Men du kommer få reda på ida varför vi inte kan komma !
I tell you later wink

963 Inlägg
22 april 2009
Fridell/t5 skrev:
TCG skrev:

En stukad fot, blåmärken och skrapsår(hur de nu kom innanför skinnstället?). Så jag hade en jäkla tur med tanke på hur hojen såg ut!
Åkte med en kompis till Gbg igår och hoppade in på kryckor och provsatt nya Ninjan, snackade med säljare om att köpa ny Ninja. Fick lite skumma blickar från andra kunder när man pratar ny 200Hk hoj när man står på kryckor... smile

Nu ska jag bara ha tag på reg.nr. på bilen som körde på mig så jag kan ge det till mitt försäkringsbolag. Hon körde ju ut från en parkering så hon får stå för självrisken.

Meerx
23 april 2009
Tycker ni ska rulla ner till gbg på freda ! Skicka PM till mig om ni vill veta varför... Eller Fråga Rasmus !

287 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
I morgon är det dags igen! jag kommer men det kommer höras^^ mitt avgas e typ paj har jag tur får jag fixat det imorgon innan träffen men fördelen är iaf att slutet inte sticker ut lika långt som drag kroken längre det ligger i skuffen^^
Hoppas vi blir ett gäng!
Senast redigerat av Gendich (23 april 2009)

Installatör
773 Inlägg
23 april 2009
TCG skrev:
Fridell/t5 skrev:
TCG skrev:

En stukad fot, blåmärken och skrapsår(hur de nu kom innanför skinnstället?). Så jag hade en jäkla tur med tanke på hur hojen såg ut!
Åkte med en kompis till Gbg igår och hoppade in på kryckor och provsatt nya Ninjan, snackade med säljare om att köpa ny Ninja. Fick lite skumma blickar från andra kunder när man pratar ny 200Hk hoj när man står på kryckor... smile

Nu ska jag bara ha tag på reg.nr. på bilen som körde på mig så jag kan ge det till mitt försäkringsbolag. Hon körde ju ut från en parkering så hon får stå för självrisken.

Fy fan men då har du haft tur i alla fall.. kunde ju slutat mycket värre.

kommer du imon så man får tjata lite me dig elle?
ha de gött!

Installatör
773 Inlägg
23 april 2009
*asg* gött melker.! men då kommer man ju inte känna igen prestanda bilen ju haha!! big_smile
då ses vi imon.!! å du glöm inte va du ska ha me dig hehe tongue
kommer i mitt nya åk imon så håll i er när du ser träffens snyggaste bil big_smile
SEs imon!

963 Inlägg
23 april 2009
Fridell/t5 skrev:
TCG skrev:
Fridell/t5 skrev:

Fy fan men då har du haft tur i alla fall.. kunde ju slutat mycket värre.

kommer du imon så man får tjata lite me dig elle?
ha de gött!

Jag hade en brutal tur, förstår det mer och mer när jag pratar med andra MC åkare, tittar på olycksplatsen m.m.

Ska åka till Sthlm fre-lör och jobba så denna fredagen blir det inte.
Ser fram emot att se din bil så jag kommer så snart som möjligt! Rosendorf brukar göra ruskigt snygga ombyggnationer!

Sök