haha, jag tog fel tid då tydligen?! 6 var ja där och stod där till typ 20 över. widee, varför stanna du inte uppe brevid mej ? jag är där 19.00 nästa gång !!!
Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^
god kväll alla goa gubbar.! jaha så ni har dragit igång nu då får man ju kika ut. kör vi varje fredag iår me elle? ni ska se min fina nya bilar ja har.. haha ses på fredag då hoppas ja ha de
tja! Erico_4 jag var där tidigt men åkte inte upp för första gången jag var där..tänkte jag skulle se mera folk och vart dom åkte! men jag kommer på fredag igen! runt 18.30 19.00.
Får se när jag dyker upp, sommarfälgarna är på lack och jag blev påkörd med hojen på Gärdesvägen i måndags. Hehe, kul att ST tidningen skriver om mig som "20-årige" MC föraren. Undrar var han fick den åldern ifrån.
Kolla gärna en extra gång när ni byter fil eller ska svänga någonstans. Även om jag hade tur denna gången så gjorde det hyfsat ont...
Får se när jag dyker upp, sommarfälgarna är på lack och jag blev påkörd med hojen på Gärdesvägen i måndags. Hehe, kul att ST tidningen skriver om mig som "20-årige" MC föraren. Undrar var han fick den åldern ifrån.
Kolla gärna en extra gång när ni byter fil eller ska svänga någonstans. Även om jag hade tur denna gången så gjorde det hyfsat ont...
En stukad fot, blåmärken och skrapsår(hur de nu kom innanför skinnstället?). Så jag hade en jäkla tur med tanke på hur hojen såg ut! Åkte med en kompis till Gbg igår och hoppade in på kryckor och provsatt nya Ninjan, snackade med säljare om att köpa ny Ninja. Fick lite skumma blickar från andra kunder när man pratar ny 200Hk hoj när man står på kryckor...
Nu ska jag bara ha tag på reg.nr. på bilen som körde på mig så jag kan ge det till mitt försäkringsbolag. Hon körde ju ut från en parkering så hon får stå för självrisken.
I morgon är det dags igen! jag kommer men det kommer höras^^ mitt avgas e typ paj har jag tur får jag fixat det imorgon innan träffen men fördelen är iaf att slutet inte sticker ut lika långt som drag kroken längre det ligger i skuffen^^ Hoppas vi blir ett gäng!
En stukad fot, blåmärken och skrapsår(hur de nu kom innanför skinnstället?). Så jag hade en jäkla tur med tanke på hur hojen såg ut! Åkte med en kompis till Gbg igår och hoppade in på kryckor och provsatt nya Ninjan, snackade med säljare om att köpa ny Ninja. Fick lite skumma blickar från andra kunder när man pratar ny 200Hk hoj när man står på kryckor...
Nu ska jag bara ha tag på reg.nr. på bilen som körde på mig så jag kan ge det till mitt försäkringsbolag. Hon körde ju ut från en parkering så hon får stå för självrisken.
Fy fan men då har du haft tur i alla fall.. kunde ju slutat mycket värre.
kommer du imon så man får tjata lite me dig elle? ha de gött!
*asg* gött melker.! men då kommer man ju inte känna igen prestanda bilen ju haha!! då ses vi imon.!! å du glöm inte va du ska ha me dig hehe kommer i mitt nya åk imon så håll i er när du ser träffens snyggaste bil SEs imon!
Fy fan men då har du haft tur i alla fall.. kunde ju slutat mycket värre.
kommer du imon så man får tjata lite me dig elle? ha de gött!
Jag hade en brutal tur, förstår det mer och mer när jag pratar med andra MC åkare, tittar på olycksplatsen m.m.
Ska åka till Sthlm fre-lör och jobba så denna fredagen blir det inte. Ser fram emot att se din bil så jag kommer så snart som möjligt! Rosendorf brukar göra ruskigt snygga ombyggnationer!