tja alla goa... jaaa nästa helg då dyker i alla fall ja å johan upp å säkert några till. ja tycker 19,00 e perfa för ja å säkert någratill jobbar till 18,00 så ja tycker vi gör som Jackssonen å satsar på nästa helg.
Tänkte bett Gendich döpa om tråden till att träffen är 24 Juli men såg att han inte varit inloggad på 7 veckor så jag skippar det Blev tight med tid i fredags hoppas min tidsplanering funkar bättre nu på fredag så jag kan dyka upp.
jaja tjöööööööta ja kommer om bilen är klar fjädersätet vänsterbak är av så fjädertallriken skar sönder drivknutsdamasken o så hänger fjädern löst.. MEN som tur är har pappa beställt efter en komplett sänkning med dämpare & fjädrar skall även byta bromsar runt om
så får se om ja hinner gubbs men men cykla funkar väl med eller??? jaså inte de nu
skylinen spontandör lite då å då tvärr, vågar inte ta den så missar tyvärr de, såvida ingen magiker har lust å komma å reparera den innan freda då?
hmm hur menar du spontandör? inga andra symptom innan den "dör"?
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
jaja va gött me nötter de finns i denna tråden. den ena e ett mongo (okim) den adnra har en bil som inte går å regnet den tredje bara får bilen till å dö å grejer.. hahah snyggt.!1
jaja va gött me nötter de finns i denna tråden. den ena e ett mongo (okim) den adnra har en bil som inte går å regnet den tredje bara får bilen till å dö å grejer.. hahah snyggt.!1
VA fan Mongo???? hmm tack för den din jävla Analparasit...
att det förbannade fjädersätet skulle gå av är juh int emitt fel hehe
men att hans golf inte vill gå i regn är juh nått helt annat
Får sätta ett stort jävla paraply över den lille golfen då så kanske den håller hela vägen i regnet hehehehe.... Å gällande ditt fjädersäte så är de så att den där bilen är inget flygplan hur mycke du än laddar i guppen så kommer du inte till mallis ändå