fin cykel! ännu en i klubben "vi som åker stort, tungt, trött as" (har själv en R från -08)
MEn som slipper bekymra oss att grejerna ska gå sönder (R från -07)
Vart ute en sväng idag på runt 25 mil. Höll på att köra vilse på ett ställe i skogen
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Detta vart jag sugen på att instalera i min hoj så man syns och ser bättre samt kanske bländar mottraffikanter mindre än en vanliliga xenon instalationer
Men man lär ju ha en extra strålkastare och byta mellan besiktningarna då visserligen
Absolut blev det riktigt snyggt! "såg ju ut som en R1a " Men dom tillförde ju inget tätningsmedel till lampan och ni kan ge er fan på att nästa tvätt så är den full med vatten... Jag körde Xenon på hel och halv i R6an och det blev både bra ljusbild och styrka tycker jag.
Hehe, ja, jag såg det... Hade nog varit bättre att limma nytt lim istället för det gamla. Jag har konverterat ett par reflektorlyktor också, och det har blivit riktigt bra resultat, men jag tycker ändå att projektorer ger bättre resultat. Dock är det väl en smaksak, liksom allt inom ljus, ljud och bild.
MEn som slipper bekymra oss att grejerna ska gå sönder (R från -07)
Vart ute en sväng idag på runt 25 mil. Höll på att köra vilse på ett ställe i skogen
+1!
Tack
Ja det va de man fick höra att dom håller så bra, och att man slipper hålla på o byta massa saker hela tiden. Trött kanske dom e men det duger
finns en del i dem som är lite svag dock, ryckutjämnaren i bakhjulsnavet är inget vidare, sitter små "bryggor" mellan gummikuddarna som försvinner efter typ tre mils körning vilket gör att det sedan ramlar olika stora kuddar åt alla håll när man hänger av bakhjulet, inget jätteproblem men lite störande...
Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Vart på skruva idag, tömt oljan och tagit ut batteriet och annat som ska bytas, förhoppningsvis får jag ihop den igen så att den kan åka på besiktning i år
grattis! ta det lugnt och tänk på att bilister är som älgar, de kan hitta på precis vad som helst, bilisterna är dock många fler och mycket farligare än älgarna...
Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
grattis! ta det lugnt och tänk på att bilister är som älgar, de kan hitta på precis vad som helst, bilisterna är dock många fler och mycket farligare än älgarna...
märkt detta redan sen ja fick kortet o även innan dess -.- kör terminal drag truck på ett speciellt ställe här i halland försöker köra med hjärna o inte r*ven som många bilister gör