4497
Sök

Mc Tråden ! En början på en ny forumsdel?

412 Inlägg
28 december 2013
Goffen skrev:
Du e ju från tjörn "jag är precis hemkommen ifrån orust" så åk på mc mässan i götet i slutet på januari o fynda! Dock bara nya hojjar där men allt annat kan du fynda !

Håller med Goffen här! Åk till hojmässan och kolla, pilla, provsitt så får du dig ett humm om hur det känns att köra i alla fall smile

En häst har en hästkraft! Eller..?!

Ubåtsingenjör
7 372 Inlägg
28 december 2013
Hur många här ifrån ska till MC mässan ? smile ska själv helt klart dit !

Rejsa ?
2 959 Inlägg
28 december 2013
CHEEVA skrev:

Blir säkert en sväng dit även om det inte blir så mycket hojjande för min del nuförtiden då bilar, vattenskoter och ATV är mer på schemat tongue
Har ju inte ens en hoj nu...så lite insperation är ju aldrig fel. smile
Senast redigerat av Busgrabb (28 december 2013)

Autotech

412 Inlägg
28 december 2013
CHEEVA skrev:

Om jag lyckas dra med någon kompis så åker jag dit och dreglar över hojgodiset smile

En häst har en hästkraft! Eller..?!

Ubåtsingenjör
7 372 Inlägg
29 december 2013
Busgrabb skrev:
CHEEVA skrev:

Blir säkert en sväng dit även om det inte blir så mycket hojjande för min del nuförtiden då bilar, vattenskoter och ATV är mer på schemat tongue

Ja vattenskoter är ju kul smile har själv en men den är ur funktion för tillfället ... står med skuren motor sad är en gammal gp1200r med en lagomt vässad maskin på 240hk

1 863 Inlägg
29 december 2013
CHEEVA skrev:

Jag ska dit, flyger ner på lördagen och flyger hem på söndagen. Skönt att få sig lite egentid från fru och barn.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

Rejsa ?
2 959 Inlägg
29 december 2013
CHEEVA skrev:
Busgrabb skrev:
CHEEVA skrev:

Ja vattenskoter är ju kul smile har själv en men den är ur funktion för tillfället ... står med skuren motor sad är en gammal gp1200r med en lagomt vässad maskin på 240hk

Ja det är för jävla roligt smile
Det är en riktigt miljömaskin du har hehe, de dricker lite grann 2-takarna när man kör med öppna spjäll tongue
Dags och sätta tänderna i den snart då så den är klar till temperaturerna är körvänliga.

Autotech

That Shit Cray
1 087 Inlägg
29 december 2013
Är väl inga problem att ha passagerare ovanpå ett set såna här från SW-Motech? Möjligtvis att det känns lite konstigt men utöver det?

http://shop.sw-motech.com/cosmoshop/pix/a/n/bc_hta_08_740_11101__b1385992819-17025.jpg

Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten!
Insta @ HAST

Administratör
2 981 Inlägg
29 december 2013
Trådstartare
Nä det tror jag inte är några problem alls !

En kopp av den svarta såsen...

R1 driver!
5 128 Inlägg
29 december 2013
Går det inte att lägga remmarna under passagerarsitsen? Så sitter dom säkrare, och passageraren slipper obehag om rumpan. smile

Smålänning
7 887 Inlägg
29 december 2013
16 mil idag, fina vägar, om än skitigt. Säsongen tar aldrig slut denna vintern verkar det som smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

That Shit Cray
1 087 Inlägg
29 december 2013
Goffen skrev:

Nej borde det inte vara, slänger iväg ett mail och frågar! Kanske kan bli halkigt, men det löser ju en box bakom ryggen på passageraren.

_DamnIt skrev:
Går det inte att lägga remmarna under passagerarsitsen? Så sitter dom säkrare, och passageraren slipper obehag om rumpan. smile

Borde kanske gå om dom inte är för tjocka så inte låset går i?

Insta @ HAST

R1 driver!
5 128 Inlägg
29 december 2013
twin_cam skrev:
16 mil idag, fina vägar, om än skitigt. Säsongen tar aldrig slut denna vintern verkar det som smile

Visst är det trevligt med snöfri vinter? wink

_Hast_ skrev:
Goffen skrev:

Nej borde det inte vara, slänger iväg ett mail och frågar! Kanske kan bli halkigt, men det löser ju en box bakom ryggen på passageraren.

_DamnIt skrev:

Borde kanske gå om dom inte är för tjocka så inte låset går i?

Då får du trycka lite? wink Nej, men tror inte det borde va några problem. Tack vare att det är mjuka remmar så är det ju sällan några problem att "vålda" lite försiktigt för att få dit sitsen.

That Shit Cray
1 087 Inlägg
29 december 2013
_DamnIt skrev:
Då får du trycka lite? wink Nej, men tror inte det borde va några problem. Tack vare att det är mjuka remmar så är det ju sällan några problem att "vålda" lite försiktigt för att få dit sitsen.

Haha sant :p Skriver med det i mailet wink

En hjälm sätter sig ju efter huvudet ett tag, men kan man köpa en hjälm som är ca 1.5cm för liten på pappret och sen "slita" in den så den sitter? Eller är 1.5cm för stor skillnad? Ska köpa på nätet på mellandagsrean tänkte jag. Visserligen öppet köp men ändå.

Edit: Mailat nu!
Senast redigerat av _Hast_ (29 december 2013)

Insta @ HAST

I behov av service
39 Inlägg
31 december 2013
Tydligen nyårsfirande igen. Blir att plocka fram slipsen och feststämningen! tongue

https://www1.garaget.org/gallery/images/186/185165/185165-49cfeb0e28ac46627ab7db5aee15d7cf.jpg

Gott nytt åk till er 2hjulare!!

80% av allt jag säger är skitsnack, och 30% är lögn!

Administratör
2 981 Inlägg
R1 driver!
5 128 Inlägg
31 december 2013
Då har man kört sista rundan för i år! Blev nog en 6-7mil på chefens Harley. Kallt som tusan, men helt klart värt det!

1 863 Inlägg
31 december 2013
_DamnIt skrev:
Då har man kört sista rundan för i år! Blev nog en 6-7mil på chefens Harley. Kallt som tusan, men helt klart värt det!

Avis! Vill också köra, men har ju inget kort än. Handledaren vill inte ut och åka nu.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

R1 driver!
5 128 Inlägg
31 december 2013
666_Beast skrev:
_DamnIt skrev:

Avis! Vill också köra, men har ju inget kort än. Handledaren vill inte ut och åka nu.

Det kommer ska du se! Jag kämpade hela sommaren med motvilliga handledare och körskola. Men den 11 september så satt kortet. smile

Administratör
2 981 Inlägg
31 december 2013
Trådstartare
Jag firade 20år med A kort i år... smile

En kopp av den svarta såsen...

Sök