Det där känner jag igen. Var chafför till min svärfars Chrysler new port och vi fick inte komma ner till stan. Efter runda bland smågatorna kom vi in och mitt sällskap kunde ta en öl.
Självklart vet jag att det finns mycket fina bilar i skåne men de är inte anmälda till touren. Det var de anmälda bilarna jag syfta på.
Jag syftade på anledningen till varför jag inte extremstylar. Dessutom gillar jag en clean look.
aha... Nu koppla jag. Är inte så snabbtänkt idag...
Skoj att det blir iallafall två från hässleholm som åker ut på touren.
Ja, i somras vart det meningen att det skulle komma typ 3-4st från Hässleholm. Men det var bara jag som kom.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
!!!!!!!!!!!!!!!!!!O....B....S!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill påminna resterade i i crewn som inte skickat ett pm till mig om den 22/11 ifall ni kommer eller ej!!!! MÅSTE veta exakt antal senast den siste denna månaden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!O....B....S!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag syftade på anledningen till varför jag inte extremstylar. Dessutom gillar jag en clean look.
aha... Nu koppla jag. Är inte så snabbtänkt idag...
Skoj att det blir iallafall två från hässleholm som åker ut på touren.
Ja, i somras vart det meningen att det skulle komma typ 3-4st från Hässleholm. Men det var bara jag som kom.
hade varit skoj om vi som kör från hässleholm hade samlats och kört tillsammans ner till malmö på tourstarten. Men sådant kan man planera bättre när vi är lite närmare.
hade varit skoj om vi som kör från hässleholm hade samlats och kört tillsammans ner till malmö på tourstarten. Men sådant kan man planera bättre när vi är lite närmare.
Vi som ingår i besättningen ska förbereda starten, så min resa avgår mycket tidigare än övriga deltagare i Hässleholm behöver åka. Tänkte också nämligen på den saken, men avslog den idén för min del.
Nu har ni alla i crew som ej hört av er till Eclipse1 angående den 22november 4 dagar på er!. Detta är ett viktigt möte!. Den som inte kommer får det tuffare helt enkelt!.
Nu har ni alla i crew som ej hört av er till Eclipse1 angående den 22november 4 dagar på er!. Detta är ett viktigt möte!. Den som inte kommer får det tuffare helt enkelt!.
har skrivit PM men fick inget svar säkert han som e lite seg:P
[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
seg? jag? NÄÄÄÄÄÄÄÄfan jobbar jy som väktare hehe nä faktiskt så har jag inte fått ditt pm varför vet jag ej, men släng iväg ett till vet jag
Kul att stå i baren o hänga, då kan vi lika gärna gå i land och sätta oss på nån pizzeria på rätt sida sundet, d.v.s. vänster sida om Öresund.
Pizzeria? nej fan, inget sånt flottigt/lortigt ställe. Ska va lite vuxenmiljö, med lite ciggarett lukt i bakgrunden, ett glas som trillar i golvet lite småblygt. Där det sitter en halvavdunstad snubbe sen förr igår. I bakgrunden hör man hur någon stöter till med biljard kön och träffar några kulor.
Senast redigerat av Digital_Kicker (29 oktober 2008)
Kul att stå i baren o hänga, då kan vi lika gärna gå i land och sätta oss på nån pizzeria på rätt sida sundet, d.v.s. vänster sida om Öresund.
Pizzeria? nej fan, inget sånt flottigt/lortigt ställe. Ska va lite vuxenmiljö, med lite ciggarett lukt i bakgrunden, ett glas som trillar i golvet lite småblygt. Där det sitter en halvavdunstad snubbe sen förr igår. I bakgrunden hör man hur någon stöter till med biljard kön och träffar några kulor.
Aha. Då får du inte glömma klädkoden, vi måste vara klädda i smoking. Privatchaufförer med bil. Käpp är ett måste. Italienska namn.
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Vet att detta inte har något med denna tråden att göra men måste sprida detta så mycket som möjligt! E tt varningens finger för denna killen! Jimmys Bil i Vadstena! Vad ni än gör så handla inte av denna skojaren! Jag hade kommigt överrens med jimmy att jag skulle komma upp o hämta motorn till eclipsen(http://www.blocket.se/vi/18248464.htm?ca=23_9_s), detta skulle ske på en fredageftermiddag. Jag sätter mig i bilen o kör upp till Vadstena (40mil enkel resa) när jag kommer upp ett par tim senare och ringer till han så säger han att motorn blev såld igår (tors) trots att vi hade en överrenskommelse att motorn var såld till mig! När jag frågar efter adressen till hans verkstan så ville han ej berätta det! Så den dagen körde jag 80mil tur och retur helt i onödan! Så handla inget av denna jävla skojaren säger jag bara!! Sprid gärna detta vidare till era polare!!!!
Fan vad synd! Du som verkligen ville ha den motorn!. Tyvärr finns det en hel del skojare där ute!