hoppas du fått in alla svar nu från crewn angående den 22november
Har fått in 5st anmälningar men jag gör så att på mån när jag ringer så säger jag att vi e 6st! Sen får den 6e ha blivigt sjuk när vi kommer dit så får vi iallafall ett bord
hoppas du fått in alla svar nu från crewn angående den 22november
Har fått in 5st anmälningar men jag gör så att på mån när jag ringer så säger jag att vi e 6st! Sen får den 6e ha blivigt sjuk när vi kommer dit så får vi iallafall ett bord
från det ena till det andra, jag har kollat lite och har eventuellt en plats vi kan stanna till på i Ystad också, ska ner och reka lite tänkte jag, Cruisa i ystad går annars väldigt snabbt nämligen :-)
från det ena till det andra, jag har kollat lite och har eventuellt en plats vi kan stanna till på i Ystad också, ska ner och reka lite tänkte jag, Cruisa i ystad går annars väldigt snabbt nämligen :-)
nice nice!. Här har vi en kille som är riktigt seriös!. Keep up the good work!.
Ni andra i crew som ej är aktiva i tråden!, samma förväntas av er!. Glöm ej att ta med er redovisning till mötet den 22!, vad ni fixat och vad ni vill fixa!.
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Kan alla ni som anmält er till touren skicka bilder + info om era bilar till eX3Me. Han behöver detta för att lägga upp på hemsidan! Viktigt att ni gör detta nu!.
Skriv info så som: Vad har gjorts på bilen, och vad som kommer att göras på den till Touren.
Men eX3Me kommer förmodilegn gå ut med vad han vill att ni ska skriva!.
Kom o tänka på en bra sak Bor i Ystad på somrarna och vet att det anordnas en del träffar på parkeringen utanför el-giganten och ica. Sålänge ingen bränner gummi ska det nog inte vara några problem att hålla till där. Kolla med någon som bor i ystad trakterna hur dem gör för att få hålla till där
Kan alla ni som anmält er till touren skicka bilder + info om era bilar till eX3Me. Han behöver detta för att lägga upp på hemsidan! Viktigt att ni gör detta nu!.
Skriv info så som: Vad har gjorts på bilen, och vad som kommer att göras på den till Touren.
Men eX3Me kommer förmodilegn gå ut med vad han vill att ni ska skriva!.
Kan jag vänta med att skicka in det till helgen för då har jag hunnit hänga på kjolpaketet provisoriskt. Just nu ser inte bilen så skoj ut:
får halva kjolpaketet idag och ska börja provmontera ikväll. Så till helgen borde jag kunna få fram en bild på hur den kommer se ut lite mer än nu iallafall.
Just nu är det bilder som är det intressanta, info länkar jag till era garaget.org sidor istället. kommer även på något sätt lägga in en blogg som vi kan blogga till med bilder under touren, för direkt uppdateringar, men den kommer när det närmar sig som sagt! Men bilder på era bilar, döp bilderna till ert gorgnamn+nummer om ni skickar mer än en bild skicka till tommy@skanecrazytour.se