2709
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

367 Inlägg
14 januari 2009
vilket jävla gnäll! ni borde bli bönder å pröva på lantlivet så e ni vana vid oset ni lär aldrig slippa från d inte när d gäller denna tour! hahaha!

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Lillen
101 Inlägg
14 januari 2009
Biiatchen skrev:
vilket jävla gnäll! ni borde bli bönder å pröva på lantlivet så e ni vana vid oset ni lär aldrig slippa från d inte när d gäller denna tour! hahaha!

jajaja tongue

Full Gas Sparar Tid!!! :D

3 722 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
körschema kommer ju att delas ut så tiderna kommer alla att ha!. + att alla crew tele nr ska vara tillgängliga!. Så problemet med att bli av med någon lär ju inte vara så aktuellt.

293 Inlägg
20 januari 2009
jag tänkte/fundera på. nån som har kollat upp sov möjligheter när vi kommer till Tomelilla?

orkar nog inte sova i sportstol kan nog fälla ryggstöden från bagage utrymmet men är nog ingen vidare skönt och sova på :p.
dock är det bara 1natt som man ska sova sen är man hemma igen

hoppas bara att det blir sol längtar som fan smile trött på vinter nu

Reservdansk
6 271 Inlägg
20 januari 2009
Static35 skrev:
jag tänkte/fundera på. nån som har kollat upp sov möjligheter när vi kommer till Tomelilla?

orkar nog inte sova i sportstol kan nog fälla ryggstöden från bagage utrymmet men är nog ingen vidare skönt och sova på :p.

Lösningen heter... KOMBI!
Mycket uppskattat av sovande personer samt personer som vill vara torra men ändå kunna grilla i ösregn. cool
Senast redigerat av TurbOla (20 januari 2009)

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

VW Ägare
1 011 Inlägg
20 januari 2009
TurbOla skrev:
Static35 skrev:

Mycket uppskattat av sovande personer samt personer som vill vara torra men ändå kunna grilla i ösregn. cool

bra då sover jag i din kombi...tongue

Henrik Eberlund

Reservdansk
6 271 Inlägg
20 januari 2009
Eberlund skrev:
TurbOla skrev:
Static35 skrev:

Du får boka plats, precis som alla andra... tongue

Elektriker
1 138 Inlägg
20 januari 2009
TurbOla skrev:
Eberlund skrev:
TurbOla skrev:

jag tror jag boka plats föra året redan haha:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

293 Inlägg
21 januari 2009
daajvid skrev:
TurbOla skrev:
Eberlund skrev:

tänk om man inte vill ha Svensson Kombi big_smile. aja får trycka in mig i sportstolen och drömma om min sköna säng där hemma . får se har man sällskap i bilen blir det genast mycket jobbigare :p

3 722 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
Angående Tomelilla så kommer Team Nasty att medverka i möte med oss, där vi kommer ta upp allt!. Info kommer!!

367 Inlägg
22 januari 2009
äsch tält å sånt e överskattat sova i bilen e mkt skönare smile df jag älskar mi9n corre sover as skönt i den smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Knegare
139 Inlägg
22 januari 2009
TurbOla skrev:
Static35 skrev:

Jo det var LITE uppskattat med din baklucka, men du får byta till kraftigare dämpare till den om det regnar i år, den orkar ju inte hålla uppe allt regnvatten ;P

En gång V6, alltid V6 =)

Knegare
139 Inlägg
22 januari 2009
Nä nu ska jag ta kragen i mig och anmäla mig här, kollar upp på hemsidan hur jag gör smile
För jag antar att man är välkommen med min bil detta år också? Var ju godkänd i fjor iaf =P
Men jag är inte helt säker på att jag kan komma med Proben i år, har en massa godis som ska i/på den så risken finns att den inte är körbar vid den tiden, så kanske man kan köra med kombin då istället smile

En gång V6, alltid V6 =)

3 722 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
Proby skrev:
Nä nu ska jag ta kragen i mig och anmäla mig här, kollar upp på hemsidan hur jag gör smile
För jag antar att man är välkommen med min bil detta år också? Var ju godkänd i fjor iaf =P
Men jag är inte helt säker på att jag kan komma med Proben i år, har en massa godis som ska i/på den så risken finns att den inte är körbar vid den tiden, så kanske man kan köra med kombin då istället smile

tycker jag att du ska göra!. Kul om alla deltagre från förra året hänger med!. Klart du blir färdig med proben, du har ju mer än 4 månader på dig!.

Reservdansk
6 271 Inlägg
22 januari 2009
Static35 skrev:
daajvid skrev:
TurbOla skrev:

tänk om man inte vill ha Svensson Kombi big_smile. aja får trycka in mig i sportstolen och drömma om min sköna säng där hemma . får se har man sällskap i bilen blir det genast mycket jobbigare :p

Haha, det var ett par killar som sov i sina sportstolar, och morgonen efter kom en fram till mig och sa att han nästan hade hoppat in i min Svensson Kombi och lagt sig bredvid, för sportstolar är tydligen inte särskilt sköna att sova i. tongue

Elektriker
1 138 Inlägg
28 januari 2009
TurbOla skrev:
Static35 skrev:
daajvid skrev:

Haha, det var ett par killar som sov i sina sportstolar, och morgonen efter kom en fram till mig och sa att han nästan hade hoppat in i min Svensson Kombi och lagt sig bredvid, för sportstolar är tydligen inte särskilt sköna att sova i. tongue

annars kan man ju blasa upp en madrass &#305; baksatet som e bara l&#305;te for kort och pa morgonen hanga ut benen haha big_smile

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

293 Inlägg
28 januari 2009
daajvid skrev:
TurbOla skrev:
Static35 skrev:

annars kan man ju blasa upp en madrass &#305; baksatet som e bara l&#305;te for kort och pa morgonen hanga ut benen haha big_smile

hehehe det löser sig nog e jag själv ska jag allt krypa bak där bak och ligga i fosterställning med mp3 i öronen smile

Knegare
139 Inlägg
28 januari 2009
Digital_Kicker skrev:
Proby skrev:

tycker jag att du ska göra!. Kul om alla deltagre från förra året hänger med!. Klart du blir färdig med proben, du har ju mer än 4 månader på dig!.

okej, så det är bara att anmäla sig då då? För då tar jag o gör det så fort jag kommit hem från Egypten, tänkte slippa detta landet ett tag nu big_smile hehe

En gång V6, alltid V6 =)

3 722 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
För er som undrar varför det varit tyst inom nyhetsfronten så är det pga att vi jobbar på för fullt!. Så ni inte tror att allt ligger och dammar. smile Vill ni har mer info? tveka inte med att slänga iväg ett mail till mig eller någon annan i Crew!.

293 Inlägg
6 februari 2009
inte långt kvar.. anmäl er nu boyz and girlz..

hur går det för era projekt, vet att det är några st som håller på att förbättra och fixa och trixa fram till sommaren smile

cool

Sök