Tisdagen 1 juli 2008:
Idag skulle bilen egentligen ha mappats (för andra gången)... Tyvärr blev det - som förväntat - ingen mappning av, bilen går fortfarande som en kasse skit. Detta trots gemensamma insatser från mig själv och ännu mer KC, men framförallt Samuel och Natanael på Maxxtuning. Dessa killar vet verkligen vad kundservice vill säga, jag har ärligt talat aldrig upplevt något bättre och kan mycket varmt rekommendera deras tjänster.
Jag har trådar liggandes på diverse forum där jag ber om hjälp med att lokalisera felet, men tyvärr har de gett dålig respons. Jag har också skickat lite mail till diverse Skyline-specialicerade företag i UK (Abbey M/S, osv) men inte erhållit några som helst svar.
Som det ser ut så återstår det alltså inte mycket annat än att sälja bilen, räknar väl med att ha en annons publicerad framåt helgen. Först ska bilen fraktas hem och sedan ska det knäppas lite bilder att inkludera i annonsen.
Jag räknar väl inte direkt med att få bilen såld omgående, så jag ska väl lägga några dagar av min surt förvärvade semester på att försöka felsöka lite på egen hand. Inte för att jag räknar med att mina kunskaper eller ens verktyg kommer räcka till, men men... Man får väl - återigen - göra vad man kan.
Då var bilsäsongen alltså slut för min del innan den ens börjat, och som det känns i dagsläget kommer det inte heller att komma några fler i framtiden.
Detta blir den sista uppdateringen av min projekttråd.
00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex