Tjejer på garaget.org?

_Baloo_
22 februari 2006 · 11 Inlägg

Jag är tjej senast jag kollade=).
Kör ingen bil just nu,men har mina små planer.

Girlie Girl
22 februari 2006 ·

Hejsan på er här har ni en till bilintresserad tjej,
jag har ju varit ett tag här på garaget

heLLen
22 februari 2006 · 454 Inlägg

sådär ja.. nu börjar d rulla in lite fler.. vi borde anordna en tjej träff! wink

OverBoosted AUTOBAHNRASER
22 februari 2006 · 3 804 Inlägg

heLLen_TT skrev:
sådär ja.. nu börjar d rulla in lite fler.. vi borde anordna en tjej träff! wink

Vad läskigt yikes känns som du sagt exakt den där mening förut .. bläddra igenom tråden men de hade du inte neutral


Bmw osv..
heLLen
22 februari 2006 · 454 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

heLLen_TT skrev:
sådär ja.. nu börjar d rulla in lite fler.. vi borde anordna en tjej träff! wink

Vad läskigt yikes känns som du sagt exakt den där mening förut .. bläddra igenom tråden men de hade du inte neutral

hehe..jorå.. d hade jag.. men responsen va inte direkt överväldigande! wink
men nu verkar d ändå ha kommit hit mera tjejer.. därför jag tänkte! wink

MORT
22 februari 2006 · 137 Inlägg

Är det möjligt att jag sett HELLEN TT:n köra i Jordbro söder om Stockholm?

"Shackle-razzle-futzal-craz"
OverBoosted AUTOBAHNRASER
22 februari 2006 · 3 804 Inlägg

heLLen_TT skrev:

UseDubbelTurbo skrev:

heLLen_TT skrev:
sådär ja.. nu börjar d rulla in lite fler.. vi borde anordna en tjej träff! wink

Vad läskigt yikes känns som du sagt exakt den där mening förut .. bläddra igenom tråden men de hade du inte neutral

hehe..jorå.. d hade jag.. men responsen va inte direkt överväldigande! wink
men nu verkar d ändå ha kommit hit mera tjejer.. därför jag tänkte! wink

aha okej ;P de förklarar ju saken yikes


Bmw osv..
heLLen
22 februari 2006 · 454 Inlägg

MORT skrev:
Är det möjligt att jag sett HELLEN TT:n köra i Jordbro söder om Stockholm?

jo kanske d.. en gång iaf.. wink

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
22 februari 2006 · 1 852 Inlägg

suck... önskar min tjej oxå va intresserad av bilar! tjatar på henne om det men hon verkar inte bry sig det minsta... ni lyckliga pojkar med bilintresserade tjejer, skatta er lyckliga!

man lever bara en gång så lev väl!
nofearsy Bilbyggare
22 februari 2006 · 225 Inlägg

Bullo skrev:
suck... önskar min tjej oxå va intresserad av bilar! tjatar på henne om det men hon verkar inte bry sig det minsta... ni lyckliga pojkar med bilintresserade tjejer, skatta er lyckliga!

vet hur det är,  dock börjar hennes intresse vakna till liv, men det sitter lååååångt inne i hennes lilla huvud big_smile
man kan nästan tro att om hennes huvud var som jorden så e intressetför bilar snart lika stort som Sverige ^^  dvs ganska litet big_smile

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
Nathi
26 februari 2006 · 100 Inlägg

Kul att det är så många tjejer här på garaget.Väldigt fina bilar har ni också
/Nathi

jerseyko
26 februari 2006 · 24 Inlägg

Jag är tjej och ny här på garaget, har precis köpt ny bil så nu väntar jag bara på lite mer pengar på kontot smile

heLLen
26 februari 2006 · 454 Inlägg

Nathi skrev:
Kul att det är så många tjejer här på garaget.Väldigt fina bilar har ni också
/Nathi

Japp! d börjar rulla in ett par nu! KUL!!smile
Du har fin bil du med! wink

heLLen
26 februari 2006 · 454 Inlägg

jerseyko skrev:
Jag är tjej och ny här på garaget, har precis köpt ny bil så nu väntar jag bara på lite mer pengar på kontot smile

Välkommen!
Du gillar peugeot va?! wink

OverBoosted AUTOBAHNRASER
26 februari 2006 · 3 804 Inlägg

heLLen_TT skrev:

jerseyko skrev:
Jag är tjej och ny här på garaget, har precis köpt ny bil så nu väntar jag bara på lite mer pengar på kontot smile

Välkommen!
Du gillar peugeot va?! wink

Alla tjejer gillar peugeot


I Hope (a)


Bmw osv..
jerseyko
26 februari 2006 · 24 Inlägg

heLLen_TT skrev:

jerseyko skrev:
Jag är tjej och ny här på garaget, har precis köpt ny bil så nu väntar jag bara på lite mer pengar på kontot smile

Välkommen!
Du gillar peugeot va?! wink

Behöver ju inte ta upp den gången jag var ut på krogen och la mig på huven på bilen och förklarade hur mycket jag älskar min bil *hrm*

Det är ju inte precis pansarvagnar som volvo som man kan plåga utan att de går sönder wink Men jag gillar dom endå, för dom pengarna jag hade var valet enkelt att de blev en till pugg!

heLLen
27 februari 2006 · 454 Inlägg

hehe, helt rätt, vet själv alla ggr man kommer på sig själv med att bara stå å glo på bilen å känna hur mkt man tycker om bilen! helt sjukt...

jerseyko
27 februari 2006 · 24 Inlägg

heLLen_TT skrev:
hehe, helt rätt, vet själv alla ggr man kommer på sig själv med att bara stå å glo på bilen å känna hur mkt man tycker om bilen! helt sjukt...

Hehe jo men man behöver ju inte vara orolig att den har någon annan och bara är tillsammans med en för någon dum anledning wink

heLLen
27 februari 2006 · 454 Inlägg

jerseyko skrev:

heLLen_TT skrev:
hehe, helt rätt, vet själv alla ggr man kommer på sig själv med att bara stå å glo på bilen å känna hur mkt man tycker om bilen! helt sjukt...

Hehe jo men man behöver ju inte vara orolig att den har någon annan och bara är tillsammans med en för någon dum anledning wink

HAHAHAHAHA!!! så rätt!! smile smile smile

jerseyko
27 februari 2006 · 24 Inlägg

heLLen_TT skrev:

jerseyko skrev:

heLLen_TT skrev:
hehe, helt rätt, vet själv alla ggr man kommer på sig själv med att bara stå å glo på bilen å känna hur mkt man tycker om bilen! helt sjukt...

Hehe jo men man behöver ju inte vara orolig att den har någon annan och bara är tillsammans med en för någon dum anledning wink

HAHAHAHAHA!!! så rätt!! smile smile smile

Sen när man tröttnar så skriver man bara sin namnunderskrift och får pengar! Kanske fäller en tår och sen dagen efter har man en ny, hehe tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang