Sluta snacka massa skit, tror ni han kommer uppdatera tråden om alla bara klagar? klart man kan ändra sig och få nya idéer. dessutom så växer fina e30 karosser inte på träd så det gäller att slå till när man har chansen.
Var en riktigt fin kaross du hittat där, lyssna inte på vad andra säger om att dina planer ändras då detta är något man får leva med som byggare. Tycker du gör helrätt i att få en bil körklar så du slipper stressa ihjäl dig med "finkarossen" och det mer seriösare bygget. Du är ung och behöver inte alls ha bråttom Färgvalet på fälgarna var riktigt nice, ska bli kul att se dig åka brett till våren.
!"#¤%& Fick kapa varje skruv jag hade köpt till bromsköldarna, hur fan kan man göra hål med 10mm gängor.. Grrr. Tog en bra stund! Försökte först klippa av ena plåten för att trä på den, de gick inte, var bara å demontera navet.. Man lär så länge man lever.. Något som borde tagit 5min tog typ 1½h.. Fick ju bygga om avdragaren för att få loss navet.. Ooops..
Glömde lägga upp bild på hur jag byggde om bakbalken för 535diffklumpen.
Bara tvungen å slänga upp ett kort till.. Kärlek innan första bakvagnskastet!!!
Har meckat ihop bakvagnen idag måste dock kränga en fälg till då centrumet är anpassat efter dessa fälgarna, lite dumt såhär i efterhand men men.. http://xs434.xs.to/xs434/08495/bild_074743.jpg
Fälgarna blev ju skibra=) nu ser man lite apelsinskal i lacken:P Kör på=) / Rooth
Tanken är att åka å kränga däcken imorgon och ner med bilen på marken, ut med den ta några porriga kort och in med det nya aset, svetsa upp den och ev till helgen lägga grund på den.. Vi får se om orken håller i sig=)
Tanken är att åka å kränga däcken imorgon och ner med bilen på marken, ut med den ta några porriga kort och in med det nya aset, svetsa upp den och ev till helgen lägga grund på den.. Vi får se om orken håller i sig=)