Jag gillar inte skyline

SIGGE_C70R
7 februari 2006 · 258 Inlägg

men alltså jag menar inte att min farsa äger ferrari utan de jag känner o farsan känner och vart de får pengarna i från jo från deras äffärer å så de blir ganska rika på det
så det e svaret på pengar

BoostLogic
7 februari 2006 · 272 Inlägg

SIGGE_C70R skrev:
men alltså jag menar inte att min farsa äger ferrari utan de jag känner o farsan känner och vart de får pengarna i från jo från deras äffärer å så de blir ganska rika på det
så det e svaret på pengar

Vad gör dom för affärer då som dom verkar tjäna så grymt på?

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris
Alecci
7 februari 2006 · 2 014 Inlägg

Den här tråden borde dött ut för längesen... Finns det förresten inte redan en Supra vs Skyline tråd på forumet?

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Janken Driver
7 februari 2006 · 2 111 Inlägg

Alecci skrev:
Den här tråden borde dött ut för längesen... Finns det förresten inte redan en Supra vs Skyline tråd på forumet?

jo sorgligt nog. tycker iofs att infallsvinkeln va rätt sorglig också..hehe...värt att starta en tråd för?..

sant.

Senast redigerat av Janken (7 februari 2006)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
fr3drik
8 februari 2006 · 342 Inlägg

jag tycker inte om fiskbullar.. men inte startar jag en tråd om det.. wink

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express
SIGGE_C70R
8 februari 2006 · 258 Inlägg

vissa äger mobil företag å försäljningar av dessa mobilen och de har resturanger
och cafeterior bar disco
det äger de för att få dessa pengarna mannen vi e inte svenskar jag e blatte o alla jag känner nästan o de som äger det e blattar vissa av dessa har ärvt pengar o gjort nåt av det
och vi blattar sparar pengarna för att göra nåt här i sverige för man får inte bra jobb
som de som kommer hitt från krig
och det gjorde min farsa han sparade dessa pengarna o han fick 886.000 kr och köpte en resturang i årsta och han ägde redan några i annat land som irak och han sålda dessa
och hade 3 hus en i baggdad o mosul och kirkuk dä äge han hussen han sålde alla
och när du har bra bussines så går det bra
å så får man pengar komm en gång till södertälje ser du svenskar åka i volvo och saab
medans vi blattar  kör i maserati ferrari porsche det e från det vi blir rika sj klart finns det vissa som tjuvar saker å de kännar på det
finns mycket sett att känna pengar på
nu har du fått dit svar
undrar du nåt mer om "PENGAR"
värför som att vissa här e kåtta i pengar som fan wink

BoostLogic
8 februari 2006 · 272 Inlägg

SIGGE_C70R skrev:
vissa äger mobil företag å försäljningar av dessa mobilen och de har resturanger
och cafeterior bar disco
det äger de för att få dessa pengarna mannen vi e inte svenskar jag e blatte o alla jag känner nästan o de som äger det e blattar vissa av dessa har ärvt pengar o gjort nåt av det
och vi blattar sparar pengarna för att göra nåt här i sverige för man får inte bra jobb
som de som kommer hitt från krig
och det gjorde min farsa han sparade dessa pengarna o han fick 886.000 kr och köpte en resturang i årsta och han ägde redan några i annat land som irak och han sålda dessa
och hade 3 hus en i baggdad o mosul och kirkuk dä äge han hussen han sålde alla
och när du har bra bussines så går det bra
å så får man pengar komm en gång till södertälje ser du svenskar åka i volvo och saab
medans vi blattar  kör i maserati ferrari porsche det e från det vi blir rika sj klart finns det vissa som tjuvar saker å de kännar på det
finns mycket sett att känna pengar på
nu har du fått dit svar
undrar du nåt mer om "PENGAR"
värför som att vissa här e kåtta i pengar som fan wink

Använd PUNKT och komma för i hela friden! Jaa men grattis, dom tjänar pengar men dom borde ju sätta dig i skola så du lär dig att hantera det svenska språket och du lär inte bli nån bättre mekaniker för att din släkt har mycket pengar.

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris
Johanromeo155 Såld på Italienare
8 februari 2006 · 579 Inlägg

BoostLogic skrev:

SIGGE_C70R skrev:
vissa äger mobil företag å försäljningar av dessa mobilen och de har resturanger
och cafeterior bar disco
det äger de för att få dessa pengarna mannen vi e inte svenskar jag e blatte o alla jag känner nästan o de som äger det e blattar vissa av dessa har ärvt pengar o gjort nåt av det
och vi blattar sparar pengarna för att göra nåt här i sverige för man får inte bra jobb
som de som kommer hitt från krig
och det gjorde min farsa han sparade dessa pengarna o han fick 886.000 kr och köpte en resturang i årsta och han ägde redan några i annat land som irak och han sålda dessa
och hade 3 hus en i baggdad o mosul och kirkuk dä äge han hussen han sålde alla
och när du har bra bussines så går det bra
å så får man pengar komm en gång till södertälje ser du svenskar åka i volvo och saab
medans vi blattar  kör i maserati ferrari porsche det e från det vi blir rika sj klart finns det vissa som tjuvar saker å de kännar på det
finns mycket sett att känna pengar på
nu har du fått dit svar
undrar du nåt mer om "PENGAR"
värför som att vissa här e kåtta i pengar som fan wink

Använd PUNKT och komma för i hela friden! Jaa men grattis, dom tjänar pengar men dom borde ju sätta dig i skola så du lär dig att hantera det svenska språket och du lär inte bli nån bättre mekaniker för att din släkt har mycket pengar.

Knappast mindre mytoman heller är jag rädd för.

Janken Driver
8 februari 2006 · 2 111 Inlägg

SIGGE_C70R skrev:
vissa äger mobil företag å försäljningar av dessa mobilen och de har resturanger
och cafeterior bar disco
det äger de för att få dessa pengarna mannen vi e inte svenskar jag e blatte o alla jag känner nästan o de som äger det e blattar vissa av dessa har ärvt pengar o gjort nåt av det
och vi blattar sparar pengarna för att göra nåt här i sverige för man får inte bra jobb
som de som kommer hitt från krig
och det gjorde min farsa han sparade dessa pengarna o han fick 886.000 kr och köpte en resturang i årsta och han ägde redan några i annat land som irak och han sålda dessa
och hade 3 hus en i baggdad o mosul och kirkuk dä äge han hussen han sålde alla
och när du har bra bussines så går det bra
å så får man pengar komm en gång till södertälje ser du svenskar åka i volvo och saab
medans vi blattar  kör i maserati ferrari porsche det e från det vi blir rika sj klart finns det vissa som tjuvar saker å de kännar på det
finns mycket sett att känna pengar på
nu har du fått dit svar
undrar du nåt mer om "PENGAR"
värför som att vissa här e kåtta i pengar som fan wink

Du är pinsam. Snart måste Chrizz satsa på en rättstavningsfunktion också...va du ställer till det wink...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
SIGGE_C70R
9 februari 2006 · 258 Inlägg

det värför som att ni e här för att rätta folks stavningar
vad fan e det ok om ni e lärare sätt för FAN EN (IG) da .
och punkten ska jag sätta på pannan på er.
och inte bara det du säger blir du bättre mekaniker bara för din släkt kännar.
Mannen kolla nu jag går redan i tumba gymnasiet o går i linjen fordonsprogramet.
Och det gör mig bra föresten hur gick det för er i skolan da om man får fråga?
för mig går det bra går den linjen som jag ville gå i.
och min släkt har pengar min familj min framtis e öppen pengar e öppna vad vill ni mer en så.
vill ni jag ska bli kung eller ?
Och vissa av er här e på något sätt avensjuka som jag ser om jag har rätt.

Janken Driver
9 februari 2006 · 2 111 Inlägg

SIGGE_C70R skrev:
det värför som att ni e här för att rätta folks stavningar
vad fan e det ok om ni e lärare sätt för FAN EN (IG) da .
och punkten ska jag sätta på pannan på er.
och inte bara det du säger blir du bättre mekaniker bara för din släkt kännar.
Mannen kolla nu jag går redan i tumba gymnasiet o går i linjen fordonsprogramet.
Och det gör mig bra föresten hur gick det för er i skolan da om man får fråga?
för mig går det bra går den linjen som jag ville gå i.
och min släkt har pengar min familj min framtis e öppen pengar e öppna vad vill ni mer en så.
vill ni jag ska bli kung eller ?
Och vissa av er här e på något sätt avensjuka som jag ser om jag har rätt.

Gäsp...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Cronquist I want my Sunny back..!
6 april 2006 · 19 Inlägg

Blev det bättre eller sämre nu..? Oo

Maizer
6 april 2006 ·

Fan klaga på hans stavning verkar vara det roligaste ni kan göra? Visst han snackar säkert en hel del men jag tror inte han kan rå för sin svenska. Åk över till Finland bara, bo där i 2 år o kolla hur bra ni stavar och snackar.

laynus
6 april 2006 · 256 Inlägg

jag älskar skyline men mest r34, r34 gtr absoluta drömbilen!!!

zortep
6 april 2006 · 911 Inlägg

Jag tycker inte heller om skyline hmm

pic up the phone, wazzzaaa
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
18 oktober 2006 · 1 123 Inlägg

mm skyline o supra hit o dit varför inge som säger nåt om 3000gt??? supra 93-98 kostar skjortan för de pengar kan man trimma upp en 3000gt:P man kan ju också få en 3000gt med monster effekt för pengarna jämföra med supror o skyline:P de är jäklar tjat om de där tvåtongue 3000gt är snyggast av de 3...3000gt vr4 med 320 orinal som väger 1660kg...4hjuldrift med twinturbo...
för en vänsterstyrd supra 93-98 kostar mellan 180---uppåt? för de pengarna kan man köpa 3000gt sen trimma upp de:P

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
18 oktober 2006 · 1 123 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Jag tycker inte någon skyline är snygg/fin orginal iaf.. är det något fel på mig? smile alla andra verkar dyrka dom

Jag föredrar supra mkiv för alla skyline utan att blinka iaf.. smile

MVh

3000GT

Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Aerodynamik ...
30 mars 2007 · 7 120 Inlägg

SIGGE_C70R skrev:
jag avgudar supra jag fersöker hitta en supra mkiv turbo 93-95 modelen
hittade en trimm paket från stylingkompaniet eller vad det var o det skulle ge 1205 hk på en singel turbo och priset 229.000 kr bara paketet det e fan sjust bra det

och skyline inget vidare liknar mer som en 2 dörars volvo 240 big_smile
kostar mycket också men inte min smacka utssendet e ful o motor släkting med minicopper


supra-power

Jag gillar supra nåt enormt mycket! Den och Skyline är grymma!

Men om du tror att bara singel-turbo konvertering ger 1205hk så mår du inte riktigt bra. tongue
Sen fattar jag inte hur du kan tycka R34 GTR ser ut som en 240?

ironhead volvoraggare
30 mars 2007 · 4 776 Inlägg

jag föredrar en supra också men okej skyline är inte heller så dumma jag gillar ju råhet för den delen en bil ska vara rå inte snygg

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Goli
30 mars 2007 · 793 Inlägg

Jag har en supra, men skyline är ok... men inte mer big_smile

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang