Så nu ska det bli lite uppdate. Men det har inte hänt något på min bil pga att jag hjälp min lillebror med hans duett + att jag byggt vaggan färdigt. Idag hoppas jag att jag får tag på lite lyfthjälp så man får upp bilen i vaggan. Så jag kan sätta igång med underredet.
Kastar in lite bilder på vaggan
Så här vart det efter höjningen
Här har ni mig i full action:) Svetsar dit lite stag
Fick upp bilen i vaggan idag men var tvungna att ta ner den igen Det vart lite ostabilt så jag måste bygga stödben på stativen + korta ner dom lite vart onödigt höga. Så det var bara att kapa sönder skiten igen. Men i morgon hoppas jag att jag får ihop dom igen så bilen kommer upp i vaggan igen så jag kan börja göra något på bilen.
Tycker absolut inte du ska lägga ner tråden,jag själv gick i samma tankar förut skrev till och med att jag också skulle lägga ner min tråd men jag ändrade mig,jag tycker du har uppdaterat helt passligt man ska inte behöva känna att man ska knäppa bilder varje dag eller att det ska hända något med kärran,ta det vart efter precis som du har gjort och när du har tid så slänger du in lite bilder eller skriver vad du gjort på bilen då hålls ändå tråden levande och du bygger ju bilen för din egen skull inte åt någon annan så det är ju ingen stress med något så kör på grabben blir fin fint
Nu är äntligen bilen uppe i vaggan Lyckades lura ut syrran i garaget så hon kunde hjälpa mig lyfta upp bilen Så i morgon hoppas jag komma igång med underredet.
På listan
1.tvätta 2.leta rost och fixa det om jag hittar något 3.Rensa bort alla gamla bromsledningar +sopparören 4.På med ny body 5.Nya bromsledningar +sopparör
Här kommer lite bilder
Äntligen uppe
Testade vrida karossen och min vagga höll
Som sagt bra skitig. Kanske ska lura ut syrran igen så kan hon göra skitjobbet
Riktigt nice med vagga. Ska nog ta o bygga en jag med sen Kul att du bestämde dig för o inte lägga ner tråden. Ska bli kul o se hur du gör med breddningen runt lysena sen. Men de blir vell till o skrapa underredet först förstår jag. Själv håller jag oxå på o skrapar för fullt, helt pajj i handlederna o konstant blodiga knogar hehe. Men det är det värt sen när man fått bort all gammal skit. Kämpa på!