Nu sitter jag o kollar över bilen innan nalkande besiktning och ingen av mina backlampor funkar! Har bytt båda glödlamporna så det är inte det som är felet! Vad är felet?
Nej, jag kanske skulle gå över hela med elektronikrengörning...
(har ingen overdrive, 5växlad manuell bara)
Okay, men de sitter typ en två polig kontakt i din vxl låda, ta lös de å rengör så funkar de garanterat.
Om du nu inte har kabelbrott nån annanstans. nu är ja så full spå ja vet inet ifall 740 har backlamporna på "bagage delen", isf kan de va trasigt vid gångjärnen