Film: Jag testar Ferrari 430 Scuderia

ErikAxelsson
5 augusti 2008 · 517 Inlägg

MDrei skrev:
Majoriteten av tittarna på filmen delar itne din åsikt och uppskattar filmen och framförallt bilen lol

Nämn någon som inte delar den ? smile

Ranta
5 augusti 2008 · 162 Inlägg

Grymt att få köra ferraris! Tummen upp big_smile

Mazda Rx7 "Efini" (1993)
MDrei
5 augusti 2008 · 657 Inlägg

+1 big_smile

Pikey skrev:
Men det är ju typiskt i sånnahär situationer när man lägger upp något på Garaget som inte är av det vanliga.

Han har provkört en av världens nu ledande bil och pratade engelska under provkörning för att fler ska fatta det.
Och direkt ska det klagas för att han inte pratar svenska för ni FATTAR inte engelska?!

Men sen kommer den där avundsjukan att folk klankar ner på killen blablabla för olika löjliga anledningar bara för att ni är avundsjuka för att ni aldrig kommer att få köra en såpass fet bil utan ni vet att det ända ni kommer göra är att glida omkring i eran äckliga Volvo på Lördagarna som ni gjort era tidigare år och det stör er så jävla mycket att ni låter det gå ut över en person som fått köra en fet grej.

Sluta klaga äckliga jävla lowlifes och njut av bilen

MDrei
5 augusti 2008 · 657 Inlägg

Det var en rejäl skillnad mot den F355 jag körde 1998! Total rejs och grymt drag!

Ranta skrev:
Grymt att få köra ferraris! Tummen upp big_smile

MDrei
5 augusti 2008 · 657 Inlägg

Hur orkar du lilla vän lol

ErikAxelsson skrev:

MDrei skrev:
Majoriteten av tittarna på filmen delar itne din åsikt och uppskattar filmen och framförallt bilen lol

Nämn någon som inte delar den ? smile

Portal Filkörning?
5 augusti 2008 · 852 Inlägg

lite konstruktiv kritik:

lägg till lite musik i början, använd dig av egna bilder på utsidan
innan du börjar köra så filmar du eller rättare sagt någon annan när du går runt och upplyser om lite olika saker på bilen.
sedan filmar du när du startar upp bilen och varvar den nån gång så man känner "wow"et
försök även att filma frammåt när du kör och inte bara på dig själv.
filma gärna utifrån när du kör

Och jag tycker absolut du ska prata på svenska istället för engelska.
inte för att min engelska är perfekt särskillt inte uttalet som förmodligen låter lika svengelskt som dig tongue
Ditt uttal är helt förståbart men din engelska passar inte för TV. tyvärr
svenskan hade det gjort det hela mycket mer sevärt.

sen till bilen.
aldrig hört talas om den här modellenär den ny?
Jag är iofs inte alls insatt i Ferrari, Porsche e mer min stil wink

Den hade i alla fall gött ljud och verkar gå som ett skållat ollon. xD

Ta till dig vad jag säger så blir det ett rent nöjje att se din nästa film, garranterat!

MVH

MDrei
5 augusti 2008 · 657 Inlägg

Portal, OK tack smile Kanske ska göra mer filmer och några enbart för garaget "nu talar alla svenska" XD

Det blev som det blev då det hela var improviserat. Vi gjorde huvudsakligen andra typer av tester. Kolla på min YouTube profil så ser du andra filmer.

Scuderia är det vassate Ferrari har att erbjuda idag med varvtider nedåt och ibland bättre än en Enzo. 0-200 km/h på lite drygt 11 s.

Tack för du tog dig tiden att göra ett sakligt och konstruktivt inlägg.

error_elle
5 augusti 2008 · 14 Inlägg

mdrei fortsätt filma,jag tycker det ät skitkul med flygfälts eventen,kan berätta för alla som inte vet så samlar mdrei en massa superbilar som rejsar mot varandra, vilket han filmar.kul att nån vill lägga ner så mycket tid på det här så vi andra kan ta del av det. sen skiter jag i hur han är klädd eller hur hans engelska är,är ju bilarna jag är intresserad av,det trodde jag alla va på garaget.

Tazzeman
5 augusti 2008 · 427 Inlägg

Jag är för lång och för tjock för en provtur i en ferrari ... så keep on dude ...
Vet hur det är sitta bredvid nu .. lol

/ Tobbe
MDrei
9 augusti 2008 · 657 Inlägg

Hehee, OK big_smile

Tazzeman skrev:
Jag är för lång och för tjock för en provtur i en ferrari ... så keep on dude ...
Vet hur det är sitta bredvid nu .. lol

Crazygreek Billackerare
10 augusti 2008 · 365 Inlägg

coolt att du får köra en sån här bil...inte alla som får chansen, men när man väl får chansen så tycker jag som många andra att man förbereder säjj med en bättre kamera..

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se
MDrei
10 augusti 2008 · 657 Inlägg

Yes, det är gjort för denna lilla jämförelse big_smile lol

http://www.m5board.com/koenigseggboardcom/_MG_1756.jpg


http://www.m5board.com/koenigseggboardcom/_MG_1750.jpg

http://www.m5board.com/koenigseggboardcom/_MG_1797.jpg

[img]http://www.m5board.com/koenigseggboardcom/IMG_3813.jpg[/IMG

[IMG]http://www.m5board.com/koenigseggboardcom/IMG_3813.jpg[/img]

http://www.m5board.com/koenigseggboardcom/IMG_3814.jpg

http://www.m5board.com/koenigseggboardcom/IMG_3815.jpg

http://www.m5board.com/koenigseggboardcom/IMG_3819.jpg

Crazygreek skrev:
coolt att du får köra en sån här bil...inte alla som får chansen, men när man väl får chansen så tycker jag som många andra att man förbereder säjj med en bättre kamera..

998cc
10 augusti 2008 · 872 Inlägg

jäkligt tråkigt att titta på. lyssna på dej va som att läsa om bilen. se lite gladare ut, va inte så stel och kör bilen hårdare så det blir mer intresant, sen vet jag inte om du har någon körvana på bana?

sen dissa inte alla som ger dej kritik. dom som klagar på dina kläder. bara igonrera dom, du låter så töntig när du ska försvara dej.

det kan säker bli bra när du gjort det fler gånger.

If its too loud you are too old!
Quantic
10 augusti 2008 · 645 Inlägg

Får jag komma med förslaget att göra nästa film på svenska och att ni sedan lägger till engelska undertexter? Visst det blir lite mer jobb men jag tror det kan löna sig i slutändan.

Just my 2 cents...

MDrei
10 augusti 2008 · 657 Inlägg

Yes, klart man hade lekt mer och pressat hårdare om man kört den mer och den inte vart i privat ägo. Nu var detta ingen bana utan ett flygfält och filmen börjar när jag fick nyckeln i handen. Yes, jag har körvana på bana, men jag vet inte om jag haft det roligare på fyra minuter på Nordschleife än detta, då man har respekt för bilen vid första bekantskapen.

Det är bra med kritik men den ska vara konstruktiv, ungeför som din. När det bara diskuteras om dialekt och inte bil ger det ett kontigt intryck av garagetanhängare; antar är här för att diskutera bilar och inte engelskdialekt lol





998cc skrev:
jäkligt tråkigt att titta på. lyssna på dej va som att läsa om bilen. se lite gladare ut, va inte så stel och kör bilen hårdare så det blir mer intresant, sen vet jag inte om du har någon körvana på bana?

sen dissa inte alla som ger dej kritik. dom som klagar på dina kläder. bara igonrera dom, du låter så töntig när du ska försvara dej.

det kan säker bli bra när du gjort det fler gånger.

MDrei
10 augusti 2008 · 657 Inlägg

Kanske det. Det får bli en särskilt fölr garagetanhängare lol

Till saken hör att ingen av de 10 000+ tittare som sett filmen på YouTubehar klagat på "svengelskan".



Quantic skrev:
Får jag komma med förslaget att göra nästa film på svenska och att ni sedan lägger till engelska undertexter? Visst det blir lite mer jobb men jag tror det kan löna sig i slutändan.

Just my 2 cents...

Camitz
10 augusti 2008 · 646 Inlägg

MDrei skrev:
Kanske det. Det får bli en särskilt fölr garagetanhängare lol

Till saken hör att ingen av de 10 000+ tittare som sett filmen på YouTubehar klagat på "svengelskan".



Quantic skrev:
Får jag komma med förslaget att göra nästa film på svenska och att ni sedan lägger till engelska undertexter? Visst det blir lite mer jobb men jag tror det kan löna sig i slutändan.

Just my 2 cents...

Kan det ha å göra med att man måste vara medlem för å skriva kommentar kanske!

MDrei
10 augusti 2008 · 657 Inlägg

Du menar på YouTube? Så alla som inte gillar svengelskan har inte reggat sig alltså på YouTube lol Vem vet, det kanske har väldigt stor betydelse lol


Camitz skrev:

MDrei skrev:
Kanske det. Det får bli en särskilt fölr garagetanhängare lol

Till saken hör att ingen av de 10 000+ tittare som sett filmen på YouTubehar klagat på "svengelskan".



Quantic skrev:
Får jag komma med förslaget att göra nästa film på svenska och att ni sedan lägger till engelska undertexter? Visst det blir lite mer jobb men jag tror det kan löna sig i slutändan.

Just my 2 cents...

Kan det ha å göra med att man måste vara medlem för å skriva kommentar kanske!

Camitz
10 augusti 2008 · 646 Inlägg

Vad är problemet att du inte kan ta kritiken du får eller är det nån form av bekräftelse du vill ha att du e grym å du har fått köra en exklusiv bil. Eller vad handlar tråden om? Så fort nån har lagt in bra eller dålig kritik så försvarar du dig.

Pallar du inte det så ge fan i å lägga upp en sån tråd då!!!!

MDrei
10 augusti 2008 · 657 Inlägg

Jag tar till kritiken, du behöver inte hetsa upp dig med svordomar osv smile Tycker kritiken har varit varit ngtensidig, men nu vet jag att här är engelska med svensk dialekt är inte populärt. Hade som sagt förväntat mig lite mer om själva bilen.

Hursomhelst, mer kritik, det är bra big_smile



Camitz skrev:
Vad är problemet att du inte kan ta kritiken du får eller är det nån form av bekräftelse du vill ha att du e grym å du har fått köra en exklusiv bil. Eller vad handlar tråden om? Så fort nån har lagt in bra eller dålig kritik så försvarar du dig.

Pallar du inte det så ge fan i å lägga upp en sån tråd då!!!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang