6279
Sök

Bra litet slutsteg

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
#1
Tjenare

jag hade tänkt sätta in 2st 2 eller 4 kanals slutsteg
kraven jag har är
Det ena ska kunna driva 2st RF Power 5,25or och 2st RF Power 6or i mitt framsystem altså Midbas och diskant
det andra ska kunna driva ett baksystem ej valt ännu men samma kraft som RF Power serien.

samt de ska vara små till storleken och snygga/stilrena!

Vill ha lite ideer på vad jag ska ut och titta på, så länkar, bilder och info helt enkelt, samt argument varför de är bra!
Senast redigerat av eX3Me (5 augusti 2008)


424 Inlägg
5 augusti 2008
#2
Senast redigerat av joliba_01 (5 augusti 2008)

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

347 Inlägg
5 augusti 2008
#3
Något Genesis steg borde funka fint. smile Finte ljud och väldigt fina till utseende. smile


Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
#4
Bilder/länkar/info???


210 Inlägg
6 augusti 2008
#5
eX3Me skrev:
Bilder/länkar/info???

ZPA-4 / ZEALUM Amplifier 4x65 Watt







Pris  1990 Kr



The new ZPA-4 A-channel amp.
This amp model is based on a new TI chipset that allows a high output at very high efficency. The mounting dimensions of the ZPA-4 are extreamly small, so this amp can be mounted literally anywhere inside a car - for example where hidden installation is necessary. Even though the footprint of the amp is close to a DIN A& leaf, the ZPA-4 comes with a real power supply, enabling this amp to squeeze out impressive 4 x 55 @ 4 ohms or 4 x 85 @2 ohms loads.

Equipped with a switchable highpass and lowpass filter with a cut -in and cut-off frequency set to 80hz, the ZPA-4 amplifier easily outperformes any intergated amp chip of a head unit or moniceiver.



Dimension: BxHxD  166 x 49 x 119 mm
mindre är nog svårt att hitta
Senast redigerat av BilstereoSEX (6 augusti 2008)


956 Inlägg
6 augusti 2008
#6
http://www.dbakuten.se/list.php?cat_id=2048

Focal solid, låter bra, lämnar effekt och svåra att ta blicken ifrån.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

plattsättare!
804 Inlägg
6 augusti 2008
#7
om du har något brl i närheten så har dom snygga rf steg som är små snygga och lämnar en jävla effekt

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se


Sök