BoZiE skrev:
jag kan inte sluta skratta, förlåt, men den dagen man kan åka 3 personer ner till banja luka eller till mitt hem i Orasje så betalar jag gladeligen dom 3.500 KR du fick i ersättning, hade ringt och klagat riktigt ordentligt på detta..
HAHAH det är skrattretande och löjligt hur grisiga försäkringsbolag kan betee sig när det är dom som ska betala och inte kunden..
Take Care, hör av dig vid nytt bilköp, blev lite intresserad:) ha d guld
Och jag kan inte sluta skratta när jag läser din inlägg..
Vad skulle han få om han åkte tillbaka med sin egen bil ?
Nu fick han 3500 kr och får dom pengar med lite tur så kommer man långt med flyg.
Han skulle ända betala tillbaka resan själv om han åkte med bil med sina egna pengar.
Sen förstår jag inte andra här som klagar och gnäller på Vesta hela tiden,jag körde av vägen med 9-5 Aero för 3 år sen,allt tog ca 2 månader innan man fick pengarna på kontot och då var ifrågan Folksam som försäkringsbolag.
Jämför man min ärende och denna är det som dag och natt,killen ska vara glad att han fick något,försärkingsbolag har svårt att betala ut något om nycklarna följde med bilen och specielt denna metoden med sömngas osv..
Vad skulle ni har gjort om ni var skadereglerare,betalat pengar på hans konto ca 250000 kr dagen efter utan att utreda saken ordentligt ?
Alla är så snabba att kritisera andra men om ni vänder på saken och ställer er på Vestas plats så skulle ni hantera saken annorlunda..
Skönt att det låste sig, pa drugi put pamet uglavu i uzmi benzinca
Mvh