inte kollat på nån subaru motor? har sett vw bussar som har såna, går jävligt bra o låter rätt
jo sant. men hittar ingen subaru turbo.
någon som kanske sett nån annons me en turbomotor med adapterplatta så man bara behöver "sätta dit den"? eller nått "köp och sälj"-forum som kan ha nått i den stilen?
kan meddela att "the bucket" (bubblan som det står royal på dörren)inte finns längre.. den blev nedkapad för några år sedan.. det var då Hoodride fortfarande fanns..
Ingen som har tänkt på att orginal låderna inte håller så bra när man trimmar;) Absolut inte pendel axeln!! IRS låderna håller mycket bättre men inte bra!!! Kul iaf att det finns en del som gillar typ 1or=)
Vi har äntligen fått tid för vår bil, en -69 fatchick som skall banta en 4-5 år i utseende.. blir snart en låg DDR-grå bil med röd inredning av den.
Du! trådskaparn, vill du sälja sidorutorna från din reservdels bil så PM mig, jag bor nästgårds... om dessa nu passar på en 68-dörr. Lyckades punktblästra listhålen ..... med rutan nere.. =P
detta stuk skall jag försöka få till har alltid haft en förkärlek två tons lack nu har bubblan stått avställd sen motorn rasade slängde in en tilfällig motor men de n visade sig vara kass nån som har nå tips på motor man kan slänga in i en bubbla får att få till en riktig sleeper??