1924
Sök

BILDER @ Vallåkra 2008 by: Jill

298 Inlägg
18 augusti 2008
Riktigt fina bilder som vanligt:)
Mvh Stefan

Black widow

4 767 Inlägg
18 augusti 2008
Kanonfina bilder som alltid! smile

Var kul att tjöta lite också och få ett ansikte på nicknamet så att säga smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
cebT skrev:
haha.. jasså? nja det tycker jag inte wink stativ var dock något jag saknade. vad använder du för någon? smile
Ja förlåt, förlåt du. Jag måste säga att det var alla mina donuts fel. Vill ju inte komma fram med munnen full och sockeriga händer så jag tänkte vänta, men sen försvann du. sad

Jag köpte ett "riktigt" i förra veckan, Manfrotto 055 XPRO B med en 488RC2 Midi ball kulled och det märks skillnad kanjag lova mot det gamla plast stativet! smile
Nästa gång får du komma fram trots att du käkar på munk! wink

stevett skrev:
Riktigt fina bilder som vanligt:)
Mvh Stefan

Tackar o bockar!

Erick skrev:
Kanonfina bilder som alltid! smile

Var kul att tjöta lite också och få ett ansikte på nicknamet så att säga smile

Mvh
Erick

Ja verkligen skoj att du kom fram så man får ett ansikte! Allt är så mycket roligare dp! big_smile

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
18 augusti 2008
den där audin väckte ju en del ha begär.. *dräggel*

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
18 augusti 2008
Potkin skrev:
den där audin väckte ju en del ha begär.. *dräggel*

audi? vilken då?

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

3 113 Inlägg
18 augusti 2008
Jill skrev:
cebT skrev:
haha.. jasså? nja det tycker jag inte wink stativ var dock något jag saknade. vad använder du för någon? smile
Ja förlåt, förlåt du. Jag måste säga att det var alla mina donuts fel. Vill ju inte komma fram med munnen full och sockeriga händer så jag tänkte vänta, men sen försvann du. sad

Jag köpte ett "riktigt" i förra veckan, Manfrotto 055 XPRO B med en 488RC2 Midi ball kulled och det märks skillnad kanjag lova mot det gamla plast stativet! smile
Nästa gång får du komma fram trots att du käkar på munk! wink

Jadå.. inge problem. kan ju kanske bjuda på en munk också. haha tongue
blir det SCF Summer Fest för din del da? smile såfall är det ju du nu som får åka långt om man säger så hehe.. big_smile Vet inge andra större events som är innan dess.
Senast redigerat av cebT (18 augusti 2008)

Semper Fi

4 418 Inlägg
19 augusti 2008
Trådstartare
v4jessica skrev:
Finfina bilder.tongue

Tackar! big_smile

Barnie79 skrev:
aawww, så söt du är big_smile
och ås missnöjd behöver du väl inte vara, eller skall vi skylla på yrkesskada ?? tongue wink

Haha.. Mjae... Tur att det finns andra som gillar bilderna iaf big_smile Jag addar dig på msn i kväll! smile

cebT skrev:
blir det SCF Summer Fest för din del da? smile såfall är det ju du nu som får åka långt om man säger så hehe.. big_smile Vet inge andra större events som är innan dess.

Munkar e alltid gott, förutom den jag käkade. Smakade som att dom inte bytt olja över sommaren. =/
Tyvärr inget SCF då vi håller oss i syd på Street Xtreme Festival då, http://mecaraceway.se/

Sen blir det väl Svenska Bilsportmässan som vi ska upp te Sthlm, tror jag...smile
Senast redigerat av Jill (19 augusti 2008)

3 113 Inlägg
19 augusti 2008
Jill skrev:
cebT skrev:

Munkar e alltid gott, förutom den jag käkade. Smakade som att dom inte bytt olja över sommaren. =/
Tyvärr inget SCF då vi håller oss i syd på Street Xtreme Festival då, http://mecaraceway.se/

Sen blir det väl Svenska Bilsportmässan som vi ska upp te Sthlm, tror jag...smile

mjo dom kanske inte va dom godaste men funkade.

just ja.. det måste jag allt ta o skriva in i kalendern..! höll på glömma. vet du datum kanske? smile

Semper Fi

741 Inlägg
19 augusti 2008
Senast redigerat av Joo (19 augusti 2008)

188 Inlägg
19 augusti 2008
Snygga bilder! smile

Hur har du fått så folktomt kring de flesta bilar, var du igång tidigt med fotograferingen?
Hur många bilder tog du totalt på träffen?

Mvh bruze

4 418 Inlägg
20 augusti 2008
Trådstartare
cebT skrev:
Jill skrev:
cebT skrev:

mjo dom kanske inte va dom godaste men funkade.

just ja.. det måste jag allt ta o skriva in i kalendern..! höll på glömma. vet du datum kanske? smile

Hmmm... Bilsport har inte lagt upp något ...hmmm... Ska kolla med dom när jag får tid! smile

bruze skrev:
Snygga bilder! smile

Hur har du fått så folktomt kring de flesta bilar, var du igång tidigt med fotograferingen?
Hur många bilder tog du totalt på träffen?

Mvh bruze

Tackar Bruze! Har inte sett några från dig??

Blev bara 150 bilder. Fotar i Raw och raderar ut de sämsta under fotograferandets gång. Hade nog kunnat bli fler, var så skönt o fota när vi kom vid 7:30... men sen blev jag bara sur äver alla idioter med mobilkameror som gick framför precis när man skulla ta kort... smile
Senast redigerat av Jill (20 augusti 2008)

Fotograf
418 Inlägg
20 augusti 2008
Jadu Jill..... som vanligt bilder i toppklass! Duktig du är wink Alla tummar upp!

Hemsida: Evenemang och Foto - www.oxigen-graphics.com

417 Inlägg
20 augusti 2008
fina bilder som vanligt jill

79 Inlägg
20 augusti 2008
vems va vmax mercan???

Kör fort annars kommer du inte fram..eller ta cykeln...:P :lol :cool:

328 Inlägg
20 augusti 2008
jag har bilder på mitt galleri och filmer på videoklipp smile kika gärna smile

188 Inlägg
20 augusti 2008
Jill skrev:
Tackar Bruze! Har inte sett några från dig??

Blev bara 150 bilder. Fotar i Raw och raderar ut de sämsta under fotograferandets gång. Hade nog kunnat bli fler, var så skönt o fota när vi kom vid 7:30... men sen blev jag bara sur äver alla idioter med mobilkameror som gick framför precis när man skulla ta kort... smile

Har tankat runt 400 bilder, fixar med texter till bilderna innan jag skall visa det.

Jo, det är kommer mycket annat än det man önskar på bilderna ibland. Tur att det inte är filmrulle i kameran. smile

Mvh bruze

4 418 Inlägg
21 augusti 2008
Trådstartare
Haik skrev:
vems va vmax mercan???

Martin G. Poorhamidi - Danmark

Sök