Inför: ENA-träffen på stora torget i Enköping 6/9

Drakenborg
2 september 2008 · 13 Inlägg

Lät ju riktigt trevligt. Synd bara Gatebil är i norge samtidigt.. Svårt å välja tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/51727/449820_w309kb.jpg

BMW 520 M "S38B36" (1983)
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
2 september 2008 · 2 456 Inlägg

smile   se om man kommer förbi .....  wink

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
TLO
3 september 2008 · 1 062 Inlägg

Funderar på att dyka upp, tillsammans med Capt Slow.... Isåfall kommer en Corrado och en TVR.

"You Go, we go!"
PLindblom
3 september 2008 · 1 200 Inlägg

TLO skrev:
Funderar på att dyka upp, tillsammans med Capt Slow.... Isåfall kommer en Corrado och en TVR.

Det vore verkligen trevligt smile Hojta till om ni bestämmer er för att komma.

Idag står det om träffen, på förstasidan och baksidan av Enköpings-Posten, så folk häromkring vet nu om träffen i alla fal tongue. Se framsidan här: http://www.eposten.se/sharedobjects/dokument/sid1.pdf

Tokken Team dBakuten
3 september 2008 · 3 453 Inlägg

Fan enligt senaste väderrapporten ska vädret kanske inte bli det bästa på lördag..
MEN! Det skrämmer inte mig som kommer att impregnera bubblan och åka ändå! smile

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
PLindblom
3 september 2008 · 1 200 Inlägg

Tokken skrev:
Fan enligt senaste väderrapporten ska vädret kanske inte bli det bästa på lördag..
MEN! Det skrämmer inte mig som kommer att impregnera bubblan och åka ändå! smile

Det gläder mig! big_smile Jag har förresten blivit tipsad om vädersidan www.yr.no. Teoretiskt sett borde normännen veta precis vilka väder vi ska få här i Sverige. I och med att alla jävla regnväder kommer från de brittiska öarna behöver skandinaverna i väst bara titta ut för att se hur vädret här blir dagen efter tongue Enligt YR.no ser det faktiskt riktigt bra ut på lördag.

Din bil är förresten omnämnd i dagens nummer av Enköpings-Posten wink 32.000 EP-läsare kommer nu vara sugna på att se den och alla andra fina bilar som anmält sig.

I morgon skickas vägbeskrivning och vidare instruktioner ut till alla som anmält sig. Jag lägger även upp det här i tråden.

Just nu finns cirka 14 platser lediga, så ta med era vänner och bekanta med festliga bilar och anmäl er smile Om det finns platser lediga på lördag blir det några drop-in-anmälningar också.

Med vänlig hälsning
Patrik Lindblom

Senast redigerat av Minister (3 september 2008)

Tokken Team dBakuten
3 september 2008 · 3 453 Inlägg

Minister skrev:

Tokken skrev:
Fan enligt senaste väderrapporten ska vädret kanske inte bli det bästa på lördag..
MEN! Det skrämmer inte mig som kommer att impregnera bubblan och åka ändå! smile

Det gläder mig! big_smile Jag har förresten blivit tipsad om vädersidan www.yr.no. Teoretiskt sett borde normännen veta precis vilka väder vi ska få här i Sverige. I och med att alla jävla regnväder kommer från de brittiska öarna behöver skandinaverna i väst bara titta ut för att se hur vädret här blir dagen efter tongue Enligt YR.no ser det faktiskt riktigt bra ut på lördag.

Din bil är förresten omnämnd i dagens nummer av Enköpings-Posten wink 32.000 EP-läsare kommer nu vara sugna på att se den och alla andra fina bilar som anmält sig.

I morgon skickas vägbeskrivning och vidare instruktioner ut till alla som anmält sig. Jag lägger även upp det här i tråden.

Just nu finns cirka 14 platser lediga, så ta med era vänner och bekanta med festliga bilar och anmäl er smile Om det finns platser lediga på lördag blir det några drop-in-anmälningar också.

Med vänlig hälsning
Patrik Lindblom

Ofasen är man nämnd där också hahaha ja va fan då spelar det ingen roll om det ens skulle snöa..!

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
qpon
3 september 2008 · 322 Inlägg

haha. kära läsare kommer genomgå en shock när de ska få lyssna på den nämnda bubblan big_smilebig_smile ser ut att det kommer bli en härlig helg big_smile

Ni som bor i Enköping, kan Ni lägga undan ett exemplar EP åt mig, likså med exeplaret från efter utställningen ??

Lexus IS-F "Catbus" (2008)
Toyota Corolla "fat squirrel" (1993)
Tokken Team dBakuten
3 september 2008 · 3 453 Inlägg

qpon skrev:
Ni som bor i Enköping, kan Ni lägga undan ett exemplar EP åt mig, likså med exeplaret från efter utställningen ??

Samma här!!

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
PLindblom
3 september 2008 · 1 200 Inlägg

qpon skrev:
haha. kära läsare kommer genomgå en shock när de ska få lyssna på den nämnda bubblan big_smilebig_smile ser ut att det kommer bli en härlig helg big_smile

Ni som bor i Enköping, kan Ni lägga undan ett exemplar EP åt mig, likså med exeplaret från efter utställningen ??

Tokken skrev:
Samma här!!

Jag kan köpa på mig en bunt med exemplar att dela ut på träffen smile

Här är i alla fall dagens framsida. Om ni undrar varför bilden är så fantastiskt ofattbart grym beror det på att EP-fotografen till slut fick låna min kamera för att få till den lol
http://img172.imageshack.us/img172/4518/enatraffenepfixsmallch5.jpg

Senast redigerat av Minister (3 september 2008)

qpon
3 september 2008 · 322 Inlägg

hahaha

blir man tjatig om man frågar om bild på sid16? big_smile

Lexus IS-F "Catbus" (2008)
Toyota Corolla "fat squirrel" (1993)
Nafets86
3 september 2008 · 821 Inlägg

haha.. Bra EP..

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Oge
3 september 2008 ·

Hahaha ja sådär bra bilder har dom väll aldrig fått till.. tongue.. Du får väll fota åt dom på träffen också då tongue..

Fler som är på att köra gokart efteråt då?

Nafets86
3 september 2008 · 821 Inlägg

jag är lätt på lite gokart. wink och tror det finns säkert några till.

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Tokken Team dBakuten
3 september 2008 · 3 453 Inlägg

sengstr skrev:
jag är lätt på lite gokart. wink och tror det finns säkert några till.

Mjaaa jo.. Men det brular väl finnas en övre viktgräns va?
Vissa av oss är lite på den andra sidan om viktsnöret. cool

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
3 september 2008 · 4 190 Inlägg

Läste tiningen idag, riktigt roligt ska det bli att ställa ut bilen och få se lite nya ansikten, ni får gärna komma fram och prata med mig smile

Vi ses!
Mvh Kim

Oge
3 september 2008 ·

Tokken skrev:

sengstr skrev:
jag är lätt på lite gokart. wink och tror det finns säkert några till.

Mjaaa jo.. Men det brular väl finnas en övre viktgräns va?
Vissa av oss är lite på den andra sidan om viktsnöret. cool

Hahaha så länge du kan klämma ner dig i stolen och magen inte tar i ratten så e d nog lugnt.. tongue

PLindblom
3 september 2008 · 1 200 Inlägg

qpon skrev:
hahaha

blir man tjatig om man frågar om bild på sid16? big_smile

Nej, ingen fara, men jag har tyvärr inte den sidan i vettig kvalitet. Framsidan tog jag från Epostens hemsida. Jag provade att scanna in idag, men det blev bara pannkaka. Du får läsa på lördag smile

Oge skrev:
Hahaha ja sådär bra bilder har dom väll aldrig fått till.. tongue.. Du får väll fota åt dom på träffen också då tongue..

Fler som är på att köra gokart efteråt då?

Jag ska definitivt fota en massa under träffen. Det ska bli riktigt trevligt!

Det är faktiskt några stycken som visat intresse för gokart-racet. Vi har gjort listor som kommer att kunna fyllas i av alla som är intresserade, under lördagen.

Tokken skrev:

sengstr skrev:
jag är lätt på lite gokart. wink och tror det finns säkert några till.

Mjaaa jo.. Men det brular väl finnas en övre viktgräns va?
Vissa av oss är lite på den andra sidan om viktsnöret. cool

Ärligt talat tror jag inte att du har några problem att komma ner i en hyrkart, du är ingen tjocksmock smile Om inte annat är det inte svårare än att testa. Det vore kul att få med så många som möjligt. Jag hade planer på att bjuda på smörgåstårta på serveringen vid gokartbanan, efter racet, men det är svårt eftersom jag inte alls vet hur många som kommer dit.

Förresten, är det någon speciell typ av eluttag du vill ha på lördag? I och med att jag själv inte har någon stor ljudanläggning i bilen har jag inte tänkt på hur folk kopplar in sina bilar på träffarna. El finns i alla fall i mängder tongue

kimpan_90 skrev:
Läste tiningen idag, riktigt roligt ska det bli att ställa ut bilen och få se lite nya ansikten, ni får gärna komma fram och prata med mig smile

Vi ses!
Mvh Kim

Absolut! Det är alltid kul att träffa fler likasinnade. Vi ses på lördag!

daniel_83
4 september 2008 · 76 Inlägg

Jag skulle vilja ha ett vanligt 240V uttag.

Tokken Team dBakuten
4 september 2008 · 3 453 Inlägg

daniel_83 skrev:
Jag skulle vilja ha ett vanligt 240V uttag.

Samma här.. dock ska man ha i åtanke att om det blir många bilar
så kan det OM det är ett vanligt 10A urtag bli brist på ström.
Vet att vi brukar ha 32A ända upp till 63A på träffarna.. 400V!
Så jag tänkte i alla fall att man kan här i trådan kan utlysa hur
många ljudbilar som kommer som behöver strömming.

Här är 1 i alla fall!
Jag vet att qpon lär behöva det också.. då är det två.
Samt Jalle, då e vi 3.

Vanligaste laddaren till bilarna idag är ju Ctek´s 25000.
Ska enligt uppgift dra drygt 300W.

Senast redigerat av Tokken (4 september 2008)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang