qpon skrev:
hahaha
blir man tjatig om man frågar om bild på sid16?

Nej, ingen fara, men jag har tyvärr inte den sidan i vettig kvalitet. Framsidan tog jag från Epostens hemsida. Jag provade att scanna in idag, men det blev bara pannkaka. Du får läsa på lördag

Oge skrev:
Hahaha ja sådär bra bilder har dom väll aldrig fått till..

.. Du får väll fota åt dom på träffen också då

..
Fler som är på att köra gokart efteråt då?
Jag ska definitivt fota en massa under träffen. Det ska bli riktigt trevligt!
Det är faktiskt några stycken som visat intresse för gokart-racet. Vi har gjort listor som kommer att kunna fyllas i av alla som är intresserade, under lördagen.
Tokken skrev:
sengstr skrev:
jag är lätt på lite gokart.

och tror det finns säkert några till.
Mjaaa jo.. Men det brular väl finnas en övre viktgräns va?
Vissa av oss är lite på den andra sidan om viktsnöret.

Ärligt talat tror jag inte att du har några problem att komma ner i en hyrkart, du är ingen tjocksmock

Om inte annat är det inte svårare än att testa. Det vore kul att få med så många som möjligt. Jag hade planer på att bjuda på smörgåstårta på serveringen vid gokartbanan, efter racet, men det är svårt eftersom jag inte alls vet hur många som kommer dit.
Förresten, är det någon speciell typ av eluttag du vill ha på lördag? I och med att jag själv inte har någon stor ljudanläggning i bilen har jag inte tänkt på hur folk kopplar in sina bilar på träffarna. El finns i alla fall i mängder

kimpan_90 skrev:
Läste tiningen idag, riktigt roligt ska det bli att ställa ut bilen och få se lite nya ansikten, ni får gärna komma fram och prata med mig

Vi ses!
Mvh Kim
Absolut! Det är alltid kul att träffa fler likasinnade. Vi ses på lördag!