azid skrev:
kanske människan i bilen var riktigt sjuk eller av annan anledning behövde komma fram fort. därför kanske killen som körde blev lite hetsig.. vet själv att det finns roliga idioter som leker trafikpoliser då man behöver komma fram fort.. när jag var på väg till bb för några år sen så var den en idiot i en saab 9000 som skulle visa att han minsan kunde ligga framför mig hur länge han ville fast min tjej höll på att föda i bilen...
hjälp varandra i trafiken så kommer alla fram utan problem...
Jag var ute och åkte förut sent på kvällen på 50väg, så kom det någon dåre i en helvetisk fart och blinkade som fan på mig med helljusen, jaha snuten då kanske tänkte jag, ivilketfall någon som har brått, han låg inte precis bakom och blinkade utan en bit innan så man inte vart bländad, jag smög ut så gott jag kunde i kanten och han drog om med en jävla fart men ändå rätt så kontrollerat och sansat så det inte vart något farligt.
En liten bit ligger en annan bil och killen gör samma sak mot honom, men inte fan flyttar han på sig utan tvärtom ser till att han INTE kan köra om, killen som troligen då hade bråttom sätter på varningsblinkers, men inte fan flyttar han på sig.
Det fortsätter en bit och killen blinkar och har sig, försöker köra om men den killen vart då fan inte framsläppt, han verkligen gick ivägen och gjorde allt i sin makt för att han inte skulle om och tillslut gjorde han något desperat och kom om då och stack iväg med en satans fart.
Då vart man ju lagom förbannad på idioten som vägrade släppa förbi, tänk om han precis som azid hade bråttom till något som t ex sjukhuset. Ibland blir man så less på folk

Han KANSKE bara tyckte det var roligt att blinka på folk och leka med sin varningsblinkers, men om inte så var det ju jävla korkat att göra sådär om han nu hade bråttom