2667
Sök

Volvo 480 Turbo

49 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
Någon som har några erfarenheter av Volvo 480 Turbo?!, Både positiva och negativa smile

Jag har själv ägt min i 2 dagar och har precis kommit igång med Renovering eftersom jag tycker det är roligt med lite annorlunda bilar, ingen bil man ser varje dag direkt ute efter vägarna! big_smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
27 juni 2008
De som nog alla vet är väl att elsystemet är gjort av påtända holländare tongue

2 182 Inlägg
27 juni 2008
sebbemaan skrev:
ingen bil man ser varje dag direkt ute efter vägarna! big_smile

Såg tre idag tongue hehe.
Men det var mycket problem när dem kom, elsystemet är en va ja hört en svag punkt på dessa bilar.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

49 Inlägg
28 juni 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:
De som nog alla vet är väl att elsystemet är gjort av påtända holländare tongue

Ah, men mitt funkar iallafall utan problem nu! smile
Får väll se hur länge, all elktronik fungerar faktiskt, färddator och hela köret! ;>

Sleeper
3 084 Inlägg
28 juni 2008
positivt den är liten

Negativt:
Den är ful
400 serien är absolut sämsta serien gjord av volvo
mycket krångel men visst kan man nöja sig med å ha den på verkstaden 50% av tiden så kanske den är go å köra.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

10 Inlägg
28 juni 2008
Positivt är väl att den är rolig att köra.
Det negativa är väl elen och rosten.

Pain is temporary, glory is for ever.

680 Inlägg
28 juni 2008
tycker dom är coola på något vis ,,inte sett många stylade dom jagsett har varit nice,,vad skall du göra

1 754 Inlägg
28 juni 2008
Jag tycker att 480 är en fett cool bil för att den är annorlunda. Dock är den en riktig skitbil och Jag skulle bara köpa en om jag hade råd med servicekostnaderna.

Lite som att äga en Delorean vad jag vet...

Jag kan inget om allt.

Sök