Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Akakapukko
27 juli 2008 · 1 779 Inlägg

tjenare. nu har man kommit hem från en väldigt trevlig tour som tyvärr började med motorras för min del, men lämnade bilen i uppsala där den står än, och åkte med i en annan bil, föra tt inte avbryta med en gång. men kände att de va lite segt att bara åka med utan bil så de fick bli att åka hem idag.
och sen så tyvärr är så står inte mitt försäkringsbolag för någo med motorraset bara för bilen rullat 700mil för långt.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
27 juli 2008 · 2 362 Inlägg

akakaboto skrev:
tjenare. nu har man kommit hem från en väldigt trevlig tour som tyvärr började med motorras för min del, men lämnade bilen i uppsala där den står än, och åkte med i en annan bil, föra tt inte avbryta med en gång. men kände att de va lite segt att bara åka med utan bil så de fick bli att åka hem idag.
och sen så tyvärr är så står inte mitt försäkringsbolag för någo med motorraset bara för bilen rullat 700mil för långt.

Fan vad surt sad

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Biiatchen
27 juli 2008 · 367 Inlägg

halmstad idag!!!! kommer smile hehehe

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Darkie dARKiE
27 juli 2008 · 5 031 Inlägg

MadeByMe skrev:

akakaboto skrev:
tjenare. nu har man kommit hem från en väldigt trevlig tour som tyvärr började med motorras för min del, men lämnade bilen i uppsala där den står än, och åkte med i en annan bil, föra tt inte avbryta med en gång. men kände att de va lite segt att bara åka med utan bil så de fick bli att åka hem idag.
och sen så tyvärr är så står inte mitt försäkringsbolag för någo med motorraset bara för bilen rullat 700mil för långt.

Fan vad surt sad

usch, segt!
Vad hände då? Försvann oljtetrycket eller?

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Jensa_H
27 juli 2008 · 188 Inlägg

Jag undrar bara om det är nån som har bilder på min svarta 855 r från när ni va på besök i Norrköping ??Hör gärna av er isåntfall wink

http://www.garaget.org/?car=19616
Jens Hedström
Kör volvo 855 R med steg 4trimm från Autotech
Akakapukko
27 juli 2008 · 1 779 Inlägg

Darkie skrev:

MadeByMe skrev:

akakaboto skrev:
tjenare. nu har man kommit hem från en väldigt trevlig tour som tyvärr började med motorras för min del, men lämnade bilen i uppsala där den står än, och åkte med i en annan bil, föra tt inte avbryta med en gång. men kände att de va lite segt att bara åka med utan bil så de fick bli att åka hem idag.
och sen så tyvärr är så står inte mitt försäkringsbolag för någo med motorraset bara för bilen rullat 700mil för långt.

Fan vad surt sad

usch, segt!
Vad hände då? Försvann oljtetrycket eller?

spännhjulet till generatorremmen gick sönder och flög in bland kamremmen sen så va de kört. bilen bara dog. de vad va mekaniken sa iaf ska få hem bilen snart hoppas jag så man kan börja plocka ner den

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
princeior
28 juli 2008 · 44 Inlägg

Fy fan vad roligt det var o glida runt o lära känna nya människor... Alla som var med under touren kan gärna skicka vänförfrågning till mig. :smile SKoj o hålla kontakten...

Ta du genvägen så väntar jag där framme på dig!!
Pikey
28 juli 2008 · 2 283 Inlägg

Er det ingen som sover i halmstad nu do?

R.I.P. Michael Jackson!
WeDo
28 juli 2008 · 3 390 Inlägg

Tack som fan för en kanon vecka smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Kimzza Riktiga män kör 5000HK
28 juli 2008 · 115 Inlägg

Tack allihop för en kanon Tour......

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D
Mazda Rx-8 (2006)
BMW 316i compact "Battle Cat" (1995)
ToBe www.maniacracing.se
28 juli 2008 · 494 Inlägg

måste tacka alla trevliga meniskor som va med på Touren fy fan va roligt jag har haft det
men det blir tusen spänn.... blir det något jävla ......

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
WeDo
28 juli 2008 · 3 390 Inlägg

Får avsluta med att visa den fulaste bilden på hela touren....

Detta är efter avslutnings-utställningen i Halmstad. Vi knalla ner till stranden en sväng.


Efter 120 mil + värme + öl blir det såhär:   

HAHA.....

https://www1.garaget.org/gallery/archive/28005/414422_5iko6r.jpg[/url]
Liten del av Garaget on Tour... Såhär blir det efter 120 mil + varmt + öl smile Här syns Type_RR, Aublizz, Connidja, Mr_singel, jonkan:85, Kimzza ....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
MilleN
28 juli 2008 · 9 108 Inlägg

Riktigt grym bild WeDo big_smile Önskar fan jag hade åkt med smile

Men släng upp en eftersnack-tråd nu istället tongue Avklistrar också, är det något annat sagt så kan du ändra tillbaks.

WeDo
30 juli 2008 · 3 390 Inlägg
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang