Tragisk olycka Fredagen den 13e

TRYIT Teddan
15 juni 2008 · 2 495 Inlägg

rattfylla och folk som kör med hög trötthet är något som borde straffas hårdare...

synd att det inte var föraren som dog , om hon nu var onykter.
Men 99% av alla fall där polisen går ut med uppgifter att dom misstänker rattfylla är en rattfylla.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Jaserru Blästermäster
15 juni 2008 · 112 Inlägg

Tycker synd om familjer vänner mm. Sen är det som i de flesta fall att det är passageraren som dör. Hoppas nu bara att tjejen som körde får sig en ordentlig tankeställare och förstår vad hon gjort.  Har själv aldrig ens tänkt tanken att sätta mig i en bil och köra när jag vet att jag druckit en droppe alkohol. Vet inget värre än rattfulla och narkotikapåverkade förare.

// Tomas

Navkapsel
15 juni 2008 · 4 637 Inlägg

I den åldern vet man att man varken ska köra onykter eller utan körkort eller åka med någon onykter som dessutom saknar körkort. Och man vet att man inte ska dricka så mycket att man inte förstår detta. Tur att det var ett träd och inte någon annan bil de körde in i. Men det är trist när sådant händer, även fast det är självförvållat så är det synd om inblandade, familjer, vänner m m.

Senast redigerat av EmilHammarlund (15 juni 2008)

Navkapsel
15 juni 2008 · 4 637 Inlägg

Daaze skrev:
den dagen jag kommer till himlen eller vart fan det nu än är och jag träffar henne så ska jag fan bith slap:a henne, jävla idiot. Håller på och reder upp livet o får lite alkohol i kroppen o vips så är iq nivån nere på 14 år igen...... madhmm

Tror att en 14- åring åtminstone har mer iq än så.

Lindberg88
13 augusti 2008 · 1 418 Inlägg

synd om ungen bara..

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
FL3JM Inga konstigheter
13 augusti 2008 · 2 064 Inlägg

Det här är vad som kallas för EVOLUTION. Korkade människor DÖR.
Jävligt synd om dottern bara, hoppas hon inte ärvde dumarsel-generna från morsan också.

Rattfyllerister har jag ingen som helst respekt för. Borde vara dödstraff på det.

te_wik Forummoderator
13 augusti 2008 · 12 813 Inlägg

Trist när sånthär händer.

Även om dom nu var fulla, så är det ändå fel att säga att det var rätt åt dom. Tkr jag iaf.

Har varit med om något att en polare körde ihjäl en annan polare. Föraren sitter nu på psyket, med så brutal ångest osv att han försökte skjuta huvudet av sig, men stoppades.
Tror inte föraren i detta fallet kommer må så bra heller.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang