Eftersnack: Lkpg CarsMeet 9/8

cuppre negativ..
10 augusti 2008 · 167 Inlägg

bobbo22 skrev:
vet någon vem den jävla muppen som är som äger volvon som börna mellan bilarna i går

japp.. känner honom.. tyvärr.. sa åt honom innan han åkte "inget jävla börnande nu"..

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
Holmlund88
10 augusti 2008 · 29 Inlägg

bra träff men dåligt väder.. All heder till han som fixa lkpg meet.. hoppas på flera..

Holmlund
Dirq
10 augusti 2008 · 305 Inlägg

ingen som har bilder???

Saab 9-5 2,3ltt "Banbilen" (1998)
Niklas1987 NO
11 augusti 2008 · 2 182 Inlägg

Dirq skrev:
ingen som har bilder???

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=97196

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Dominique_82
14 augusti 2008 · 3 Inlägg

Lite sen att kommentera (som med allt he,he...)
Men jag vill tacka för bilträffen, den blev riktigt rolig med tanke på att det var så kort varsel också så kom det ju många smile Hoppas att ni ordnar me någon mer (förhoppnningsvis under bättre väder he,he... )
Sen tänkte jag bara för att alltid göra tvärtemot ge en eloge till 855:an som börnade runt istället för att klaga som alla andra big_smile

Riktig kärlek är att aldrig behöva säga förlåt...
NeTMoT 5100.se
14 augusti 2008 · 28 Inlägg

Dominique_82 skrev:
Lite sen att kommentera (som med allt he,he...)
Men jag vill tacka för bilträffen, den blev riktigt rolig med tanke på att det var så kort varsel också så kom det ju många smile Hoppas att ni ordnar me någon mer (förhoppnningsvis under bättre väder he,he... )
Sen tänkte jag bara för att alltid göra tvärtemot ge en eloge till 855:an som börnade runt istället för att klaga som alla andra big_smile

Eloge för vad?

5100.se
Volvo S40 2.0t "ClassicSport" (2004)
Niklas1987 NO
15 augusti 2008 · 2 182 Inlägg

Dominique_82 skrev:
Lite sen att kommentera (som med allt he,he...)
Men jag vill tacka för bilträffen, den blev riktigt rolig med tanke på att det var så kort varsel också så kom det ju många smile Hoppas att ni ordnar me någon mer (förhoppnningsvis under bättre väder he,he... )
Sen tänkte jag bara för att alltid göra tvärtemot ge en eloge till 855:an som börnade runt istället för att klaga som alla andra big_smile

Nej, han ska inte ha en eloge, då det var bestämt att sånt inte skulle förekomma.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Tuda
15 augusti 2008 · 110 Inlägg

Tur att inte min bil stod i närheten för då hade ja fått en eloge:P

waj waj
Dominique_82
15 augusti 2008 · 3 Inlägg

menade inte att han skulle börna mellan bilarna men ja saknade lite börn...så de va de han fick eloge för...så hoppas att de finns plats för de på nästa träff...så man INTE behöver börna mellan utställningsbilarna...

Riktig kärlek är att aldrig behöva säga förlåt...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang