ProViva skrev:
Freddeponken skrev:
Inte för jag kan så mycket om saab men Fabian jag måste säga att ditt inlägg var jäkligt bra skrivet! inte dåligt för en 17-åring! Lycka till med bilen du köper! Men håll den stilren och inga fula dekaler som 18åringarna har på sina bilar=)
Mvh Fredde
Tackar! Jag har varit aktiv på olika forum sen jag var 13 år, så har lärt mig en hel del när det gäller att formulera sig och skriva.

Och ja, att den blir stilren är det inget snacka om! Jag prioriterar design väldigt högt och vill ha det stilrent, ingen jäkla limegrön färg med små töntiga drakar på och rosa neon...

Så du behöver inte vara orolig!
---
Sen kan vi väll nu konstatera att man kan sätta bilen på sina föräldrar utan problem?

Nej det kan man inte, det är bland annat pga av skenförsäkringar som premien är såpass hög som den är idag, snåla jävlar...
Vad är det som är så svårt att fatta... HAR MAN INTE RÅD MED BILEN SÅ SER MAN VÄL TILL ATT SKAFFA EN MAN HAR RÅD MED.
Inte fan hade jag råd att äga en turbo när jag var 20, pluggade och gick på CSN, jag valde en annan bil som jag hade råd att köra, försäkra, laga osv.
Jag hoppas verkligen att ni som skenförsäkrar står där den dagen olyckan är framme (gud förbjuder) och försäkringsbolaget vägra ersättning, då snackar man om bortkastade pengar.
Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.