Eftersnack Meet of the month #5

Pontus81
22 september 2008 · 121 Inlägg

ax_ skrev:
var rätt trevligt smile
kallt + trötthet gjorde att man gled hem rätt tidigt.

Och din bil gjorde hela kvällen värd smile Underbart stuk på den!

In-Sports
22 september 2008 · 156 Inlägg

Bra träff, skönt och slippa gnällbältet. smile

Volvo V70 2,5T "Daily driven" (1998)
Volvo Xc90 "Widebody By Design By HK" (2004)
Volvo 240 "Veteranen" (1978)
Coffen Håltagare
22 september 2008 · 239 Inlägg

Såg massor med folk som fotta både vid Racen på Händelö samt Bauhaus.. så släng upp bilderna nu:)

baardh
22 september 2008 · 47 Inlägg

Coffen skrev:
Såg massor med folk som fotta både vid Racen på Händelö samt Bauhaus.. så släng upp bilderna nu:)

ja nån måste det ju finnas som sitter inne med lite bilder eller film tongue

roxe Jesus didn´† Tap
22 september 2008 · 1 146 Inlägg

flash_turbo skrev:
Ingen som bilder osv på racen? måste även säga att det va bra attityd och trevliga när det vart lite årdning på det.. smile

Varsegod. Dock inte all bilder uppe än. (Stavsjö racet)
http://tqr.ecommunity.se/b-stockholm-vs … vt551.html

Grattis till andraplatsen också!

Senast redigerat av roxe (22 september 2008)

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
roxe Jesus didn´† Tap
22 september 2008 · 1 146 Inlägg

kvarna_21 skrev:

roxe skrev:
När ni pratar om racen kan ni gärna hålla isär dom. Vet inte hur ni hade det på andra platser men tydligen både strul med polisen och publiken. I stavsjö kördes det utan problem med publik eller polis i alla fall.

Riktigt fin uppslutning på träffen. Grymt engagerad publik som lyssnade och applåderade riktigt mycket. Förarna i stegen gav verkligen allt för att vinna och det hölls inte igen någonstans.

Grattis Norrköping och Audi för trippel på prispallen. Hoppas ni tar hand om era pokaler väl smile

/Robin TQR.

Synd att jag inte fick reda på den stegen så jag kunde vara med o slå audi nissarna. jag skulle jätte gärna varit med på stegen nästa år kan ni ju höra av er:)
//Mackan

tror tyvärr inte att du hade haft så mycket chans. Men trimma lite till nästa år så kanske jag bjuder in dig till stegen.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
fegge_89
22 september 2008 · 1 302 Inlägg

Har bara en fråga till dig. smile Hur vet du om en bil har tillräkligt många hk för att få vara med ?
Alla som har många  hk låter ju inte som monster och vissa håller inte på och gasar som idioter vart dom är åker.

roxe skrev:

kvarna_21 skrev:

roxe skrev:
När ni pratar om racen kan ni gärna hålla isär dom. Vet inte hur ni hade det på andra platser men tydligen både strul med polisen och publiken. I stavsjö kördes det utan problem med publik eller polis i alla fall.

Riktigt fin uppslutning på träffen. Grymt engagerad publik som lyssnade och applåderade riktigt mycket. Förarna i stegen gav verkligen allt för att vinna och det hölls inte igen någonstans.

Grattis Norrköping och Audi för trippel på prispallen. Hoppas ni tar hand om era pokaler väl smile

/Robin TQR.

Synd att jag inte fick reda på den stegen så jag kunde vara med o slå audi nissarna. jag skulle jätte gärna varit med på stegen nästa år kan ni ju höra av er:)
//Mackan

tror tyvärr inte att du hade haft så mycket chans. Men trimma lite till nästa år så kanske jag bjuder in dig till stegen.

Josam
22 september 2008 · 135 Inlägg

En lite filmsnutt, dålig kvalité tyvärr.

http://www.garaget.org/video/ek5f38accmsz

Volkswagen Polo TDI "Polo är också en bil" (2008)
Audi S2 quattro "Breddad" (1991)
roxe Jesus didn´† Tap
23 september 2008 · 1 146 Inlägg

fegge_89 skrev:
Har bara en fråga till dig. smile Hur vet du om en bil har tillräkligt många hk för att få vara med ?
Alla som har många  hk låter ju inte som monster och vissa håller inte på och gasar som idioter vart dom är åker.

roxe skrev:

kvarna_21 skrev:

Synd att jag inte fick reda på den stegen så jag kunde vara med o slå audi nissarna. jag skulle jätte gärna varit med på stegen nästa år kan ni ju höra av er:)
//Mackan

tror tyvärr inte att du hade haft så mycket chans. Men trimma lite till nästa år så kanske jag bjuder in dig till stegen.

Är inte direkt en kvalificerad gissning när jag säger att han tyvärr inte skulle ha en chans mot auditrippeln, inte mot dom andra 2 audisarna som var med heller för den delen. Om du inte kan lista ut den matematiken så undrar jag vad du gör på en hemsida som handlar om bilar?

MVH.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
kvarna_21
23 september 2008 · 296 Inlägg

oj vilken het diskussion det blev nu såg jag att min gubbe inte kom med men det skulle varit en tongue efter. men nästa år kommer jag:)

Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Saab 9000 (1994)
Peking_tjej
23 september 2008 · 82 Inlägg

Bra träff helt klart smile

Men en sak jag undrar över, måste man ha värsting bilen men en massa hk för att vara med o rejsa? Ja menar det är väll spänningen man vill åt?
Jag skulle gärna köra någon gång när man får en turbo wink

neckwomen_88
23 september 2008 ·

för att komma med i stege brukar krävas en del, men vill du köra race är det ju bara åka ner till hamnen, finns alltid nån som vill köra...eller dra med en kompis och kör mot! 

trevlig träff, hög kvalité på bilarna smile   240-mannen va speciell ^^

Men när ska folk lära sig att en karavan ska köras långsamt så att alla hinner med?

roxe Jesus didn´† Tap
23 september 2008 · 1 146 Inlägg

Peking_tjej skrev:
Bra träff helt klart smile

Men en sak jag undrar över, måste man ha värsting bilen men en massa hk för att vara med o rejsa? Ja menar det är väll spänningen man vill åt?
Jag skulle gärna köra någon gång när man får en turbo wink

Nej det behöver man verkligen inte. Man kör ju efter sina egna förutsättningar. Dock som det nämdes när det är stege (insats, pokaler) så brukar det vara lite häftigare bilar. Brukar nästan alltid finnas möjlighet att köra frirepor efter en stege eller om det bara är frirepor då är det bara fråga en arrangör om det är okej att du kör lite. Fast glöm inte bort att tjuvträna lite hemma först så du får till bra starter (svårare än man tror om man inte kört).

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
epapower
23 september 2008 · 593 Inlägg

Mkt bra träff, väldigt mkt fina bilar och trevliga människort att prata med..

Synd bara att man ska behöva gå och vara nervös för att  en del männsikor som dricker sprit ska stå o hänga med en 70:is mot bilen o en cigg som askar över bilen.. Räcker väl att bara titta?, personligen har ja inget emot sprit på träffar men är man så full så man inte kan stå rakt, är det då så smart att gå in o trängas mellan folks ögonstenar...?!,Rätta mig om ja har fel..

I övrigt kanon, stort tack till arrangörerna för en lyckad träff...

mvh

Teddybearvby
23 september 2008 · 144 Inlägg

epapower skrev:
Mkt bra träff, väldigt mkt fina bilar och trevliga människort att prata med..

Synd bara att man ska behöva gå och vara nervös för att  en del männsikor som dricker sprit ska stå o hänga med en 70:is mot bilen o en cigg som askar över bilen.. Räcker väl att bara titta?, personligen har ja inget emot sprit på träffar men är man så full så man inte kan stå rakt, är det då så smart att gå in o trängas mellan folks ögonstenar...?!,Rätta mig om ja har fel..

I övrigt kanon, stort tack till arrangörerna för en lyckad träff...

mvh

Instämmer helt

Hyundai Santa Fe "Hummer Light" (2007)
Coffen Håltagare
23 september 2008 · 239 Inlägg

Peking_tjej skrev:
Bra träff helt klart smile

Men en sak jag undrar över, måste man ha värsting bilen men en massa hk för att vara med o rejsa? Ja menar det är väll spänningen man vill åt?
Jag skulle gärna köra någon gång när man får en turbo wink

nee, tycker inte man måste ha värstingbil för det.. det är grejen liksom:) jag rejsa på Händelö med min 740 med B230A mot en polare i hans 740 med B230E.. tog honom ju i starten:) får tacka svetsdiffen för det:)

Senast redigerat av Coffen (23 september 2008)

bobbo22
23 september 2008 · 313 Inlägg

Nu ligger lite film från CC i linköping innan vi rulla mot norrköping MOM 20/9

epic110 Golfare
24 september 2008 · 349 Inlägg

Accelsson skrev:
Mkt Trevlig träff !!.. gillade även uppslutningen på linköpings-karavanen !

dock förstår jag inte varför dendär santa fe´n åkte runt o skrek och tutade på alla för yikes.. innom 3 min höll vi på o få den i sidan, 1ggn på parkeringen och 1 i lilla rondellen.. men hon bara skrek o tuta åt oss =S..

sen skulle de va kul se en liten redovisning från dej i saaben som skulle va häftig o köra.. prec innan kurvan så du inte kunde behålla kontrollen över bilen.. vi är bara glada att du inte fick ngt möte !! tänk dej för nästa gång.. o annars kan man ju gå ur och förklara lite sansat istället för o sticka iväg när du ser att vi kommer och ska prata med dej

W O R D..  vafan höll ni på med?! yikes

får man sladd med en framhjulsdriven bil äre väl bara o gasa mer, inte fan ställer man sej på pellen.. tack o lov att de inte kom en lastbil!

edit: najs träff annars, synd att man missade de riktiga racet! förträffen i lkpg va riktigt schysst! smile

Senast redigerat av epic110 (24 september 2008)

Volkswagen Golf GL "Råttboet" (1982)
Leffa
29 september 2008 · 107 Inlägg

svin lyckad träff!!!

Leifa is HERE
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang