hur mkt kan man få för dessa BMW fälgarna?

DusanMandick Random Hero
2 oktober 2008 · 4 047 Inlägg

FireTraXX skrev:

Necrodamus skrev:
...

Sen Firetraxx: Är du mobbad eller vad är det frågan om?

Inte vad jag vet, kan ju vara så bakom min rygg dock.

du har rätt att uttrycka din åsikt o dom andra kan ju visa sej mogna som dom tror dom är, o inte kommentera det om dom nu tkr de e så "farligt", ja tkr inte hlr fälgarna e spec snyga tongue

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Felax
2 oktober 2008 · 1 963 Inlägg

anderssonboy skrev:

Mortalis skrev:
Han har ju rätt iof, men smeker man inte alla medhårs får man ju världens konstigaste mothugg, vafan har hans uppväxt med fälgåsikt å göra?

han är o klagar o skriver spydiga inlägg i de flesta trådarna jag set..

Vad jag märkt eller tror de är med hans inlägg är att antingen är svaren ärliga, eller så kräver dumma/korkade frågor/trådar också dumma och korkade svar.. vilket han ger !

Men are not born - Men are made
FireTraXX DFFL
2 oktober 2008 · 9 020 Inlägg

Felax skrev:

anderssonboy skrev:

Mortalis skrev:
Han har ju rätt iof, men smeker man inte alla medhårs får man ju världens konstigaste mothugg, vafan har hans uppväxt med fälgåsikt å göra?

han är o klagar o skriver spydiga inlägg i de flesta trådarna jag set..

Vad jag märkt eller tror de är med hans inlägg är att antingen är svaren ärliga, eller så kräver dumma/korkade frågor/trådar också dumma och korkade svar.. vilket han ger !

Hehe, så kan nog mina inläggs mening summeras.

Men som jag alltid sagt så säger jag exakt vad jag har på hjärtat, både på gott och ont.
Har alltid och kommer alltid att föredra ärlighet, även brutal hjärtskärande ärlighet.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
PlatinumRacing
2 oktober 2008 · 597 Inlägg

Sluta vara på firetraxx som det står under hans namn så är han: Antisocial, cynisk, fördomsfull och allmänt jobbig big_smile och jag gillar det alltid roligt att läsa dina komentarer, som någon tidigare nämn antagligen svarar du ärligt eller så kräver en dum fråga ett dumt svar... Allt jag har att säga är keep it up orkar inte med människor som måste hålla med hela tiden....

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
2 oktober 2008 · 5 753 Inlägg

PlatinumRacing skrev:
eller så kräver en dum fråga ett dumt svar... Allt jag har att säga är keep it up orkar inte med människor som måste hålla med hela tiden....

Det finns inga dumma frågor, Bara dumma svar!
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbi dum!

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Martin
2 oktober 2008 · 29 Inlägg

_Glenne_ skrev:

PlatinumRacing skrev:
eller så kräver en dum fråga ett dumt svar... Allt jag har att säga är keep it up orkar inte med människor som måste hålla med hela tiden....

Det finns inga dumma frågor, Bara dumma svar!
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbi dum!

Tror du på det själv?
Klart som fan det finns dumma frågor..

PlatinumRacing
2 oktober 2008 · 597 Inlägg

_Glenne_ skrev:

PlatinumRacing skrev:
eller så kräver en dum fråga ett dumt svar... Allt jag har att säga är keep it up orkar inte med människor som måste hålla med hela tiden....

Det finns inga dumma frågor, Bara dumma svar!
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbi dum!

Jag håller med dig till viss del visst ska man fråga det är ju nästan det enda sättet att lära sig på men du måste hålla med om att det ibland kommer en fråga som framkallar ett skratt...

Mortalis VW-nörd?
2 oktober 2008 · 4 332 Inlägg

nä de e sant, ska ju inte bli sur för att han frågar, men de har väl ingen blivit?

PlatinumRacing
2 oktober 2008 · 597 Inlägg

Mortalis skrev:
nä de e sant, ska ju inte bli sur för att han frågar, men de har väl ingen blivit?

Inte vad jag vet iallafall

On topic: har inget emot fälgarna skönheten ligger ju i betraktarens öga lr? Du kan säkert få 500- 1000kr för dem...

Senast redigerat av PlatinumRacing (2 oktober 2008)

Mr_EmCom Med.lem
2 oktober 2008 · 3 759 Inlägg

Kan ingen bara stänga den här tråden?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
jes
2 oktober 2008 · 582 Inlägg

lägg ut dom på blocket för 1200kr så får du 1000 spänn efter prut o så för dom .dom är snygga på e30.det går fort att sälja dom om du inte bor allt för jävligt till

hej
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
2 oktober 2008 · 2 853 Inlägg

Mr_EmCom skrev:
Kan ingen bara stänga den här tråden?

haha rätt big_smile

Smajly
2 oktober 2008 · 3 059 Inlägg

Fel topic.. som någon sa.. Det är inga BMW fälgar (visst passar dom på BMW men det är inga fälgar dom tillverkat).. Du kan ju börja ändra den..

DeutscheWagen Plattan i mattan !
4 oktober 2008 · 305 Inlägg

Fälgarna är av märket Azev modell A tror ja det är, jag tycker det är en snygg fälg på rätt bil gärna i 17" sitter som en smäck på t e x E30.

Mvh
D..............

Volvo V70 "2.5T" (2008)
Daaze Rent A Retard !
4 oktober 2008 · 674 Inlägg

firetraxx är min idol big_smile

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
KimVsWorld Mästare
4 oktober 2008 · 2 947 Inlägg

FireTraXX skrev:

Felax skrev:

anderssonboy skrev:

han är o klagar o skriver spydiga inlägg i de flesta trådarna jag set..

Vad jag märkt eller tror de är med hans inlägg är att antingen är svaren ärliga, eller så kräver dumma/korkade frågor/trådar också dumma och korkade svar.. vilket han ger !

Hehe, så kan nog mina inläggs mening summeras.

Men som jag alltid sagt så säger jag exakt vad jag har på hjärtat, både på gott och ont.
Har alltid och kommer alltid att föredra ärlighet, även brutal hjärtskärande ärlighet.

Sånt gillar vi men lär dig formulera dej.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang