Stölder av Ventilhattar i Era Komun

KimVsWorld Mästare
15 oktober 2008 · 2 947 Inlägg

Värmetorkande lim kanske skulle kunna vara nåt? Så när dem rör dem så torkar limmet av handvärmen eller nåt ^^,

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
ChriZtoffer GAS democar 2018!
15 oktober 2008 · 8 744 Inlägg

Jag har som tur är fått behålla dom som jag har på bilen. Bytte till fina chromade där då det bara satt 3st svarta plastisar på när jag köpte dom och dom chromade bara låg och skräpade i ett skåp. Men på mopeden var den ta mig f-n helt omöjligt att få ha ventilhattarna i fred! Vet inte hur många uppsättningar jag köpte där, blev då väldigt många. Kom tyvärr aldrig på vem som snodde dom, men det måste då vara nån med låg veckopeng eller för mycket fritid!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Dr-Diesel Dieseldoktor
15 oktober 2008 · 112 Inlägg

jag har blivit av med 2 huvemblem på capricen, båda gångerna parkerade jag på överby köpcentrum i thn. jävla tattarstad..

Ford F250 "XLT Lariat turbodiesel" (1986)
Oldsmobile Ninety-eight regency brougham "The first american diesel V8car" (1982)
A_Lindahl Lite överallt..
15 oktober 2008 · 612 Inlägg

KimVsWorld skrev:
Värmetorkande lim kanske skulle kunna vara nåt? Så när dem rör dem så torkar limmet av handvärmen eller nåt ^^,

lol Haha..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
Brandis Diktator
15 oktober 2008 · 968 Inlägg

jag blev av med ventilhattar och ventiler både fram och bak i typ halv års tid på min cykel, sen kom jag ut på fyllan en dag och skulle cykla till tjejen fick jag för mig, vem står inte där om inte min granne som är 40-50 bast och skruvar ventiler förbrilt på min cykel, några mord hot och försök att slå på han senare erkände han att han hade plockat dom för jävlas med mig för jag hade haft mopeden på tomgång en morgon vid 7 tiden

_Spawned_ Maskinförare
15 oktober 2008 · 1 163 Inlägg

Hahahah, då är det ju inte bara snorungar iaf ^^,
Man hoppas ju bara att man hinner ner till bilen. Tar mig ca 10 sec så står jag brevid bilen smile
Sen är jag ju en ganska sportig kille, spelar mycket baseball roll

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Murvald Knegare
15 oktober 2008 · 718 Inlägg

ToXtreme skrev:
Kom på ett stylingknep nu big_smile

Ta typ zinkpasta på ventilhattarna.. ser ut som stylade och när snorvalparna kmr och försöker sno dem så får dem zinkpasta över hela händerna ^^

Helt tills "ungarna" är snabba och kletar det på bilen, inte fullt lika kul då!sad

Jag har alla mina kvar, hoppas jag då.. Har inte kollat sommarsulorna sen omläggningen ;S

William 2009-02-20
Sportsedan
16 oktober 2008 · 457 Inlägg

Har blivit av med en svart plasthatt nu sad

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Saab 9-5 Aero Griffin "Projekt gubbräcer II" (2009)
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
16 oktober 2008 · 1 781 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
finns ju låsbara som det krävs en special nycket till såg det på blocket tror jag det var wink
fick tag på en liten snorunge när dom försökte sno mina på morsans bil och han blef det inte lätt för han hade iallafall ingen cykel kvar efter det tongue och ett å annat blå märke fick han

hehe om man kollar på lika mycke TV som jag så vet man att man ska ...... på mjukdelar.. lämnar ju inga märken tongue

Senast redigerat av Malm3n (16 oktober 2008)

Team Insane Racing
Eddiie Bmw Fanatiker
16 oktober 2008 · 292 Inlägg

Har satt på nya ventilhattar på både min o fassans efter stölder, nu med lås. Dom går ICKE att skruva av

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
Rawad C20LET
16 oktober 2008 · 1 041 Inlägg

bor själv i Botkyrka i stockholm o ingen har rört mina men så fort man va i haninge så snodde de bara två de bakre o lämnade de främre kvar big_smile

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Rawad C20LET
16 oktober 2008 · 1 041 Inlägg
Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
David91 bor i
16 oktober 2008 · 529 Inlägg

köpte mig några och dom blev snodda inom en vecka det var tydligen några småbarn som samlade på dom hadde stora påsar fulla tongue.

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...
RPM2006
16 oktober 2008 · 537 Inlägg

David91 skrev:
köpte mig några och dom blev snodda inom en vecka det var tydligen några småbarn som samlade på dom hadde stora påsar fulla tongue.

Inte så ovanligt.. blivit av med X antal uppsättningar.

Slutade med att jag tillslut köpte låsbara. Man hade en liten klämma för att få av dem. Smart grej.

Ompa2000 ...!!!???
17 oktober 2008 · 257 Inlägg

Tog faktiskt några småjävlar på bar gärning för några veckor sen.

Var på väg hem efter en tennismatch och går då förbi en parkering, och vad ser jag där! Jo en skock med en 4-5 ungar som är i full fart med att sno ventilhattar från en fint stylad Bmw. Stannar och kollar ett tag, sen ryter jag till och frågar dom vad fan dom håller på med!

Ungen som var närmast mig blir skitskakis och gnyr fram något om att det absolut inte är hans fel, det är hans kompisar som är bovarna. Går då fram till dessa och skriker lite censurerade ord till dom, varpå alla helt plötsligt är några änglar som absolut inte gjort nåt!
Tar då tag i ungen närmast och sliter upp hans händer, och titta! Där var det ventilhattar!

Slutade med att jag slet åt mig alla hattarna och sedan själv satte tillbaka dom på Bmw:n.
Ångrar detta i efterhand, skulle ha låtit ynglena sätta tillbaka dom, och sedan tagit med dom till ägaren av bilen eller liknande. Men det är lätt att vara efterklok smile

Evil_Genius_Garage *Gysot*
17 oktober 2008 · 472 Inlägg

Jag har blivit av med 4 uppsättningar bara detta år...Bilen innan blev jag av med dom 3 gånger..
Faan om man får tag i dom j*vlarna....Då ska ja bussa hunden på dom så F**n ska dom ge upp!!

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang