misshandel... Värre än vad jag trodde!!! HJ*LP

FreddeK
17 december 2008 ·

maco skrev:
Helvetet vad många rasister det finns här och vars i helvete är alla moderatorer?

Hela denna tråd är så djävla typisk gorg - allt djävla skitsnack om: "a.c.a.b"., "att invandrare...", "du borde förstått bättre", och antydningar på att man skall ta lagen i egna händer.

De som sitter hemma en fredag kväll och blir gråter till Schindlers List och American History X börjar genast kasta onda ögat på alla invandrare så fort någon rört hans r-vinge...

Hoppas dock att det löser sig för dig Abeed, om du har rent mjöl i påsen kommer det troligen att göra det.

Detta har ingenting med invandrare att göra och tycker absolut inte inläggen är rasistiska! Däremot trådskaparen verkar ha en del fuffens för sig och folket ser igenom det...är man rasist då?

KimVsWorld Mästare
17 december 2008 · 2 947 Inlägg

Ts klicka här istället så får du antagligen mer hjälp.
Och den här tråden borde bara låsas!

Senast redigerat av KimVsWorld (17 december 2008)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Muttley
17 december 2008 ·

suck är den inte låst ännu.

ingenting hänger ihop med någonting här.

vad har ditt hus med att göra med biljetterna varför snackar du om huset när de är dina biljetter de handlar om.
du åker kanske dit på att du köpt stöldgods då att köpa i god tro försvunnit. och köper man så pass billiga biljetter är man lite dum om man går på god tro.


ska vi ha nya flashback här?. någon stäng den ?

FreddeK
17 december 2008 ·

tkd_rille skrev:
suck är den inte låst ännu.

ingenting hänger ihop med någonting här.

vad har ditt hus med att göra med biljetterna varför snackar du om huset när de är dina biljetter de handlar om.
du åker kanske dit på att du köpt stöldgods då att köpa i god tro försvunnit. och köper man så pass billiga biljetter är man lite dum om man går på god tro.


ska vi ha nya flashback här?. någon stäng den ?

du glömde däcken för 800kr också...hehe

Muttley
17 december 2008 ·

Freddeponken skrev:

tkd_rille skrev:
suck är den inte låst ännu.

ingenting hänger ihop med någonting här.

vad har ditt hus med att göra med biljetterna varför snackar du om huset när de är dina biljetter de handlar om.
du åker kanske dit på att du köpt stöldgods då att köpa i god tro försvunnit. och köper man så pass billiga biljetter är man lite dum om man går på god tro.


ska vi ha nya flashback här?. någon stäng den ?

du glömde däcken för 800kr också...hehe

ja förlåt. däcken med. suck.
jag ska försöka översätta hela faderullan.

annie-a
17 december 2008 · 165 Inlägg

tkd_rille skrev:
jag ska försöka översätta hela faderullan.

Haha gör det så kanske det är någon som förstår hur allt hänger ihop? lol

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
17 december 2008 · 5 753 Inlägg

tkd_rille skrev:

Freddeponken skrev:

tkd_rille skrev:
suck är den inte låst ännu.

ingenting hänger ihop med någonting här.

vad har ditt hus med att göra med biljetterna varför snackar du om huset när de är dina biljetter de handlar om.
du åker kanske dit på att du köpt stöldgods då att köpa i god tro försvunnit. och köper man så pass billiga biljetter är man lite dum om man går på god tro.


ska vi ha nya flashback här?. någon stäng den ?

du glömde däcken för 800kr också...hehe

ja förlåt. däcken med. suck.
jag ska försöka översätta hela faderullan.

Och betalningen med det stulna kortet glömde ni med roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Abeed Pekabow i can see u
17 december 2008 · 644 Inlägg

tkd_rille skrev:
suck är den inte låst ännu.

ingenting hänger ihop med någonting här.

vad har ditt hus med att göra med biljetterna varför snackar du om huset när de är dina biljetter de handlar om.
du åker kanske dit på att du köpt stöldgods då att köpa i god tro försvunnit. och köper man så pass billiga biljetter är man lite dum om man går på god tro.


ska vi ha nya flashback här?. någon stäng den ?

Ni alla är tröga ser jag. varför jag sa att mitt hus brann ned för att jag hade stora summor på mitt konto . därför hade jag inte räkning över hundra lappar.

men fick ett samtal av polisen nu och människan har erkänt allt. så tack

Muttley
17 december 2008 ·

Abeed skrev:
Så här ligger det till  !

För någon vecka sedan blev jag förhörd av polisen för att de misstänker mig för bedrägeri över internet.
Mitt kontonummer har givits ut, och betalningar har överförts till mitt konto.
En månad innan detta hände så brann mitt hus ner. Jag fick 89 tusen från försäkringsbolaget.
Nu har jag inte alls kollat mitt konto på länge, eller ja man kollar hur mycket man har.

Nu blev jag förhörd om detta igen och ett annat fall kom upp om att en flygbiljett hade köpts av ett stulet VISA kort.
För cirka en månad sedan köpte jag 2 biljetter till mig och min flickvän, vi betalade killen lite mindre än halv priset av biljettens fulla pris.

Polisen vet att kille som misshandlade mig var han som sålde biljetten till mig. Även jag vet om det.

Innan på mitt förra jobb så blev det problem och jag blev sparkad via ett mobilsamtal, efter de så stod det att falska köp hade gjorts
på mitt kassa-namn. (kassa-namnet behöver inte lösenord) Även min flickväns namn finns med på vissa köp.


Till saken, Polisen har svårt att tro på mig när jag säger att jag inte alls har med detta att göra. Jag själv kan inte förklara det.
Polisen säger att om en anmälning till kommer in så häktas jag.



hur fan ska jag göra. vad ska ja GÖRAAA... känns som att de killarna hämnas över en sak men ingen säger vad. två killar har erkänt att de har slagit och misshandlad men varför då säger de att det handlar om 800 kr för vinterdäck köp av killen som sålde stulna biljetterna till mig...


bedrägeri summan ligger på ca 50 tusen kr sa polismannen ,

jag fick kvitto på flygbiljetterna men det är inte det polisen vill ha !
biljetten är ju köpt "ärlig" men med stulet visa kort. och det visste jag inte om, när jag köpte e från killen. Blev bara glad att jag fick de billigt.


när jag köpte biljetten hade jag ingen på mig eller trott iaf. . fick ett papper fylld med all info för resan som jag själv tolka som ett kvitto och biljett

om nu jag blev slagen för biljetterna så kommer inte killarna säga det , de säger att det handla om vinterdäck , de vll inte åka fast på att de har såld stulna biljetter

nu har vi fått allt som är relativt till vad som ska hjälpas med??

maco
17 december 2008 · 1 207 Inlägg

Abeed skrev:

tkd_rille skrev:
suck är den inte låst ännu.

ingenting hänger ihop med någonting här.

vad har ditt hus med att göra med biljetterna varför snackar du om huset när de är dina biljetter de handlar om.
du åker kanske dit på att du köpt stöldgods då att köpa i god tro försvunnit. och köper man så pass billiga biljetter är man lite dum om man går på god tro.


ska vi ha nya flashback här?. någon stäng den ?

Ni alla är tröga ser jag. varför jag sa att mitt hus brann ned för att jag hade stora summor på mitt konto . därför hade jag inte räkning över hundra lappar.

men fick ett samtal av polisen nu och människan har erkänt allt. så tack

Vad väntas straffet bli?

Muttley
17 december 2008 ·

Abeed skrev:

tkd_rille skrev:
suck är den inte låst ännu.

ingenting hänger ihop med någonting här.

vad har ditt hus med att göra med biljetterna varför snackar du om huset när de är dina biljetter de handlar om.
du åker kanske dit på att du köpt stöldgods då att köpa i god tro försvunnit. och köper man så pass billiga biljetter är man lite dum om man går på god tro.


ska vi ha nya flashback här?. någon stäng den ?

Ni alla är tröga ser jag. varför jag sa att mitt hus brann ned för att jag hade stora summor på mitt konto . därför hade jag inte räkning över hundra lappar.

men fick ett samtal av polisen nu och människan har erkänt allt. så tack

nej inte tröga men du skriver och ändrar och skriver såpass otydligt i allting här. Konstigt folk tror de är bluff när ingenting har ett sammanhang och bara ser ut som en text man har skrivit upp.
och är de sådana allvarliga saker så varför ska man då slänga upp det på ett forum där alla kan läsa?. skulle ett sådant fall hänt en själv hade man inte skrikit ut de för alla här.

itouch
17 december 2008 · 1 488 Inlägg

Låser tråden då jag inte anser den göra någon nytta längre. Innehåller även mycket som inte är sammanhängande.

Mvh
Moderator

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang