Laddrelä till generator?

exoop
26 februari 2009 · 469 Inlägg

hej det är så att mina kol är slut i min generator och har kollat runt lite nu på olika firmor vad det kan kosta, på bmw skulle det gå på 1100kr och på el&dieselteknik 956kr, nu till frågan: kan man ta något universal eller något från en annan generator? har ingen lust att sitta och löda på nya kol hmm men om någon vill göra det åt mig i örebro trakten så säg till bara det är billigare än 900kr!! Mvh Niklas

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
alain www.bimmerpower.org
26 februari 2009 · 3 995 Inlägg

Är det till din 318?, du kan alltid kolla på skroten, det finns säker BMW 318 laddreläer eller generator som inte kosta så mycket om det kan hjälpa.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
exoop
26 februari 2009 · 469 Inlägg

alain skrev:
Är det till din 318?, du kan alltid kolla på skroten, det finns säker BMW 318 laddreläer eller generator som inte kosta så mycket om det kan hjälpa.

har redan kollat där och det finns inga lösa laddrelä så om jag ska ha ett så måste jag köpa en hel generator och plocka bort det, med det känns så onödigt hehe + att generatorn kostar 1000kr hmm men tack för tippset iaf kul att någon svarar iallafall:D

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
Startmotorpunktse Följ strömmen..
26 februari 2009 · 233 Inlägg

Vad har du för nummer på generatorn eller laddrelät?

Jimpiz
28 februari 2009 · 845 Inlägg

Jag köpte mitt på Biltema för 29.90 eller 39.90. Har fungerat klockrent i över 2000 mil, som jag hittils kört.

Saab 9-3SS (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang