Onödigaste sakerna till bil!

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
13 mars 2009 · 2 258 Inlägg

Turbo/kompressor... behövs ju inte för att köra ju...

Sump Runk Rätt O Slätt!
nookie Der Dildo-dirigent aus Dortmund
13 mars 2009 · 55 Inlägg

asså onödiga saker o fula saker är ju två vitt skilda begrepp, när jag satt o läste igenom tråden så kändes de som om de blev mest vad folk hatade o tyckte va fult, jag håller med många, samt att de mesta va gamla trender typ spinners, osthyvel o sånt känns lite väl 06? tongue nåt som jag tycker är riktigt onödigt är orginalmonterad tv när man måste stå stilla o ha handbromsen åtdragen för att man ska kunna se, dessutom går de ju skitbra att kolla de analoga tv-nätet i sverige.. lol.. nåt annat som oxå är onödigt är ju lambo-dörrar, enligt mig riktigt snyggt på många bilar men de känns ju jättelönt tongue

///M - the most powerful letter
BMW 318dM "LCI" (2016)
kolvas
13 mars 2009 · 4 001 Inlägg

DAB-radio tongue

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Thaien
13 mars 2009 · 933 Inlägg

raggan skrev:
folk som sätter dekaler och tribaler och liknande mönster på helt slumpvis utvalda platser som absolut inte hänger med i bilens former eller linjer tycker jag e sjukt gräsligt, dessa missfoster har faktiskt en bra tendens att toppa detta med biltema spinners, små mini neonrör här och var och liknande budget trimning,, sen tycker jag att folk som har en stor text i framrutan där det står vilket märke bilen är tillverkad av är ganska fult.. vaffan det står ju på bagage luckan, hitta på nåt bättre att skriva över hela framrutan istället använd fantasin människor! suck

Haha så rätt plus alla äckliga vingar som när till himlen :S

BMW M5 (1999)
Marlboroman
13 mars 2009 · 8 233 Inlägg

Frozen1985 skrev:
R märken när det inte är en R smile

+1

Inkusive alla annan form av emblemtrimning

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
Instabil Med lem
13 mars 2009 · 164 Inlägg

Doftgran.    Särskilt den med nybilsdoft

Antingen städar man bilen så att den luktar gott eller ser man till att den luktar "burnout"

Assumtion is the mother of all fuckupps
Assume =ASS/U/ME = assume makes an ASS of U and ME.
Den enes Antagande blir lätt någon annans Sanning.
Plymouth Road runner "white shark" (1971)
Andreas 940 -utan 940
13 mars 2009 · 1 728 Inlägg

HyperSonica skrev:
Turbo/kompressor... behövs ju inte för att köra ju...

Det har du ju rätt i, det är lika bra att jag plockar bort min. Eller kanske inte... cool

twin_cam Smålänning
13 mars 2009 · 7 877 Inlägg

Sportluftfilter och sportavgas på en slö bil... En slö bil ska va tyst... Men om sportavgas är billigare än vanligt går de an när det vanliga går sönder smile.

Men fejkdump är nog det onödigaste hittils... Så jäkla töntigt big_smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Sharky
13 mars 2009 · 10 287 Inlägg

Helt fel forum.

Tråd låst

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang