pug 206 gti-01 bra system

Rausner Skåning boendes i de Snålländska skogarna
11 juni 2005 · 48 Inlägg

Tjenare undrade bara om nån har lust att "sätta ihop" ett bra system till en 206 gti -01 för runt 5-6000kr. Skriv ut namn på prylarna och var man kan köpa dem. Tackar!

MrScorpio
11 juni 2005 · 35 Inlägg

med dom pengarna så rekomenderar jag att köpa begagnat då du kan få bättre saker .
Annars spara ihop lite mer cash om du tvunget vill köpa nytt .
Beror lite på vad för ljud du ute efter,vilken musik du lyssnar på,hur mycket tid du vill lägga på installation
Har du inget nu eller?

Theo
12 juni 2005 · 859 Inlägg

MrScorpio skrev:
med dom pengarna så rekomenderar jag att köpa begagnat då du kan få bättre saker .
Annars spara ihop lite mer cash om du tvunget vill köpa nytt .
Beror lite på vad för ljud du ute efter,vilken musik du lyssnar på,hur mycket tid du vill lägga på installation
Har du inget nu eller?

Precis som MrScorpio säger berätta gärna vad ni har för musiksmak, vad ni vill få ut av ljudet, vad ni redan har för grejjer osv. osv. Det underlättar väldigt mycket för dom som skall svara, och svaren kommer snabbare.

MVH Theo

gard Fartsyndare
12 juni 2005 · 278 Inlägg

jag kan svara på den frågan eftersom de är min bil vi talar om tongue

musiken som spelar lär vara techno / rock / "radiomusik". dock inget hiphop eller rap tongue

jag är inte ute efter nått monster ljud, utan de ska vara rent, gärna så man kan känna basen lite. de är inget jag ska ha och skryta med.

tack på förhand.

yrkesfotograf inom reklam och företag.
Rausner Skåning boendes i de Snålländska skogarna
12 juni 2005 · 48 Inlägg

Lolz gadden så du blev medlem gött gött ;P

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang