Hej gubben! Det ser ut som att du mäter helt rätt, fram med lödkolven. Fast jag antar att du redan varit på den vid det här laget.
Hej snygging! haha
Okay, bra det. Neej jag har inte vart å pillat på den ännu, håller på mäta lite annat samtidigt. Dessutom tänkte jag använda fläta till att suga upp de gamla lodet men den har sprungit och gömt sig tillsammans med lödkolven. Jag tror de beslutade sig för att stanna i mitt förra hem när jag flyttade, haha.
haha jahaa neeej.. Trodde du menade min avatar ...
Nåja, någorlunda tillbaka till topic så blir det ännu mera el-fix inom kort. Farthållare som inte fungerar, elhissar som velar, c-lås som inte vill sig (iofs slangar) och sen sätesvärme bak måste få nya kablar då någon inte visste om att den hade värmare bak så han slet bara ut baksätet
Farthållaren är död, jag misstänker relät eller rättaresagt styrenheten, ska testa byta den imorgon, har en över. Annars är det bara till att mäta brytarna för pedalerna.
Joo pumpen går, eller gick tills jag kopplade ur den. När den inte fick vakum så försöker den tillsammans med larmet låsa bilen var 5e minut så batteriet sugs tomt rätt snabbt. Så där är nog en slang trasig.