3530
Sök

Vill stå modell för bilen.

124 Inlägg
14 juni 2009
Trådstartare
Hur gör man för att lyckas? skulle faktist kunna tänka mig det ;P

Jävel
2 018 Inlägg
14 juni 2009
andra tråden..

You got to risk it, to get the biscuit :)

5 089 Inlägg
14 juni 2009
Hur man lyckas? Man sätter kameran på ett stativ och sätter utlösarer på ca 10 sekunder.. sen springer du snabbt som grisen fram till bilen och intar rätt pose och väntar på att kameran tar kort smile

\Lindgren

124 Inlägg
14 juni 2009
Trådstartare
Plankpojk skrev:
andra tråden..

Jo, men den första tråden blev fel, och jag vet intre hur man tar bort /byter namn på den, därför öppnade jag en ny.

124 Inlägg
14 juni 2009
Trådstartare
FLindgren skrev:
Hur man lyckas? Man sätter kameran på ett stativ och sätter utlösarer på ca 10 sekunder.. sen springer du snabbt som grisen fram till bilen och intar rätt pose och väntar på att kameran tar kort smile

hahah ;p Jaao tongue de kanske går så, om man hade en kamera och stativ vill säga tongue haha

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
14 juni 2009
Du tar ett par riktigt fina och utmanande bilder på dig och lägger upp dom på modellbilder.se, sen lägger du in länken till din sida på modellbilder.se i din profil här på garaget. Det är nog lättast.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
14 juni 2009
FL3JM skrev:
Du tar ett par riktigt fina och utmanande bilder på dig och lägger upp dom på modellbilder.se, sen lägger du in länken till din sida på modellbilder.se i din profil här på garaget. Det är nog lättast.

Och den överlägst mest använda metoden...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
14 juni 2009
Eller så kontaktar du någon av alla som plåtar modeller och bilar. Adamzon här på garaget finns i Lidköping till exempel och är jätteduktig. Jag kan också men är inte lika road av modellfoto, brukar bli mer bilder på bara bilen när jag är igång. smile

Har du tänkt vara klädd eller lättklädd?

Jag plåtar gärna, men hör av dig så jag vet vad det handlar om.

Kram / Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Crusty69
14 juni 2009
Det är väll bara att ställa dig framför/bakom och ta kort?

Sök